Ik moet wel...vannacht weer niet geslapen.. en ik moet naar school straksquote:Op maandag 3 september 2007 06:10 schreef sig000 het volgende:
Een keer slapen overslaan en dan rekken tot 22 a 23u Dan omvallen en je zit weer in 't dagelijkse ritme.![]()
Drank is een duivelse ritmeverstoorder.quote:Op maandag 3 september 2007 06:20 schreef Woutey het volgende:
Of je hebt gewoon insomnia, dan moet je gewoon aan de drank gaan want anders slaap je nooit meer!!!11
Dan had je het in LIF o.i.d. moeten openen....quote:Op maandag 3 september 2007 05:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
dit topic is niet bedoeld als baggertopic of wat dan ook, dus doe dat ook niet!![]()
Zomaar sporten is ook zo zinloos, zet dan een hometrainer neer met dynamo en wek je eigen stroom op.quote:Op maandag 3 september 2007 06:43 schreef Duvekoater het volgende:
Als je toevallig een luie hond bent dan moet je gaan sporten ofzo, ik heb t ook een tijdje gehad toen ik 4 weken plat moest na een operatie, wel kut aangezien er s'nachts niks op tv is.
i feel ya pain brada.quote:Op maandag 3 september 2007 05:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Sinds een week ofzo, kan ik 's nachs gewoon bijna niet slapen :'(
Ik heb géén idee waar het door komt, maar ik baal er wel goed hard van, omdat ik sinds vandaag weer naar school moet![]()
Heeft iemand misschien serieuze tips waardoor ik misschien weer goed zou kunnen slapen?![]()
Mijn klacht: 's nachts niet kunnen slapen, overdag te moe zijn![]()
Mijn vraag: wat kan ik er aan doen? :'(
dit topic is niet bedoeld als baggertopic of wat dan ook, dus doe dat ook niet!![]()
Na 20 jaar ploegendienst helpt een joint ook niet meer.quote:Op maandag 3 september 2007 07:25 schreef NelisH2007 het volgende:
reuk een joint slaap je altijd als een roosje van ^^
Gewoon doorhalen.quote:Op maandag 3 september 2007 07:30 schreef bijdehand het volgende:
Wennen, mijn zoon, wennen.
Katten moet je gewoon verzuipen dan zijn ze stil.quote:Op maandag 3 september 2007 07:31 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Kon ook niet slapen vanacht,
die kut kat zat steeds geluid te maken, en schoppen hielp ook niet bij dat beest![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |