Hoezo, heb je nu al tentamens?quote:Op maandag 3 september 2007 00:33 schreef ScottTracy het volgende:
Hm, ik hoop dat ik fysiek aanwezig kan zijn bij topics 1000 en 1001. We zullen wel zien.
...zou wel leuk zijn Scott..quote:Op maandag 3 september 2007 00:33 schreef ScottTracy het volgende:
Hm, ik hoop dat ik fysiek aanwezig kan zijn bij topics 1000 en 1001. We zullen wel zien.
Nee, volgend weekend nog 1 festival bezoekenquote:Op maandag 3 september 2007 00:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hoezo, heb je nu al tentamens?![]()
WA + 1quote:Op maandag 3 september 2007 00:35 schreef Wickedangel het volgende:
Ik zie een vrouw in katzwijm, een paard en een soort aap.
Je haalt het toch wel weer in.quote:Op maandag 3 september 2007 00:35 schreef ScottTracy het volgende:
Nee, volgend weekend nog 1 festival bezoekenDus hoop dat dat niet samenvalt met topic 1000
![]()
Maandag moet ik dan weer naar school. Komt die reset dus eigenlijk ook wel goed uit.![]()
Nee, ik ben ook van plan een stapje terug te doen. Ik zit hier echt veel te vaak. Ik heb gewoon geen sociaal leven meer.quote:Op maandag 3 september 2007 00:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je haalt het toch wel weer in.
quote:Althoughlabeled his painting quite unambiguously as a portrayal of a
it clearly contains significant elements of Sleep paralysis or "Old Hag" experiences. As a consequence it has virtually become an icon for the phenomenon. The victim is supine and evidently helpless with a demonic incubus sitting on her chest. Although the picture is dripping with sexual innuendo and portents of evil the monster is neither initiating intercourse nor attempting to throttle his victim. Rather he seems captured in a reflective mood as though deciding just what fate to render. Or perhaps he has been caught be surprise by the artist.
quote:Op maandag 3 september 2007 00:43 schreef ElizabethR het volgende:
Nightmare
Ik heb het niet zo op naaldenquote:Op maandag 3 september 2007 00:47 schreef wyccie het volgende:
BTW: zijn er hier ook bloeddonors? Interesse?
Tenzij het een hengst isquote:Op maandag 3 september 2007 00:48 schreef qonmann het volgende:
in het nederlands klopt dat ook, nachtmerrie![]()
de schilder heeft dat in het ongewisse gelatenquote:
En als je de andere kant op kijkt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |