quote:Op zondag 2 september 2007 23:46 schreef Meddo het volgende:
houdt nu is op, dit is al vaker voorbij gekomen
Druk maken is overdreven. Ik erger me er gewoon een beetje aan.quote:Op zondag 2 september 2007 23:47 schreef One_conundrum het volgende:
Als je je daar al druk om kan maken ...
Het gaat over schrijftaal, neem ik aan.quote:Op zondag 2 september 2007 23:50 schreef Kenkerkees het volgende:
Het is eigenlijk hetzelfde als zeiken over dat het "des morgens" is ipv 's morgens...
Nou, niet echt. Maar wel over dat het 's morgens is afgeleid/afgekort van "des morgens". En als er dan nog knuppels zijn die steevast s'morgens schrijven...quote:Op zondag 2 september 2007 23:50 schreef Kenkerkees het volgende:
Het is eigenlijk hetzelfde als zeiken over dat het "des morgens" is ipv 's morgens...
Dat is bijna hetzelfde jaquote:Op zondag 2 september 2007 23:49 schreef Kenkerkees het volgende:
Ik zeg ook altijd is... mensen die daarover zeiken mogen wat mij betreft een nekschot krijgen.
Dat zegt je bovenbuurman in precies dezelfde woorden. Conclusie: mensen die niet kunnen spellen zijn agressief en voorspelbaar.quote:Op zondag 2 september 2007 23:50 schreef Teteteterek het volgende:
ken ipv kan/kun vind je zeker ook irritant?
oh en mensen die daarover zeiken mogen wat mij betreft een nekschot krijgen.
Nee, dat vind ik niet irritantquote:Op zondag 2 september 2007 23:50 schreef Teteteterek het volgende:
oh en mensen die daarover zeiken mogen wat mij betreft een nekschot krijgen.
dit vind ik nou echt zo verschrikkelijkquote:Op zondag 2 september 2007 23:50 schreef Teteteterek het volgende:
Jawelquote:Op zondag 2 september 2007 23:46 schreef ThaMadEd het volgende:
Nee maar ff serieus, ik erger me er ook aan. Zo moeilijk is het toch niet om correct Nederlands te schrijven?
Not!quote:Op zondag 2 september 2007 23:59 schreef Little_Meanie het volgende:
het is "es" niet "is"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |