Sorrie hoor, maar als jij als man veel roze draagt en sjaaltjes, ben je behoorlijk aan de verkeerde kantquote:Op zondag 2 september 2007 19:44 schreef tong80 het volgende:
In verschillende topics refereren ze daar aan. Ik kijk geen streams. Ben van de TV afhankelijk. Die lopen 10 dagen achter.
Hoe komen mensen daarbij ? Heeft ie dat zelf verteld ? Zijn er gegevens bekend geworden van buiten het huis ?
slaat natuurlijk nergens op..quote:Op zondag 2 september 2007 19:50 schreef StephanL het volgende:
[..]
Sorrie hoor, maar als jij als man veel roze draagt en sjaaltjes, ben je behoorlijk aan de verkeerde kant
Roze is anders niet oke.quote:Op zondag 2 september 2007 20:01 schreef linqx het volgende:
[..]
slaat natuurlijk nergens op..
sjaaltjes ja oke
Niks mis met roze, maar veel roze en sjaaltjes is wel ergquote:Op zondag 2 september 2007 20:01 schreef linqx het volgende:
[..]
slaat natuurlijk nergens op..
sjaaltjes ja oke
JA MAN DAT IS NATUURLIJK METEEN EEN POOT MAN DAT ZIE JE TOCH ZO MAN!quote:Op zondag 2 september 2007 19:50 schreef StephanL het volgende:
[..]
Sorrie hoor, maar als jij als man veel roze draagt en sjaaltjes, ben je behoorlijk aan de verkeerde kant
quote:Op zondag 2 september 2007 21:44 schreef Leandra het volgende:
Hij krijgt allemaal lieve post van homo's en die herkennen elkaar natuurlijk gelijk... gaydar enzo![]()
Huub had tenminste één nachtje een echte homo om zijn penis.quote:Op zondag 2 september 2007 21:55 schreef paddy het volgende:
[..]![]()
En nee, het is geen homo..en wat dan nog. Zou mij niets uitmaken.
Dacht ik eerst ook van Huub....maar bleek ook niet zo te zijn...
quote:Op zondag 2 september 2007 21:44 schreef Leandra het volgende:
Hij krijgt allemaal lieve post van homo's en die herkennen elkaar natuurlijk gelijk... gaydar enzo![]()
Een normale stoere kerel gaat er niet zitten in daarzo.quote:Op maandag 3 september 2007 03:06 schreef Morwen het volgende:
Volgens mij is het zo'n enge metroman, helemaal in contact met zijn vrouwelijke kant.![]()
Ook weer waar, maar daar gaat de vraag niet overquote:Op maandag 3 september 2007 03:16 schreef sig000 het volgende:
[..]
Een normale stoere kerel gaat er niet zitten in daarzo.![]()
Wat is normaal? Ook dankzij dit soort programma's wordt dat een steeds grotere vraag.quote:Op maandag 3 september 2007 03:21 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ook weer waar, maar daar gaat de vraag niet over![]()
Brian is een basketcase, Huub een arrogant over het paard getild kutpubertje. Jaap een man met meer emotionele problemen dan het gemiddelde psychologieboek bevat. Misschien is Dennis nog wel 1 van de normaalste![]()
Goeie vraag idd, ik denk dat iedereen daar loco wordt plus je kan je geen seconde terugtrekken als je je locokant op voelt komen.quote:Op maandag 3 september 2007 03:24 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wat is normaal? Ook dankzij dit soort programma's wordt dat een steeds grotere vraag.![]()
Ik zou er abbrassief van worden.quote:Op maandag 3 september 2007 03:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
Goeie vraag idd, ik denk dat iedereen daar loco wordt plus je kan je geen seconde terugtrekken als je je locokant op voelt komen.![]()
Wat een onzin, dat vinden heteromannen ook lekker. Als dat het enige argument is dan is 90 procent van de Nederlandse mannen homoquote:Op maandag 3 september 2007 03:51 schreef Dr.Klodder het volgende:
Hij is zeker homo.Nadia en Amanda hadden een gesprek waarin Nadia vertelde dat Dennix het lekker vindt als je met 1 vinger in zijn anus gaat.Dan gaat hij met zijn benen in zijn nek en kreunt heel hard.Einde citaat. Dussssssssss maak je conclusie.![]()
Gelukkig is er nog die 10 %.quote:Op maandag 3 september 2007 03:59 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wat een onzin, dat vinden heteromannen ook lekker. Als dat het enige argument is dan is 90 procent van de Nederlandse mannen homo![]()
Dat dus, gewoon een gesprek tussen 2 dombo's (Amanda en Nadia)die denken dat hij homo is vw het feit dat hij het geil vind tijdens het pijpen anaal met de vingers genomen wordt.quote:Op maandag 3 september 2007 03:59 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wat een onzin, dat vinden heteromannen ook lekker. Als dat het enige argument is dan is 90 procent van de Nederlandse mannen homo![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |