quote:Op zondag 2 september 2007 21:34 schreef tongytongylickylicky het volgende:
kan iemand over 5 minuten ' de smaakpolitie ' voor me opnemen en posten?
![]()
video is stuk, en ik moet zo weg
wil dat stukje met die 5 in beslag genomen pittabroodjes zien...
Ze moeten hun campingimago wat opkrikken.quote:Op zondag 2 september 2007 21:40 schreef Jim.Beam het volgende:
En waarom moet hij z'n commentaarstukjes perse op een boot filmen? Geld over bij SBS?
quote:Op zondag 2 september 2007 21:40 schreef veldmuis het volgende:
JOA DA ZAG IK GISTER OK, VAN DE MUIZE
Roken in de keuken? JOA, GEROOKT VLEES BLIJFT LANGER GOE HEquote:Op zondag 2 september 2007 21:40 schreef Mike.Strutter het volgende:
Wel leuk dat die kerel in die keuken er maar verdomd weinig omgeeft
die pleister was inderdaad het minste probleem in die keukenquote:Op zondag 2 september 2007 21:41 schreef Frumzel het volgende:
Jankerd
Pleister op de grond...
(Ok, niet goed, maar hij overdrijft nogal...)
quote:Op zondag 2 september 2007 21:45 schreef MdMa98 het volgende:
krijg nou wat... die 5 in beslag genomen pita`s komen pas volgende week!
ze zouden de presentators eens moeten wissellen, dat zal wel leuk zijn...quote:Op zondag 2 september 2007 21:45 schreef PallominnoX het volgende:
Smaakmisbruikers.
quote:Op zondag 2 september 2007 21:49 schreef Mike.Strutter het volgende:
Geef aan de kok dringend door dat hij het vaker schoonmaakt
En André maar springen om te kijken hoe het met de rubbertjes isquote:Op zondag 2 september 2007 21:48 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
ze zouden de presentators eens moeten wissellen, dat zal wel leuk zijn...
"nee meneer uw auto kan echt niet, kijk eens hoe smerig het dashboardkastje alleen al is"
"De verkeerspolitie regio haaglanden achtervolgt hier een kudde losgeslagen diepvrieskalkoenen, ze overschrijden de maximale snelheid en zijn aan het bumperkleven in de oven"
![]()
quote:Op zondag 2 september 2007 21:53 schreef Mike.Strutter het volgende:Zo'n flashback in zwart-wit erbij
![]()
Hij kan best wat hebben hoor, de smaaktest van de hamburgers staat me nogsteeds bij. Ging-ie 3 hamburgers testen van verschillende snacktenten. Toen hij z'n oordeel gegeven had lieten ze zien hoe het bereid was. Alle hamburgers hadden de grond gezien, waren schoongeblazen enzoquote:Op zondag 2 september 2007 21:52 schreef Gunner het volgende:
Volgens mij ligt die Rob snel doodziek op bed bij de eerste de beste bedorven stuk shoarma door z'n slechte weerstand omdat is smetvrees heeft.
Die geluidjes downloaden ze bij Jambaquote:Op zondag 2 september 2007 21:55 schreef veldmuis het volgende:
[..]
En dan zo'n sirene-geluidje eronder![]()
Daar heb je wat van gezegd neem ik aan?quote:Op zondag 2 september 2007 21:55 schreef tongytongylickylicky het volgende:
HIj heeft wel gelijk over die staalborstels. Gister gegeten bij Warung Mini in Rotterdam zat zo'n mooie splinter/stuk in me eten (en in me mond).
Dat je nog durft te eten bij chinezen als je de smaakpolitie wel eens kijktquote:Op zondag 2 september 2007 21:55 schreef tongytongylickylick... het volgende:
HIj heeft wel gelijk over die staalborstels. Gister gegeten bij Warung Mini in Rotterdam zat zo'n mooie splinter/stuk in me eten (en in me mond).
Jah, ze wilden me een nieuw bord gegeven. Ik heb het geweigerd, maar kom er niet meer zo snel terug.quote:Op zondag 2 september 2007 21:55 schreef Gunner het volgende:
[..]
Daar heb je wat van gezegd neem ik aan?
je moet wat als je voor sbs werkt hequote:Op zondag 2 september 2007 21:57 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Zijn ze allemaal bezopen tijdens het monteren van de beelden ofzo?
quote:Op zondag 2 september 2007 22:03 schreef Mike.Strutter het volgende:
Een Warenhuis en dan moeite doen om het V&D logo niet in beeld te brengen. Komt die stomme voice-over met z'n V&D aanzetten. Bij SBS snappen ze het echt niet
Het keukentje van die lekkere studente kreeg negatief, van die dikke was positief. Gatver, hij is gepijpt door die dikkequote:Op zondag 2 september 2007 22:08 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Rob heeft een pijpbeurt gekregen, in ruil daarvoor geeft hij enkel positief commentaar.
eindelijk iemand die ook schijt heeft aan dat (SBS)-TV gedoequote:mja, zit ik niet zo op te wachten
En zijn restaurant (naam) groot in beeld gebracht wordt natuurlijk. Negatieve reclame.quote:Op zondag 2 september 2007 22:11 schreef Frumzel het volgende:
Iemand die er niet zo van gecharmeerd is:
[..]
eindelijk iemand die ook schijt heeft aan dat (SBS)-TV gedoe
Rob dacht dat het een klote-zaak zou zijnquote:Op zondag 2 september 2007 22:18 schreef tongytongylickylicky het volgende:
De eigenaar p0wned Robje ff....
Dat was stijl geweest, maar dan was het niet uitgezonden.quote:Op zondag 2 september 2007 22:18 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik hoop dat hij de stcker weigert.
Nee hoor.quote:Op zondag 2 september 2007 22:56 schreef tongytongylickylicky het volgende:
DEZE IS NOG LEKKER OPEN !!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |