SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel lekker blijven plakken hè?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En gelijk maar op hard...
Ik probeer eerst een pad uit te zetten door een aantal blokken bekend te maken richting het andere uiteinde, bij hacks verder in het spel met een redelijk hoge moeilijkheidsgraad vervang ik vaak het eerste buisje om een andere richting op te gaan, daardoor kom je minder vaak vast te zitten.quote:Op maandag 3 september 2007 10:16 schreef Cheiron het volgende:
Wat is eigenlijk jullie tactiek voor de hacks?
Heb jij het over de X360 versie ofzo?quote:Op maandag 3 september 2007 10:16 schreef Cheiron het volgende:
Het begin is inderdaad anders dan in de demo, gelukkig maar. Op deze manier is de sfeer een stuk beter.
1 Verschil; de incinerate-plasmid ligt niet bij de vrouwenplee. In plaats daarvan ligt een audiobookquote:Op maandag 3 september 2007 13:35 schreef NED het volgende:
[..]
Heb jij het over de X360 versie ofzo?
Bij de pc demo was het begin gewoon EXACT hetzelfde als de demo.
Je stort neer, zwemt naar die toren, stapt in de lift blabla, tunnel loopt vol etc.
Ik heb iig geen verschillen kunnen ontdekken
Wat was de X360 demo dan voor een stuk?
ik welquote:Op maandag 3 september 2007 18:47 schreef Cheiron het volgende:
Dan zal ik dat uitleggen: Ik vond het de demo, en dan met name het laatste stuk van de demo erg druk, terwijl ik het fijn vind als het begin van de game de tijd neemt om een verhaal te vertellen. In de demo kwamen meteen de robots, splicers, vuurrobot e.d. van alle kanten. Voor de demo snap ik dat nu: even laten zien wat er in zit.
Voor de volledige game vind ik het gepaster om het eea rustig op te bouwen. Snappie?
Gebeurt hoogst waarschijnlijk niet. 2K heeft in een interview al gezegt dat ze met opzet geen multiplayer funtie hebben gemaakt zodat ze iedereen op de singleplayer kunnen storten. En dat heeft zo z'n vruchten afgeworpen.quote:Op maandag 3 september 2007 13:17 schreef RudyCarell het volgende:
Zou het wel fijn vinden als 2K er nog een Multiplayer bij doet, dat zou ECHT meesteerlijk zijn... Ik zie het al voor me... Little Sisters levend proberen over te krijgen...
quote:Op maandag 3 september 2007 10:36 schreef -Bigguy- het volgende:
terug-vind-(s)plicer
Moet je bij je videokaart opties doen. In plaats van application controlled moet je forced kiezen. Dan zet ie em standaard aan. Maar als je het dan weer uit wil zetten moet je terug naar windows.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:28 schreef Logitik het volgende:
Erg tof spel! Alleen vind ik het echt jammer dat ik geen Anti-alising aan kan zetten![]()
![]()
Klopt maar dit werkt niet indien je hem via Steam hebt gekocht (ATI kaart)... Je zou met een ATI kaart de bioshock.exe moeten renamen naar oblivion.exe dan herkent hij dat hij hier de gamesettings voor Antialiasing wel herkent...quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:39 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Moet je bij je videokaart opties doen. In plaats van application controlled moet je forced kiezen. Dan zet ie em standaard aan. Maar als je het dan weer uit wil zetten moet je terug naar windows.
Die heb ik ook gehoort ja. Best een merkwaardige oplossing maar het schijnt te werken.quote:Op woensdag 5 september 2007 14:21 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Klopt maar dit werkt niet indien je hem via Steam hebt gekocht (ATI kaart)... Je zou met een ATI kaart de bioshock.exe moeten renamen naar oblivion.exe dan herkent hij dat hij hier de gamesettings voor Antialiasing wel herkent...
Ziet er inderdaad al prima uit met alle instellingen op maximum. Maar een graphicshoer wil altijd meer, meer, meerquote:Op woensdag 5 september 2007 15:53 schreef bigore het volgende:
Ik speel um op 1600x1200, hier heb ik volgens mij geen AA meer nodig dan of wel?
Zolang de pc het trekt, wil ik het ookquote:Op woensdag 5 september 2007 16:09 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ziet er inderdaad al prima uit met alle instellingen op maximum. Maar een graphicshoer wil altijd meer, meer, meer
Ik trouwes ook
Nee beetje onpraktisch. Ik weet het eigenlijk nog niet zo goed.quote:
Ik vond het einde anders heel mooi.quote:Op donderdag 6 september 2007 16:29 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Ik snap niet wat iedereen zeikt over het einde.
Ik bedoel, eindbaas was wellicht wat makkelijk, maar de rest van het spel was dat ook.
En het eindfilmpje, och ik vond het wel wat hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
het eindfilmpje duurt een halve minuut, dat valt wel heel erg tegenquote:Op donderdag 6 september 2007 16:29 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Ik snap niet wat iedereen zeikt over het einde.
Ik bedoel, eindbaas was wellicht wat makkelijk, maar de rest van het spel was dat ook.
En het eindfilmpje, och ik vond het wel wat hebben.
Wat had je dan verwacht? Een pixar animation? Finding Nemo? Ik heb veel slechtere eindes meegemaakt. Ik vond het einde heel mooi.quote:Op donderdag 6 september 2007 18:05 schreef Logitik het volgende:
[..]
het eindfilmpje duurt een halve minuut, dat valt wel heel erg tegen![]()
Ik vond het einde ook wel tegenvallen voor een spel als Bioshock. Had liever een langer en mooier filmpje gehad of dat je nog wat dingen van rapture zag ofzo.quote:Op donderdag 6 september 2007 18:52 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht? Een pixar animation? Finding Nemo? Ik heb veel slechtere eindes meegemaakt. Ik vond het einde heel mooi.
Het was wel kort ja maar ik vond het wel mooi.quote:Op donderdag 6 september 2007 20:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vond het einde ook wel tegenvallen voor een spel als Bioshock. Had liever een langer en mooier filmpje gehad of dat je nog wat dingen van rapture zag ofzo.
Jurasic Park op de SNES. Mijn god wast was dat een tegenvaller.quote:Op donderdag 6 september 2007 18:52 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ik heb veel slechtere eindes meegemaakt.
yup, 1 voor sisters saven en 1 voor sisters harvesten.quote:Op donderdag 6 september 2007 22:46 schreef Logitik het volgende:
Nu ga ik het spel nog een keer uitspelen op hardNu ga ik voor het andere einde (er zijn verschillende eindes toch?)
En als ze allebei doet? Een verborgen derde einde?quote:Op donderdag 6 september 2007 23:00 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
yup, 1 voor sisters saven en 1 voor sisters harvesten.
Hier hebben we het in het vorige deel over gehadquote:Op vrijdag 7 september 2007 01:45 schreef Logitik het volgende:
[..]
En als ze allebei doet? Een verborgen derde einde?![]()
Bij een gatherers garden kun je extra slots kopen voor 100 adam. Je kan er maar 1 per garden kopen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:21 schreef andre347 het volgende:
tvp, Machtig spel.. maar hoe kan ik meer plasmids equipen. Ik kan er nu maar 3
Daarna maak je ook nog een foto of 200quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:03 schreef andre347 het volgende:
Moet nu een camera zoeken, en foto's nemen
Dan research je die dingen/mensen/beesten/whatever, ben je er beter tegen bestand (Zeggen ze? Ik heb er weinig van gemerkt?) en je krijgtquote:Op zaterdag 8 september 2007 11:54 schreef Logitik het volgende:
Waarom foto's maken trouwens? Ik heb dat helemaal overgeslagen.
Achievements FTWquote:Op zaterdag 8 september 2007 11:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan research je die dingen/mensen/beesten/whatever, ben je er beter tegen bestand (Zeggen ze? Ik heb er weinig van gemerkt?) en je krijgtachievements
.
die moet ik hebben!quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
turrets meteen kunt hacken zonder die minigame te doen.
Huh, die heb ik nooit gehadquote:Op zaterdag 8 september 2007 12:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
turrets meteen kunt hacken zonder die minigame te doen.
Dus dan wordt het spel nog makkelijker? Jeetje, ben ik nou te goed of is spel gewoon te simpel?quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Achievements FTW![]()
Maar idd je krijgt bepaalde bonussen door die researchen zodat je bijvoorbeeld meer damage kunt doen bij bepaalde splicers of turrets meteen kunt hacken zonder die minigame te doen.
Moet je em op hard gaan spelen.quote:Op zondag 9 september 2007 06:33 schreef Logitik het volgende:
[..]
Dus dan wordt het spel nog makkelijker? Jeetje, ben ik nou te goed of is spel gewoon te simpel?![]()
Je bent te goedquote:Op zondag 9 september 2007 06:33 schreef Logitik het volgende:
[..]
Dus dan wordt het spel nog makkelijker? Jeetje, ben ik nou te goed of is spel gewoon te simpel?![]()
Je hebt 'm niet op hard gespeeldquote:Op zondag 9 september 2007 06:33 schreef Logitik het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Binnenkort op Hard spelen, en dan alle little sisters harvesten.
[ Bericht 10% gewijzigd door Aurelius op 09-09-2007 21:46:27 ]
Waarom moet een spel moeilijk zijn?quote:Op zondag 9 september 2007 06:33 schreef Logitik het volgende:
[..]
Het is gaaf als we allemaal vast komen te zitten en dan daarover kunnen bitchen op t forumquote:Op zondag 9 september 2007 21:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Waarom moet een spel moeilijk zijn?Is juist tof als je dankzij die krachten steeds sterker wordt en dan alle vijanden kunt afmaken
Bronquote:Tijdelijk oplossing voor probleem BioShock patch
De mensen die na het installeren van de BioShock patch problemen hebben ondervonden met de game, kunnen nu opgelucht ademhalen: er is een tijdelijke oplossing om het schokken van het spel op te laten houden. Het probleem heeft te maken met het hard drive caching systeem en de hard drive cache moet schoongemaakt worden om het op te lossen. Om dit te doen, moet je de RB en LB knoppen ingedrukt terwijl de game start. Dit moet je meteen doen nadat de console is opgestart of nadat de game is gelanceerd vanaf het dashboard. De buttons moeten pas worden losgelaten nadat het rode 2K-logo verschijnt. Als dit gedaan is, houdt het schokken op.
Wat ben jij een ontiegelijke knurftquote:
nog steeds makkie hè?quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:50 schreef Aurelius het volgende:
Ik ben ook overnieuw begonnen. Nu op Hard.
Ga je hem ook nog op hard spelen (ik kan het aanraden)quote:Op donderdag 13 september 2007 21:26 schreef HeatWave het volgende:
Ook uitgespeeld net. Opzich vond ik het einde wel ok. Ja het is kort, maar wat moeten ze nog meer doen?.
Wel een tof spel, maar kort dus.
Ik zou het wel tof vinden om in het eind filmpje wat locaties terug te zien waar je bent geweest. Die dan bijvoorbeeld helemaal onder water lopen o.i.d.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:26 schreef HeatWave het volgende:
Ook uitgespeeld net. Opzich vond ik het einde wel ok. Ja het is kort, maar wat moeten ze nog meer doen?.
Wel een tof spel, maar kort dus.
Het hard drive probleem ken ik niet maar het andere probleem wel. Heb je toevallig de BioShock patch gedownload? Zo ja, dan moet je hem weer deleten. Dit kan alleen maar door de cache van je 360 te legen. Nadeel hiervan is dat je ALLE patches kwijt bent.quote:Op zondag 16 september 2007 18:02 schreef devv05 het volgende:
Ik heb problemen met BioShock. Mijn eigen Xbox 360 is helaas overleden, dus heb even mijn harddisk aan de Xbox 360 van mijn broertje gehangen om verder te kunnen spelen. Alleen nu loop ik tegen 2 problemen aan.
De eerste is dat ik niet kan saven. Er staat wel game saved, maar hij maakt geen nieuwe save aan. Soms verwijdert ie zelfs oude savegames :S Ik heb er al een zooi gedelete, ik dacht misschien heb ik er teveel.. maar dat helpt niet.
Tweede probleem is dat de game heel vaak 1-2 seconden hangt, dit heb ik nog nooit eerder gehad.
Hoe kan dit?? Iemand anders die deze problemen gehad heeft, misschien cache legen? Hoe doe je dat ook alweer? Baal hier best wel van...
Nueh, voegt toch niets toe verder? Ik ben een casual gamer die speelt voor het verhaal, beetje ontspanning. Heb het nu uitgespeeld, als ik het overnieuw zou spelen zou het weinig teovoegen aan mijn plezier denk ikquote:Op donderdag 13 september 2007 22:29 schreef Logitik het volgende:
[..]
Ga je hem ook nog op hard spelen (ik kan het aanraden)
Sommigen, incl. ik zelf, spelen het een tweede keer om het andere einde te zien. Er is een verschil wanneer je alle sisters Harvest of redt. Het spel word er wel ontiegelijk makkelijk van aangezien je alles al weet. Dus ik snap wel dat je em niet nog een keer speelt.quote:Op zondag 16 september 2007 18:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nueh, voegt toch niets toe verder? Ik ben een casual gamer die speelt voor het verhaal, beetje ontspanning. Heb het nu uitgespeeld, als ik het overnieuw zou spelen zou het weinig teovoegen aan mijn plezier denk ik.
heb nog spellen zat om te spelen.
Flesje wodka voordat je de 2de keer begint, weet je niks meer en alles is nieuwquote:Op zondag 16 september 2007 18:46 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Sommigen, incl. ik zelf, spelen het een tweede keer om het andere einde te zien. Er is een verschil wanneer je alle sisters Harvest of redt. Het spel word er wel ontiegelijk makkelijk van aangezien je alles al weet. Dus ik snap wel dat je em niet nog een keer speelt.
okquote:Op zondag 16 september 2007 20:54 schreef -Bigguy- het volgende:
[..]
Flesje wodka voordat je de 2de keer begint, weet je niks meer en alles is nieuw![]()
Nou, dan moet dat maarquote:Op zondag 16 september 2007 20:54 schreef -Bigguy- het volgende:
[..]
Flesje wodka voordat je de 2de keer begint, weet je niks meer en alles is nieuw![]()
Wel redelijk ziekquote:Op zaterdag 22 september 2007 14:45 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Erg he?
Hahaha, denk het ook. Ik vond het wel erg zielig. De reacties van de sisters was ook gewoon zo realistisch. Ik vond het daarentegen wel heel erg leuk om ze te redden.quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:04 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Wel redelijk ziekDat "no.. noooo!!". Als ik het aan mn moeder zou laten zien zou ze waarschijnlijk denken dat ik een of andere zieke mafkees was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lieve meisjes waren het.PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |