Ik heb uiteindelijk gekozen voor Media en Entertainmentmanagement in Leeuwarden. Ik ben nog wel op de HvA geweest, maar dat leek me toch minder spannendquote:Op maandag 3 september 2007 18:36 schreef wyccie het volgende:
Wat studeer je eigenlijk, Tim?
Dat is toch altijd zo? Kees' boeken (van Kees), Ans boeken (An), Ans' boeken (Ans)quote:Op maandag 3 september 2007 18:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens heb ik vandaag een spellingstest gehad op m'n school, 70 multiple choice vragen. Ik had er in totaal 6 fout en was daarmee beste van de klas. Bij een van de 6 fouten wist ik het goede antwoord wel maar heb ik de verkeerde aangestreept
. Bleven er vijf over, heb er een paar uitgezocht en in het Nederlands heb je echt een paar totaal onlogische regels...
Zo moet het Disneys boeken zijn (terwijl ik Disney's boeken een stuk logischer vind).
Dat vind ik ook maar raarquote:Koningen moet je blijkbaar afbreken tussen de n en de g in zodat het konin-gen wordt in plaats van koning-en.
Het is uitspreekbaar, dus mag het, is geloof ik de regel.quote:Energiearm is goed terwijl ik energie-arm veel beter vind staan,
Dat is gewoon echt onzinnigquote:maar degene die wat mij betreft toch wel alles staat is de volgende:
Ski-ongeluk is goed, maar semi-overheid fout. Net even op zoek geweest waarom semi-overheid fout is. De uitleg:
[..]
Jawel en dat is me eigenlijk ook wel geleerd op school, maar ik vind het onlogisch en lelijk. Met een apostrof weet je gewoon zeker waar de naam op houdtquote:Op maandag 3 september 2007 18:39 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat is toch altijd zo? Kees' boeken (van Kees), Ans boeken (An), Ans' boeken (Ans)
Schijnt een regel te zijnquote:[..]
Dat vind ik ook maar raar
Het is wel uitspreekbaar, maar handig vind ik het niet. Waarom kunnen niet gewoon alle samenstellingen met een koppelteken? Dat is een stuk eenvoudigerquote:[..]
Het is uitspreekbaar, dus mag het, is geloof ik de regel.
Ja dat vond ik ook. Zat eerst nog aan telwoorden te denken, maar ik kwam deze uitleg tegen. Wat voor idioot bedenkt zoiets?quote:[..]
Dat is gewoon echt onzinnig![]()
Blijkbaar, maar ik had nog niet eerder van die regel gehoord. En ik vind em stom.quote:Op maandag 3 september 2007 18:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hey!
De ng moet je altijd tussen de n en de g afbreken toch? Net als nk?
quote:Op maandag 3 september 2007 18:22 schreef wyccie het volgende:
Je pa heeft je geholpen aan huis?
Fok is inderdaad fokked upquote:Op maandag 3 september 2007 18:51 schreef wyccie het volgende:
Superhandig, zo'n pa.
Fok is erg irritant, zeg.
Gelukkig kan ik gaan eten (ik kan echt geen rijst koken, vieze drab geworden).
Ik heb net ingrediėnten gehaald, ga het zo bereiden. De basis van de maaltijd is een zak Italiaanse aardappelschotel van Aviko (te vervangen door echte aardappels of een goedkoper merk als dat nodig is) met extra spinazie (deelblokjes is wel zo handig), blokjes cervelaat (de lokale AH had geen el-cheapo salami, dat wilde ik eigenlijk hebben) en een blikje tomatenpuree. Als het allemaal warm is en ongeveer dezelfde kleur heeft is het klaar en kan je gaan etenquote:Op maandag 3 september 2007 19:06 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Fok is inderdaad fokked up![]()
Ik ga ook zo etentoedels allemaal
![]()
quote:Op maandag 3 september 2007 19:24 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zit te genieten van een heerlijk vies vette uitsmijter met kaas![]()
quote:Op maandag 3 september 2007 19:24 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zit te genieten van een heerlijk vies vette uitsmijter met kaas![]()
Doe ze de groetjes alsjeblieftquote:Op maandag 3 september 2007 19:34 schreef iamredleader het volgende:
Zo, uitgegeten
En straks bij PhysicsRules, DaviniaHR en de kleine langs
Dit keer de fotocamera mee
quote:Op maandag 3 september 2007 19:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Pompiedom, topdrukte hier in de SC
Moet ik weer met mezelf gaan praten?
Indien je een gespleten persoonlijkheid hebt moet je zo aardig de avond doorkomenquote:Op maandag 3 september 2007 19:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Pompiedom, topdrukte hier in de SC
Moet ik weer met mezelf gaan praten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |