nog sterker de voedselbanken krijgen hun waren niet aangesleept....quote:
is het soms mevr of dhr Biedermeier?quote:Op zondag 2 september 2007 21:01 schreef blomst het volgende:
[..]
geen idee, maar ik weet wel waar hij woont:
[afbeelding]
gelukkig doe jij dat voor ons, kun je ook zien wie het isquote:Op zondag 2 september 2007 21:03 schreef Vandaag... het volgende:
wel op blijven letten hè mensen, er zit al de hele tijd iemand in de chill
[afbeelding]
Brian zit daarquote:Op zondag 2 september 2007 21:03 schreef Vandaag... het volgende:
[afbeelding]
Dat is dus echt een denk fout. Ze trappen er alllemaal inquote:Op zondag 2 september 2007 20:50 schreef HenrySpencer het volgende:
[..]
Een alcoholist leeft niet weken vrijwillig en zonder (ogenschijnlijk) al te grote problemen zonder alcohol.
wat stond er dan, ik lees nooit verder dan COSquote:Op zondag 2 september 2007 21:03 schreef yvonne het volgende:
Even de vreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeselijke TT aangepast, deed gewoon pijn aan m'n ogen.
Scherpquote:Op zondag 2 september 2007 21:03 schreef Vandaag... het volgende:
[afbeelding]
Het is dat er geen opgeluchte knieval-smiley is, anders had je hem nu in duizendvoud gekregenquote:Op zondag 2 september 2007 21:03 schreef yvonne het volgende:
Even de vreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeselijke TT aangepast, deed gewoon pijn aan m'n ogen.
quote:Op zondag 2 september 2007 21:03 schreef yvonne het volgende:
Klopt....die kan er niet eens tegen dat er een alcoholrestrictie is....zo iemand kan geen dag zonder alcohol...moet 24 uur per dag drinken tot zijn beschikking hebben en kan als hij of zij eenmaal gedronken heeft niet meer ophouden.quote:Op zondag 2 september 2007 20:50 schreef HenrySpencer het volgende:
[..]
Een alcoholist leeft niet weken vrijwillig en zonder (ogenschijnlijk) al te grote problemen zonder alcohol.
Er is maar een gevaarlijk kereltje daar in de kooi en dat is para brrrrrian. Als ze die niet elke dag lam leggen met kalmeringstabletten dan was hij in week 2 er al uit gevlogen. Die mafkees gooit regelmatig met glazen, slaat lellebel amanda, slaat zichzelf en loopt met het grootste gemak door een glazen deur. Zonder zijn pammetje redt brrrian het niet in de villa. Maar wel lopen zeiken over Huub en zijn alcohol gebruik (wat zwaar fout is, dat geef ik toe) maar zeik dan ook over al die tabletten die brrrrrian naar binnen werkt.quote:Op zondag 2 september 2007 20:48 schreef coldstar het volgende:
[..]
Laten ze Huub maar eens op laten nemen om af te kicken van de alcohol. Deze jongen is echt verslaafd en doet hierdoor dingen die hij niet kan verantwoorden. Een gevaarlijk kereltje
TopicTitelquote:Op zondag 2 september 2007 21:05 schreef DrsH het volgende:
Domme vraag wat is de TT?????
ik lurk liever, maar goed, als jullie niet opletten dan moet ik wel.quote:Op zondag 2 september 2007 21:04 schreef blomst het volgende:
[..]
gelukkig doe jij dat voor ons, kun je ook zien wie het is
Ik vind als huub gedronken heeft hij altijd te ver gaat. Ook met appels gooien kan gewoon niet. Maakt niet uit wie het doetquote:Op zondag 2 september 2007 20:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Dus jij vond die appel ook te ver gaan ?
THXquote:
En nu ga je hem zoeken ook! Hup, hupquote:Op zondag 2 september 2007 21:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is dat er geen opgeluchte knieval-smiley is, anders had je hem nu in duizendvoud gekregen![]()
Niemand heeft hem met appels zien gooienquote:Op zondag 2 september 2007 21:09 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik vind als huub gedronken heeft hij altijd te ver gaat. Ook met appels gooien kan gewoon niet. Maakt niet uit wie het doet
Waaaaaaaaaaaat?quote:Op zondag 2 september 2007 21:09 schreef DrsH het volgende:
Mensen mensen wat een info, ben ik de enige die geen streams heeft en derhalve niet mee kan praten??????????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |