It's one hell of a job, but somebody has to do it!quote:Op zondag 2 september 2007 20:34 schreef XanBEL het volgende:
... maar sex maakt nu eenmaal deel uit van een relatie.
quote:Op zondag 2 september 2007 20:50 schreef Jesse_ het volgende:
Gewoon de eerste keer flink kapot scheuren, doet even pijn maar daarna voelt ze niks meer.
en jij ook niet
maar dan doet ook nog eens dr oor pijn...quote:Op maandag 3 september 2007 08:44 schreef Pikkebaas het volgende:
Keihard in 'r oor bijten en dan doorstoten. Dan voelt ze het niet zo.
http://youtube.com/watch?v=tAx3YkggRzEquote:Op maandag 3 september 2007 08:44 schreef Pikkebaas het volgende:
Keihard in 'r oor bijten en dan doorstoten. Dan voelt ze het niet zo.
quote:Op zondag 2 september 2007 22:10 schreef Chowi het volgende:
Oh, oh, oh. Heerlijk dit. TVP.
ik zet ¤10 in op 16 jaarquote:Op maandag 3 september 2007 12:59 schreef Roquefort het volgende:
Wat is jullie leeftijd TS?
Nochtans........ mooi woord; hoor je niet meer vaakquote:Op zondag 2 september 2007 20:34 schreef XanBEL het volgende:
Hallo iedereen !
Ik heb een vraagje of iemand hier tips heeft voor mij en mijn vriendin. Want we hebben een ‘’probleem’’. We zijn nu enkele weken samen , en hebben besloten om een stap verder te gaan in onze relatie. Vrijdag was het voor ons duidelijk dat het de juiste moment was , maar… men vriendin had zoveel zeer dat we gewoon niet verder konden gaan. Ik probeerde het zeeer zachtjes , en zelfs eerst met men vinger.. maar de pijn was niet uit te houden.. nochtans ben ik zeer zacht tewerk gegaan… De dag nadien hebben we nog een poging ondernomen , maar terug zonder succes.. Heeft iemand tips voor ons ? Want men vriendin ziet er in af , dat ze zich niet kan geven aan mij.. Ikzelf heb er geen probleem mee , we hebben alle tijd van de wereld , maar sex maakt nu eenmaal deel uit van een relatie…
Alvast bedankt
Aan zijn verdere taalgebruik te zien is hij een belg, en daar hoor je het nog wel vaak.quote:Op maandag 3 september 2007 13:14 schreef NED het volgende:
[..]
Nochtans........ mooi woord; hoor je niet meer vaak
quote:Op zondag 2 september 2007 20:36 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
It's one hell of a job, but somebody has got to do it!![]()
Had ook niet andrs verwacht dan dat je graag zou willen helpenquote:Op dinsdag 4 september 2007 09:32 schreef LasTeR het volgende:
STUUR HAAR MAAR LANGS MIJ, ZAL IK D'R WEL EFFE OPREKKE VOOR JEDat dat nog niet langs is geweest.
Misschien als ze in is voor een trio mag ze wel mee doen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Had ook niet andrs verwacht dan dat je graag zou willen helpen
quote:Op maandag 3 september 2007 11:41 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Heel leuk en aardig, maar kunnen we proberen het a) ontopic te houden en b) serieus te houden? Danku.
Flauw hoor, kleuterquote:Op zondag 2 september 2007 22:02 schreef mAst3rb33r het volgende:
Als het zo'n pijn deed, heb je het wel in het goede gaatje geprobeerd?...![]()
serieus. grappig dat je dit zegt. waarom van iemand afwillen die vaginistisch is? ik zou me juist de man voelen als ik haar daar met heel erg veel geduld, liefde en aandacht overheen kan zetten. neuken is echt veel te overrated.quote:Op maandag 3 september 2007 20:30 schreef GiantWorm het volgende:
Serieus. Als het zo moeilijk gaat moet je het gewoon uitmaken en een ander zoeken. Straks is zo nog vaginalistisch ofzo.
ik geloof niet dat jij vaginisme kent in de werkelijke betekenis van het woord.quote:Op zondag 9 september 2007 22:54 schreef Leonora het volgende:
Hmmmm...klinkt alsof jullie de volgende stap iets te vroeg willen zetten. Tja, het is maar net hoe je het wil hebben hoor, maar volgens mij moet je meisie eerst gewoon goed geil zijn. ECHT BOTERGEIL misschien kunnen jullie daar meer mee oefenen, elkaar echt retegeil krijgen... glaasje wijn erbij, lief zijn, muziekje erbij, beetje aaien, likken, zuigen etc... en niet alleen op haar KT inzoomen. SUCCES!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |