Ik heb geen PDAquote:Op maandag 3 september 2007 11:16 schreef Pegasus_rules het volgende:
Dan werk je maar met je pauper PDA
dat dacht ik vorig jaar ookquote:Op maandag 3 september 2007 12:00 schreef l3laster het volgende:
jezus welke idioot gebruikt er nu een agenda... das echt zo gay
jep zelfde hier.. nahja niet blijven zitten dan maar wel alles te laat of niet ingeleverd..quote:Op maandag 3 september 2007 12:05 schreef Ravii het volgende:
[..]
dat dacht ik vorig jaar ook
ben blijven zitten omdat ik verslagen niet optijd inlevereden. of gewoonweg NIET inleverden!![]()
ik denk dat je bent blijven zitten omdat je spelling redelijk kansloos isquote:Op maandag 3 september 2007 12:05 schreef Ravii het volgende:
[..]
dat dacht ik vorig jaar ook
ben blijven zitten omdat ik verslagen niet optijd inlevereden. of gewoonweg NIET inleverden!![]()
ik gebruik geen agendaquote:Op maandag 3 september 2007 12:00 schreef l3laster het volgende:
quote:Op maandag 3 september 2007 12:00 schreef l3laster het volgende:
Stuur je het zelf op?quote:Op maandag 3 september 2007 14:00 schreef Muck het volgende:
als er iemand interesse heeft in een gratis paars/oranje RijnIJssel agenda, hoor ik het wel
als jij de verzendkosten betaald welquote:
quote:Op maandag 3 september 2007 14:01 schreef Muck het volgende:
[..]
als jij de verzendkosten betaald wel
Jep... Ik schrijf eigenlijk alles op, anders vergeet ik allesquote:Op maandag 3 september 2007 13:35 schreef TC03 het volgende:
Zijn er serieus mensen die een agenda echt dagelijks gebruiken?
Ik bij de V&D met heul veel korting. Maar wel een simpel iets.quote:Op maandag 3 september 2007 14:14 schreef Muck het volgende:
ik heb een hele mooie bij de hema gekocht
Voor tijdens de colleges?quote:Op maandag 3 september 2007 11:35 schreef jna het volgende:
Ik heb er wel 1 gratis![]()
en je kreeg er nog een pakje speelkaarten bij ook![]()
idd vorig jaar 1 gekocht 1 x gebruikt nutteloze dingenquote:Op maandag 3 september 2007 13:35 schreef TC03 het volgende:
Nog mooier, ik heb geen nederlands gevolgd 50% van het jaar omdat ik nergens was ingedeeld ( wat jammer nou !!)quote:Op maandag 3 september 2007 12:52 schreef kipburger het volgende:
[..]
ik denk dat je bent blijven zitten omdat je spelling redelijk kansloos is![]()
Jaquote:Op maandag 3 september 2007 13:35 schreef TC03 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |