Huub vond het gesabbel van de travo niet ergquote:Op zondag 2 september 2007 21:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Huub had tenminste één nachtje een echte homo om zijn penis.
Dát noem ik een aanwijzing.
Nadia moet 'Eerst een zoontje' roepen als ie klaarkomt.quote:Op maandag 3 september 2007 03:51 schreef Dr.Klodder het volgende:
Hij is zeker homo.Nadia en Amanda hadden een gesprek waarin Nadia vertelde dat Dennix het lekker vindt als je met 1 vinger in zijn anus gaat.Dan gaat hij met zijn benen in zijn nek en kreunt heel hard.Einde citaat. Dussssssssss maak je conclusie.![]()
Mensenquote:Op woensdag 5 september 2007 18:44 schreef -Laurens- het volgende:
De poll op de DGK-site was anders laatst overduidelijk.
Het tussentijdse overzicht nadat ik gestemd had gaf als resultaat dat 52% van de stemmers dacht dat ie homo was, 18% wist zeker van niet en 30% zou denken van wel. Er hadden toen al tegen de 10.000 mensen gestemd.
Oftewel, 4 van de 5 mensen denken dat ie een homo is en heeft dus behoorlijk de schijn tegen.
Ik lees ook weleens ietsquote:Op donderdag 6 september 2007 02:54 schreef the_legend_killer het volgende:
ik lees dat nadia eigenlijk een man is
Gaat het weer een beetje ????quote:Op maandag 3 september 2007 12:22 schreef crazybitch26 het volgende:
manwijf
vieze flikker
fucking dom
hard in zn kleine kontje word gepakt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |