Nee, ik wist niet hoe snel ik van dat ding af moest.quote:Op maandag 3 september 2007 15:40 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wil je niet nog een keertje programmeren op je eerste computer?
quote:Op maandag 3 september 2007 15:45 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Nee, ik wist niet hoe snel ik van dat ding af moest.
Ik had mijn ouders gezegd een c64 te kopen, niet zijn achterlijke broertje!
Heb er 2 en een 128dquote:Op maandag 3 september 2007 15:48 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
c64 was ook mn eerste computer, mooi ding was dat. jammer genoeg hebben we die ooit voor een habbekrats weg gedaan (toen we een MSX hadden). Had hem nu graag nog gehad en ze beginnen inderdaad aardig wat waard te worden.
Misschien (waarschijnlijk) heb ik er nog wel een (of drie) die ik ga verkopen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:12 schreef Moe_Szyslak het volgende:
C64, de eerste comp in mijn familie. Ik ga eens even kijken of ik er nog eentje kan krijgen. Nostalgie![]()
Werken ze nog? met floppy drives en een berg games? Want dan wil ik er nog wel eentje kopen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:33 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Misschien (waarschijnlijk) heb ik er nog wel een (of drie) die ik ga verkopen.
Ja, 199 (of 299) gulden, bij de kwantumquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:51 schreef SolidArt het volgende:
lol, zit daar nog het originele prijskaartje op???
Of gewoon op Marktplaats en veel geduld hebben.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:05 schreef dahei het volgende:
Ik ken dit model helemaal niet. Ik heb zelf vroeger een Vic20 gehad en later een +4. Leuk dat je dit verkoopt. Als het nou niet lukt, zet het dan op Ebay op een moment dat er geen of weinig aanbod is. Dan maak je een redelijke kans op een goede prijs. Denk eraan dat het een verzamelobject begint te worden, maar nog niet helemaal is.
Laat ff weten wanneer je ze te koop zet.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:33 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Misschien (waarschijnlijk) heb ik er nog wel een (of drie) die ik ga verkopen.
Ik weet niet wanneer ik ze erop ga zetten, ik verkoop ze namens mijn vaderquote:Op woensdag 5 september 2007 17:04 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Laat ff weten wanneer je ze te koop zet.
itt tot de Vic20 is de C16 pas ná de C64 op de markt gekomen. Een mislukte poging tot light-versie.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:05 schreef dahei het volgende:
Ik ken dit model helemaal niet. Ik heb zelf vroeger een Vic20 gehad en later een +4. Leuk dat je dit verkoopt. Als het nou niet lukt, zet het dan op Ebay op een moment dat er geen of weinig aanbod is. Dan maak je een redelijke kans op een goede prijs. Denk eraan dat het een verzamelobject begint te worden, maar nog niet helemaal is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |