met een kloon?quote:Op maandag 3 september 2007 10:18 schreef remlof het volgende:
Een felicitatietopic voor jezelf openen met een kloon!
Nou gefeli murp
Dat meen je niet.quote:Op maandag 3 september 2007 10:18 schreef remlof het volgende:
Een felicitatietopic voor jezelf openen met een kloon!
Het altijd pittoreske Hoofddorp!quote:Op maandag 3 september 2007 10:45 schreef yvonne het volgende:
Ja hallo, waar woontie?!
ik vond het eerlijk gezegt nogal klein, maarja.. het moet daar dan maar he?quote:Op maandag 3 september 2007 11:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
murp heeft Ahoy afgehuurd voor de party![]()
Je mag 'm wel hier naar kantoor brengen.quote:Op maandag 3 september 2007 11:12 schreef murp het volgende:
[..]
hoofdorp possé!!
ik heb trouwens nog een krat bier dat staat te wachten .....
quote:Op maandag 3 september 2007 11:13 schreef murp het volgende:
[..]
ik vond het eerlijk gezegt nogal klein, maarja.. het moet daar dan maar he?
nee, ze zit wel op msn tegen me te praten, maar ik weiger om iets terug te tikkenquote:Op maandag 3 september 2007 11:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Heeft de koningin al een telegram gestuurd ?
quote:Op maandag 3 september 2007 11:24 schreef murp het volgende:
[..]
nee, ze zit wel op msn tegen me te praten, maar ik weiger om iets terug te tikken
quote:(F) B-Tr!X - (F) - WiMLeX' pArTy wAs dOpE! (H) HVJ CLauSSie! (W) R.I.P (W) zegt:
Eyy murrrp!
(F) B-Tr!X - (F) - WiMLeX' pArTy wAs dOpE! (H) HVJ CLauSSie! (W) R.I.P (W) zegt:
wAaR iS jE pArTy??
(F) B-Tr!X - (F) - WiMLeX' pArTy wAs dOpE! (H) HVJ CLauSSie! (W) R.I.P (W) zegt:
murp? eLLoW?
block haar gewoon!quote:Op maandag 3 september 2007 11:24 schreef murp het volgende:
[..]
nee, ze zit wel op msn tegen me te praten, maar ik weiger om iets terug te tikken
mag ik een klinker kopenquote:Op maandag 3 september 2007 13:33 schreef murp het volgende:
[..]
ik ben ook in 1 dag 10 jaar ouder geworden..
ik ben nu serieus
kon nietquote:Op maandag 3 september 2007 14:25 schreef KopieerMachine het volgende:
Gefeliciteerd murp.
Hoe ging het poepen trouwens?
jij ook gefeliciteerdquote:Op maandag 3 september 2007 17:35 schreef Ole het volgende:
gezellig, zijn we saampjes jarig![]()
Scheelt maar paar jaar hoor![]()
![]()
Gefeli murp![]()
![]()
ja zekerquote:Op maandag 3 september 2007 22:19 schreef His-Infernal-Majesty het volgende:
[..]
Nog maar 1 uur en 42 minuten. Ik hoop dat je aan het genieten ben van je dag![]()
ja, misschien volgend jaarquote:Op maandag 3 september 2007 22:23 schreef Paramnesia het volgende:
FELI MURP, beetje laat maar goed. Dat je nog lang mag leven, een relaxed leven hebt en dat je ooit nog mod wordt.
quote:Op maandag 3 september 2007 22:31 schreef LudoSanders het volgende:
Misschien dat iemand ff voor zijn verjaardag een fatsoenlijke avatar kan maken.
Een foto van je tieten?quote:Op maandag 3 september 2007 23:29 schreef Elixabete het volgende:
Murp jij krijgt een ganz geile kado van mij.
Goftehdomme Murp... Dat had ik eerder moeten weten... Zit zelf in het immer zonnige Zwanenburg.quote:Op maandag 3 september 2007 11:12 schreef murp het volgende:
[..]
hoofdorp possé!!
ik heb trouwens nog een krat bier dat staat te wachten .....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |