Ben eens benieuwd of ze dat vandaag gaan uitzenden, tis nu dus een week later!quote:Op zondag 2 september 2007 21:44 schreef Dazzling het volgende:
wordt je de hele week al lekker gemaakt met voorstukjes dat ze 5 ferrari's gaan aanhouden bij wegmisbruikers vanaaf
dus wij met zn alle voor de buis!
krijg je op het einde te zien dat het volgende week pas komt
echt weer zown sbs6 actie!!
quote:Wegmisbruikers
Rechts inhalen, bumperkleven en levensgevaarlijke inhaalmanoeuvres. Wegmisbruikers worden geconfronteerd met hun verkeersgedrag waarmee ze hun eigen én andere levens in gevaar brengen. En hopelijk en zoals beloofd de Ferrari's.
SBS 6, 20:30 uur
Presentatie: Het kleine mannetje op 't kistje, André van der Toorn.
GVD!!!quote:Op zondag 9 september 2007 18:20 schreef markna het volgende:
ALS het doorgaat natuurlijk dit staat op tvgids.nl
PROGRAMMERING VAN 20.00 TOT 22.30 UUR ONDER VOORBEHOUD VAN LIVE UITZENDING FINALE BULLIT WORLD DARTS TROPHY
Dartsquote:Op zondag 9 september 2007 18:23 schreef markna het volgende:
ja sbs is natuurlijk DE dartzender hahaha
Idd, maar dat zal wel helemaal op het einde van het programma komenquote:Op zondag 9 september 2007 20:49 schreef Ronaldsen het volgende:
Eigenlijk gewoon een kut SBSprogramma, maar dat van die ferrari's wil ik wel effe zien
Volgens mij moest hij bijna janken, hij had echt zo'n snik in z'n stemquote:Op zondag 9 september 2007 21:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
"Ik praat niet met landverraders"Wat een hersenloos figuur.
idd.... zullen ze niet wakker van liggenquote:Op zondag 9 september 2007 21:25 schreef __Saviour__ het volgende:
voor zulke mensen is welke boete dan ook geen enkel probleem.
lachenquote:Op zondag 9 september 2007 21:42 schreef xFriendx het volgende:
Tis niet goed te praten natuurlijk, maar tis toffer als je die auto van de politie de 220 km/h ziet aantikken en je dan hoort dat ze moeten afhaken omdat die Ferrari's nog steeds uitlopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |