quote:Op maandag 3 september 2007 19:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Maak ons blij met je gedachten zou ik zeggen.
ik zit er klaar voor
zie ik hier Nesle's reactie op de gedachten van puntenslijpsel?quote:
Laat horen dan!quote:Op maandag 3 september 2007 19:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik heb trouwens wel interessante gedachten!
Of een voorspelling van de gedachtenquote:Op maandag 3 september 2007 20:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zie ik hier Nesle's reactie op de gedachten van puntenslijpsel?![]()
psssstquote:Op maandag 3 september 2007 20:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Of een voorspelling van de gedachten
haha nee dat was niet zo bedoeldquote:Op maandag 3 september 2007 20:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zie ik hier Nesle's reactie op de gedachten van puntenslijpsel?![]()
quote:
toevallig ook last van saaie gedachten?quote:Op maandag 3 september 2007 20:06 schreef Nesle het volgende:
[..]
haha nee dat was niet zo bedoeld
gewoon een gaap, omdat mijn leven zo saai is![]()
![]()
zelfde generatie hequote:Op maandag 3 september 2007 20:06 schreef Nesle het volgende:
[..]
![]()
en je gedachten?quote:Op maandag 3 september 2007 20:06 schreef Nesle het volgende:
[..]
![]()
Hoe saaier uw levenquote:Op maandag 3 september 2007 20:06 schreef Nesle het volgende:
[..]
![]()
die zijn lange niet saai.quote:
sprak de ouwe wijze sheepquote:Op maandag 3 september 2007 20:08 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Hoe saaier uw leven
Des te meer is er nog te beleven
Dat klinkt zooooo herkenbaarquote:Op maandag 3 september 2007 20:09 schreef Nesle het volgende:
[..]
die zijn lange niet saai.![]()
alleen ik word in de eerste 5 dagen van school al helemaal doodgegooid met huiswerk. en dat is echt niet motiverendtis toch van de zotte
![]()
Ik heb je FoBo uitgechecktquote:
ahquote:Op maandag 3 september 2007 20:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik heb je FoBo uitgecheckt![]()
Jaquote:
woooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooowquote:Op maandag 3 september 2007 20:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja
alleen ben ik een keertje blijven zitten. Ik ben dan ook wel iets van vier maanden ouder![]()
|Wat ben jij oud danquote:Op maandag 3 september 2007 20:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja
alleen ben ik een keertje blijven zitten. Ik ben dan ook wel iets van vier maanden ouder![]()
Ga je naar Brussel dan?quote:Op maandag 3 september 2007 20:17 schreef Nesle het volgende:
[..]
woooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooow
welke klas ben je blijven zitten dan? ik schijt hem voor dit jaar namelijk![]()
quote:
Nee, algemene slang-term voor een goedkoop merk. Ik begrijp best dat je daar nog nooit van gehoord hebt, want Amsterdam is toch traditioneel al een achtergesteld gebiedquote:Op maandag 3 september 2007 19:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
el-cheapo?
heet het echt zo of...?
Ja echt hequote:
quote:Op maandag 3 september 2007 20:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, algemene slang-term voor een goedkoop merk. Ik begrijp best dat je daar nog nooit van gehoord hebt, want Amsterdam is toch traditioneel al een achtergesteld gebied
Je broer?quote:Op maandag 3 september 2007 20:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]I'm such a n00b
Even het ettertje in bed gooien
de kleine jaquote:
Zo groot is je oudere broer nou ook weer nietquote:
Klopt, de afgelopen 7 weken ben ik verhuisd, ben ik op vakantie geweest en heb ik moeizaam internet gehad.quote:
Waarom, hebben ze jeuk?quote:
quote:
niet grappigquote:Op maandag 3 september 2007 22:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
http://splapp-me-do.devia(...)ible-Quiz-2-63631070
Ik kwam eerder op de avond tot level 30
Het zal wel aan mij liggen maar ik vind er niks aan.quote:Op maandag 3 september 2007 22:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
http://splapp-me-do.devia(...)ible-Quiz-2-63631070
Ik kwam eerder op de avond tot level 30
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |