http://www.loi.nl/Cursussen/Talen/PRD_000308quote:Op zondag 2 september 2007 19:36 schreef TheThirdMark het volgende:
LOI mijn jongen, LOI
quote:Op zondag 2 september 2007 19:39 schreef Zuenn het volgende:
Elk weekend vrienden uitnodigen.
Voor de ramen zitten met een biertje.
Zaterdagavond-amusument
Voor de taalbarriere is een turkse vriend handig
quote:Op zondag 2 september 2007 19:36 schreef TheThirdMark het volgende:
LOI mijn jongen, LOI
Ik was (net als de politie) te laat, maar de volgende keer maak ik een YouTube-verslag.quote:Op zondag 2 september 2007 19:39 schreef Zuenn het volgende:
Elk weekend vrienden uitnodigen.
Voor de ramen zitten met een biertje.
Zaterdagavond-amusument
Voor de taalbarriere is een turkse vriend handig
quote:Op zondag 2 september 2007 19:42 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik was (net als de politie) te laat, maar de volgende keer maak ik een YouTube-verslag.
Ja. Maar dat is tof.quote:Op zondag 2 september 2007 19:42 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Rijden ze soms ook toeterend door de straten als het Turkse elftal gewonnen heeft?
Oeh, tvpquote:Op zondag 2 september 2007 19:42 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik was (net als de politie) te laat, maar de volgende keer maak ik een YouTube-verslag.
Heb ik. Prima buren ook.quote:Op zondag 2 september 2007 19:49 schreef Burghardt het volgende:
Een fatsoenlijke woning is ok.
De buurt gaat achteruit, jongen!quote:Op zondag 2 september 2007 19:51 schreef Ringo het volgende:
[..]
Heb ik. Prima buren ook.
(op die Hagenees na die zijn hond elke ochtend voor mijn voordeur laat pissen)
Schrikdraad spannenquote:Op zondag 2 september 2007 19:51 schreef Ringo het volgende:
[..]
Heb ik. Prima buren ook.
(op die Hagenees na die zijn hond elke ochtend voor mijn voordeur laat pissen)
En de cafébaas wil zijn gasten niet verlinken. Stonden net vier agenten tegenover hem, twee witbloezen en twee in ME-outfit, maar hij wou niks vertellen. "Ik wil de rust bewaren"quote:Op zondag 2 september 2007 19:59 schreef rollator_GSI het volgende:
voetbal = emotie
quote:Op zondag 2 september 2007 21:03 schreef sjeppert het volgende:
elkaar leuk
turken die elkaar op hun bek slaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |