Echt kansloos. Je hebt er wel degelijk voor betaald , ten eerste zijn het livebeelden alleen dan van het huis en ten tweede mag Tien dit doen wanneer zei willen ( kleine lettertjes lezen. )quote:Op zondag 2 september 2007 19:55 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ook maar ff een mailtje verstuurd.
Hallo beste mensen,
Ik heb gisteren voor een dag streams genomen en daar 1.15 euro voor betaald. Helaas heb ik daar amper van kunnen genieten omdat er een urenlange streamlock volgde en daarop nog een, en nog een, en nog een....
U begrijpt dat ik daar niet voor betaald heb en wens dan ook die 1.15 euro retour te zien. Als ik zo nodig tegen een plaatje van een zwembad aan wil kijken dan surf ik wel wat rond op internet. Of ik ga gezellig bij mijn ouders in de tuin zitten.
Ik verwacht aan het eind van de week de 1.15 euro terug gekregen te hebben.
Bij voorbaat dank,
en natuurlijk met vriendelijke groet,
Wowquote:Op zondag 2 september 2007 19:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vanaf een uur of 16.00 uur, toen kwamen Huub en Lieke uit bed.
nou hoop het voor jequote:Op zondag 2 september 2007 20:06 schreef BONG4002 het volgende:
Hoe spannend het nu ook is, ik ga maar eens wat anders doenLees later vanavond de boel wel na op mn Wii, ws. zal de lock er dan wel weer vanaf zijn
Jij bent wel erg hoopvolquote:Op zondag 2 september 2007 20:06 schreef BONG4002 het volgende:
Hoe spannend het nu ook is, ik ga maar eens wat anders doenLees later vanavond de boel wel na op mn Wii, ws. zal de lock er dan wel weer vanaf zijn
quote:Op zondag 2 september 2007 20:08 schreef neehe het volgende:
Zullen ze aan het inpakken zijn, zien we ze straks met hun koffers de villa verlaten.
En Dennix op zijn rose fietsje de poort uit fietsen, en we horen nog net wat hij zegt : Ik wilde sowieso morgen gaan knallen 100% zeker.
quote:
Aambeienzalf kun je ook onder je ogen smeren, helpt goed tegen je wallen.quote:Op zondag 2 september 2007 20:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten om de rest van die tips te zien
![]()
Nee, niet geheel kansloos volgens mij. Een uitzonderlijke situatie is dit niet. Ik kan mij voorstellen dat er even een time-out is om te overleggen. Maar dit gaat uren aaneen door, zo ook vannacht. Ik vind het persoonlijk een wanprestatie en schoffering van de klant (immers geen enkele mededeling). Ik denk dat je wel degelijk kans maakt als je er werk van maakt. De hamvraag is: Ga je voor vier luizige euro die je betaald hebt een principe kwestie aan en maak je daar werk van.quote:Op zondag 2 september 2007 20:04 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Echt kansloos. Je hebt er wel degelijk voor betaald , ten eerste zijn het livebeelden alleen dan van het huis en ten tweede mag Tien dit doen wanneer zei willen ( kleine lettertjes lezen. )
Trouwens wel erg verdacht dit allemaal , het uitje ging ook al niet door.
Wenkbrouwquote:
Vier uur of zo. Vannacht ook enkele uren aaneengeslotenquote:Op zondag 2 september 2007 20:11 schreef lillkiss het volgende:
vanaf hoelaat is er streamlock dan?
woow das wel heftig dan... en ik maar denken dat ik veel zou missen (was op verjaardag)quote:Op zondag 2 september 2007 20:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vier uur of zo. Vannacht ook enkele uren aaneengesloten
quote:Op zondag 2 september 2007 20:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kan iemand vast een leuke COS aanmaken met geweldige caps van het gebeuren van vandaag? We zitten al op pagina 6 en het zou verschrikkelijk zijn om lang te moeten wachten op een vervolg op Commentaar Op Streams.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |