Dan was je al te laat want als de huid rood wordt is het al verbrand. Kindermishandelaar!quote:Op maandag 3 september 2007 02:13 schreef DaantjeF het volgende:
Even voor de duidelijkheid...
Was op vakantie en ontmoette wat vrienden daar. Deze mensen hadden 2 kids, leuke vrolijke, rustige zandkasteel-bouwertjes... Beginnen na 3 dagen de schoudertjes wat rood te worden dus extra smeren.
Stopte hier met lezenquote:Op maandag 3 september 2007 02:13 schreef DaantjeF het volgende:
Even voor de duidelijkheid...
Was op vakantie en ontmoette wat vrienden daar. Deze mensen hadden 2 kids
Je post zit vol aannames, en enige vorm van kritiek daarop wijs je op voorhand wegquote:Op maandag 3 september 2007 12:07 schreef DaantjeF het volgende:
Lees mijn laatse post eens nog een keer, maar nu beter, staat namelijk iets in over vantevoren insmeren.
Wil alleen even wat mensen behoeden hier.
NIVEA SUN (KIDS) Sun Block Lotion Factor 35...![]()
- Aannames?quote:Op dinsdag 4 september 2007 08:36 schreef Coencordia het volgende:
[..]
Je post zit vol aannames, en enige vorm van kritiek daarop wijs je op voorhand weg![]()
Ik vat deze opmerking zoals gewoonlijk niet direct persoonlijk op, mijn Ego heb ik lang geleden overwonnen en verloren (4)... maar wil hier toch wel even een reactie op geven...quote:Op dinsdag 4 september 2007 16:07 schreef vbmot het volgende:
Mensen die het over 'de kids' hebben moeten ze sowieso stenigen, onthoofden en tot slot levend begravenen het liefst samen met 'de kids' waar het over gaat.
Bruin worden = verbrandenquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:27 schreef MaLo het volgende:
Zodra de schouders rood worden, moet je al meteen een tshirtje aantrekken. Als de huid al rood is kun je smeren wat je wilt, het rode gaat niet weg en ja, dat kan na een paar dagen gaan vervellen.
En nee, niet iedereen wordt eerst rood voordat hij bruin word. Ik smeer mij altijd in met factor 20 en word nooit rood, maar mooi geleidelijk bruin.
quote:Op woensdag 5 september 2007 11:16 schreef rashudo het volgende:
Weet je wat het probleem is met nivea?
Kids![]()
Ben gelukkig niet de enige die me er aan ergertquote:
Je geeft dus toe dat je eigenlijk geen volwaardige persoonlijkheid hebt?quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:02 schreef DaantjeF het volgende:
[..]
Ik vat deze opmerking zoals gewoonlijk niet direct persoonlijk op, mijn Ego heb ik lang geleden overwonnen en verloren (4)... maar wil hier toch wel even een reactie op geven...
UAE, Kenya, Australie zijn meer mijn ding. Eigenlijk zegt 'jouw indruk' wel genoeg over je beoordelingsvermogen en geloofwaardigheid. Overigens heb ik op vakantie wel betere dingen te doen dan de hele dag in de zon zitten en me druk maken over 'de kids' wier tere huidje door die gemene koperen ploert te grazen wordt genomen.quote:Ik wens jou hetzelfde toe en ik zou zeggen; neem de proef op de som en smeer je lekker in met dit middel wanneer je weer eens wat vakantiegeld bij elkaar gespaard hebt en waarschijnlijk naar mijn indruk luidt; Turkije, Benidorm of Salão onveilig maakt, want dapper zo klink je wel.
![]()
![]()
![]()
Over persoonlijkheid gesproken... (leest bovenstaande post nog een keer)..quote:Op dinsdag 4 september 2007 16:07 schreef vbmot het volgende:
Mensen die het over 'de kids' hebben moeten ze sowieso stenigen, onthoofden en tot slot levend begravenen het liefst samen met 'de kids' waar het over gaat.
Ja erfelijke eigenschappen en overgevoeligheid voor een of andere substantie in die lotion.quote:Op maandag 3 september 2007 02:43 schreef Dibble het volgende:
kan ook ergens anders aan liggen
en je weet ook dat die dingen meer dan een jaar in de supermarkt blijven liggen?quote:Op maandag 3 september 2007 07:53 schreef donald_dick het volgende:
en je weet dat zonnebrandcreme maar 6 maanden na openen houdbaar is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |