abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 zondag 2 september 2007 @ 19:44:34 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_52897945
In verschillende topics refereren ze daar aan. Ik kijk geen streams. Ben van de TV afhankelijk. Die lopen 10 dagen achter.

Hoe komen mensen daarbij ? Heeft ie dat zelf verteld ? Zijn er gegevens bekend geworden van buiten het huis ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_52898062
quote:
Op zondag 2 september 2007 19:44 schreef tong80 het volgende:
In verschillende topics refereren ze daar aan. Ik kijk geen streams. Ben van de TV afhankelijk. Die lopen 10 dagen achter.

Hoe komen mensen daarbij ? Heeft ie dat zelf verteld ? Zijn er gegevens bekend geworden van buiten het huis ?

Sorrie hoor, maar als jij als man veel roze draagt en sjaaltjes, ben je behoorlijk aan de verkeerde kant
pi_52898332
quote:
Op zondag 2 september 2007 19:50 schreef StephanL het volgende:

[..]

Sorrie hoor, maar als jij als man veel roze draagt en sjaaltjes, ben je behoorlijk aan de verkeerde kant
slaat natuurlijk nergens op..

sjaaltjes ja oke
  zondag 2 september 2007 @ 20:02:28 #4
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_52898357
quote:
Op zondag 2 september 2007 20:01 schreef linqx het volgende:

[..]

sjaaltjes ja oke
Roze is anders niet oke.
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
  zondag 2 september 2007 @ 20:03:53 #5
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_52898390
Ik hoorde gister toevallig van een kennis dat zij in het verleden wel eens sex met Dennis heeft gehad.

en nu ook dit gedoe met Nadia,.. Als hij al homo is dan weet ie het zelf nog niet in ieder geval!!
pi_52898424
quote:
Op zondag 2 september 2007 20:01 schreef linqx het volgende:

[..]

sjaaltjes ja oke
Niks mis met roze, maar veel roze en sjaaltjes is wel erg
pi_52898571
hij heeft al zeker 10 keer aan brian gevraagt of hij hem in z'n kont wil neuken

nu probeert hij jaap zo gek te krijgen
ik ben niet dislekties ....maar ik tiep alleen een beetje raar
  FOK!Babe zondag 2 september 2007 @ 21:37:12 #8
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_52901347
quote:
Op zondag 2 september 2007 19:50 schreef StephanL het volgende:

[..]

JA MAN DAT IS NATUURLIJK METEEN EEN POOT MAN DAT ZIE JE TOCH ZO MAN!
SJAALTJES MAN!

ECHTE MANNEN SCHEREN HUN KOP KAAL EN VRETEN SHAG MAN!
ZO UIT HET VUISTJE MAN!
  zondag 2 september 2007 @ 21:44:59 #9
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52901655
Hij krijgt allemaal lieve post van homo's en die herkennen elkaar natuurlijk gelijk... gaydar enzo
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_52902065
quote:
Op zondag 2 september 2007 21:44 schreef Leandra het volgende:
Hij krijgt allemaal lieve post van homo's en die herkennen elkaar natuurlijk gelijk... gaydar enzo

En nee, het is geen homo..en wat dan nog. Zou mij niets uitmaken.

Dacht ik eerst ook van Huub ....maar bleek ook niet zo te zijn...
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  FOK!Babe zondag 2 september 2007 @ 21:56:18 #11
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_52902128
quote:
Op zondag 2 september 2007 21:55 schreef paddy het volgende:

[..]

En nee, het is geen homo..en wat dan nog. Zou mij niets uitmaken.

Dacht ik eerst ook van Huub ....maar bleek ook niet zo te zijn...
Huub had tenminste één nachtje een echte homo om zijn penis.
Dát noem ik een aanwijzing.
pi_52902912
quote:
Op zondag 2 september 2007 21:44 schreef Leandra het volgende:

Daarop baseren wij dat Tong. Al die kaarten van homo's. teken aan de wand toch.
pi_52908357
- roze onderbroeken
- elke dag mascara
- nagellak
- wil niet dat zijn haar nat wordt tijdens het zwemmen (wil mijn moeder met haar permanentje ook niet)
- krijgt een pakket schoonheidsproducten van zijn vrienden toegestuurd
- veel in de spiegel kijken en zijn lokjes recht leggen

Ik geef toe, je hoeft geen homo te zijn om dat te doen, en er zijn héél véél homo's die deze dingen nooit doen, maar toch..... ik weet niet hoor...

Ik laat het oordeel maar even aan Nadia en Amanda over. Ze hebben de ultieme test bedacht.
pi_52908388
Volgens mij is het zo'n enge metroman, helemaal in contact met zijn vrouwelijke kant.
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_52908425
quote:
Op maandag 3 september 2007 03:06 schreef Morwen het volgende:
Volgens mij is het zo'n enge metroman, helemaal in contact met zijn vrouwelijke kant.
Een normale stoere kerel gaat er niet zitten in daarzo.
pi_52908439
quote:
Op maandag 3 september 2007 03:16 schreef sig000 het volgende:

[..]

Een normale stoere kerel gaat er niet zitten in daarzo.
Ook weer waar, maar daar gaat de vraag niet over

Brian is een basketcase, Huub een arrogant over het paard getild kutpubertje. Jaap een man met meer emotionele problemen dan het gemiddelde psychologieboek bevat. Misschien is Dennis nog wel 1 van de normaalste
Only Human
pi_52908445
quote:
Op maandag 3 september 2007 03:21 schreef Morwen het volgende:

[..]

Ook weer waar, maar daar gaat de vraag niet over

Brian is een basketcase, Huub een arrogant over het paard getild kutpubertje. Jaap een man met meer emotionele problemen dan het gemiddelde psychologieboek bevat. Misschien is Dennis nog wel 1 van de normaalste
Wat is normaal? Ook dankzij dit soort programma's wordt dat een steeds grotere vraag.
pi_52908455
quote:
Op maandag 3 september 2007 03:24 schreef sig000 het volgende:

[..]

Wat is normaal? Ook dankzij dit soort programma's wordt dat een steeds grotere vraag.
Goeie vraag idd, ik denk dat iedereen daar loco wordt plus je kan je geen seconde terugtrekken als je je locokant op voelt komen.
Only Human
pi_52908465
quote:
Op maandag 3 september 2007 03:28 schreef Morwen het volgende:

[..]

Goeie vraag idd, ik denk dat iedereen daar loco wordt plus je kan je geen seconde terugtrekken als je je locokant op voelt komen.
Ik zou er abbrassief van worden.
pi_52908512
Hij is zeker homo.Nadia en Amanda hadden een gesprek waarin Nadia vertelde dat Dennix het lekker vindt als je met 1 vinger in zijn anus gaat.Dan gaat hij met zijn benen in zijn nek en kreunt heel hard.Einde citaat. Dussssssssss maak je conclusie.
pi_52908534
quote:
Op maandag 3 september 2007 03:51 schreef Dr.Klodder het volgende:
Hij is zeker homo.Nadia en Amanda hadden een gesprek waarin Nadia vertelde dat Dennix het lekker vindt als je met 1 vinger in zijn anus gaat.Dan gaat hij met zijn benen in zijn nek en kreunt heel hard.Einde citaat. Dussssssssss maak je conclusie.
Wat een onzin, dat vinden heteromannen ook lekker. Als dat het enige argument is dan is 90 procent van de Nederlandse mannen homo
Only Human
pi_52908919
quote:
Op maandag 3 september 2007 03:59 schreef Morwen het volgende:

[..]

Wat een onzin, dat vinden heteromannen ook lekker. Als dat het enige argument is dan is 90 procent van de Nederlandse mannen homo
Gelukkig is er nog die 10 %.
pi_52913447
quote:
Op maandag 3 september 2007 03:59 schreef Morwen het volgende:

[..]

Dat dus, gewoon een gesprek tussen 2 dombo's (Amanda en Nadia)die denken dat hij homo is vw het feit dat hij het geil vind tijdens het pijpen anaal met de vingers genomen wordt.
Wat erger is is dat dit door Dennishaters wordt misbruikt, al zou hij homo zijn is dat toch niet erg?
vind het overigens wel knap van hem dat hij elke avond zo'n dombo neukt, Dat is pas walgelijk, die hele Nadia die dan ook nog alles via stream gedetalieerd verteld. Bah

Overigens die gaykaarten, we weten allemaal dat daar de streamers achter zittten.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_52913616
het is ook niet erg maar als die homo is moet die daar voor uitkomen oh nee hij wil eerst nog eens even zeker weten of die dat niet is door met nadia te neuken dat is een manwijf duidelijker kan niet en die vieze flikker kan ook niet zonder ze dikke holmaat jaap hij kan echt niks nu niet morgen niet nooit niet die dennix zonde hoor mooi smoeltje en dan zo fucking dom zijn het is niet normaal als die nou eens bij mij komt dan zorg ik ervoor dat die zo hard in zn kleine kontje word gepakt dat die niet meer kan lopen
pi_52913698
die is echt wel homo....nadia heeft zelf gezegd...als ze hem pijpt wilt hij hebben dat ze een vinger in zijn hol stopt,spoor je dan.....whoehaaaaaaaaaaaaaaaaaa
er zijn er maar 2 die sporen in DGK en dat zijn huub en lieke!!! en de FEBO is 1 grote hoerenkast!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')