Wel met Jello erbij, dan zijn ze een stuk toffer!quote:Op zondag 2 september 2007 23:11 schreef ralfseltje het volgende:
The Melvins
Er staat Cradle of Filth tussenquote:
nee..quote:Op maandag 3 september 2007 11:27 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Er staat Cradle of Filth tussenUber "ik ben een meisje en doe heel gothic"-band bij uitstek. Ik durfde niet verder te lezen, maar HIM staat er ook tussen zeker?
hmm ik heb het idee dat de vrouwtjes ook wel van lekkere lage trillende basjes houdenquote:Op maandag 3 september 2007 12:23 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Metal
Rammstein
Hardcore
Alles wat een bak herrie is. De dames die dat leuk vinden, hebben gewoon teveel mannelijke hormonen. Technisch gezien zou je zeggen 'alles met een overdaad aan lage en lage midtonen', aangezien mannen sterker reageren op bassgeluid dan vrouwen.
quote:Op maandag 3 september 2007 12:27 schreef Yorrit het volgende:
[..]
hmm ik heb het idee dat de vrouwtjes ook wel van lekkere lage trillende basjes houden
Cradlequote:Op maandag 3 september 2007 11:27 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Er staat Cradle of Filth tussenUber "ik ben een meisje en doe heel gothic"-band bij uitstek. Ik durfde niet verder te lezen, maar HIM staat er ook tussen zeker?
Mannenkoor Karrespoor. Das pas stoere mannen muziek!
Ook bekend van klassiekers als Met je tieten in de bankschroef en Bruut anaal genomen in een overvolle dixie.quote:Metal Is Een Mannensport
He soepjurk, nokken dat gekweel
Jij weet best,
Da's geen metal wat jij speelt
Namaak elfje, kappen met dat gebler
Jullie rotzooi gaat tever!
Metal is een mannensport!
AAAARGHH,
Die keyboards en sukkeltjes
Ik krijg overal enge pukkeltjes
Vreet je op met huid en haar
Metal speelt men op Gitaar
|