abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52895519

WhatPulse is een wedstrijd tussen verschillende teams op internet. De bedoeling is om zoveel mogelijk toetsaanslagen en muisklikken bij elkaar te sparen. Door deze vervolgens te versturen (dit wordt pulsen genoemd) worden de keys en clicks bij je totalen opgeteld. Meedoen aan WhatPulse is volledig gratis.

Het leek mistermaniac een leuk plan om samen met een flink aantal users van FOK! ook een team te beginnen. Dit om samen te strijden tegen GoT, hoewel dat team ondertussen zo ongeveer aan de horizon is verdwenen...

Kijk op de website van WhatPulse voor meer informatie. Na je te hebben geregistreerd kun je inloggen bij het WhatPulse Control Center. Daar kun je bij Teams het FOK!team komen versterken. Dit is de teampagina.

We zijn ook op IRC te vinden! #fokwhatpulse op irc.fok.nl

FAQ
Wat is WhatPulse?
WhatPulse is een klein programma wat in de achtergrond op je Windows-systeem draait. Dit programma zorgt ervoor dat alle keys en clicks worden geregistreerd en opgeteld. Door deze te pulsen worden ze naar de centrale server gestuurd en bij je totaal opgeteld.
Op dit moment is er alleen voor Windows een (officiële) release van WhatPusle. De huidige versie is 1.4.7

Wat heb ik er aan?
Eigenlijk niets ( ), maar je strijdt met ons team mee voor de hoogste plek in de WhatPulse ranking.

Waar kan ik dat programma vinden?
WhatPulse is hier te downloaden. Na de installatie zul je een icoon in de vorm van de letter W in je systray zien verschijnen.

Moet ik me ook nog aanmelden?
Jazeker, op deze pagina kun je een account aanmaken. Vervolgens kun je je aanmelden bij team Fok!. Die doe je door in te loggen op Whatpulse, als je dan naar beneden scrollt zie je account gegevens staan en daar klik je op "Teams". Je kunt ook direct hier klikken. Vervolgens klik je op "Join a team" en gebruik je de zoekterm FOK! om het FOK! team te vinden. Even op het team klikken en klaar ben je! Mocht je een teamnummer nodig hebben: 1882.

Wat moet ik instellen?
Als je voor de eerste keer het programma opstart krijg je een dialoogvenster waar je je naam en
wachtwoord moet invullen. Vul deze gegevens in en klik op Get account information. Wacht tot er andere info in het venstertje komt te staan, want dat is alles geregeld en kun je op OK klikken.

Hoe zit het met mijn privacy?
WhatPulse registreert alleen de toetsaanslagen, niet de karakters en/of de combinaties daarvan. Er worden dus geen (wacht)woorden of letters naar de WhatPulse server gestuurd. Dit is met een zogenaamde packetsniffer nog extra getest.

Ik wil een signature voor een ander forum!?
Uiteraard! Ga even naar deze website en maak voor jezelf een signature.

Ik zie toetsenbordjes in deze topics voorbijkomen, die wil ik ook!
Dat kan! Ga even naar deze website. Hier kun je een toetsenbordje aanmaken. De instructies staan op de site.

Als ik per ongeluk dubbelklik op het icoontje gaat hij pulsen!
Rechtsklik op Wtje, Program Settings, vinkje weghalen bij Pulse on double click tray.

Wat is een megapulse?
Bij een megapulse gaan verschillende teamleden alle keys en clicks opsparen en deze op een bepaalde datum pulsen. Hierdoor krijg je op één bepaalde dag een grote dag-output.

PM's?
Een PM is een Personal message, een persoonlijk bericht. Deze worden vaak gebruikt voor mededelingen van de team managers. Ga naar My WhatPulse en klik op My Profile. Vul een werkend(!) emailadres in en plaats een vinkje bij Notify me on new private messages. Hiermee krijg je een email als je een nieuwe PM hebt ontvangen.

Ik zie verschillende Whatpulsers met een link naar het laatste topic in hun sig. Hoe doe ik dat?
Zet dit in je sig:
1[url=http://fok.wyrihaximus.net/go/?whatpulse]Doe mee met FOK! Whatpulse en typ FOK! naar de 1e plaats!![/url]

Hoe zet je je autopulse op 1k?
Ga naar:
1: Program Settings.
2:\"Pulse every\" bij \"keys\" de stand op 1000 zetten.
3: Zorg dat je proxy uit staat, of indien wel proxy, deze goed zet, zodat er gepulst kan worden.
4: Klik op OK.

Hoe voorkom ik dat ik keys kwijt wordt?

Als je wilt voorkomen dat je keys kwijtraakt, zul je gewoon regelmatig je keys moeten versturen, bijvoorbeeld voordat je je pc afsluit. En Whatpulse heft deze functie al ingebakken zitten! is dat even handig! Hoe je dit doet lees je hieronder;

Je wilt pulsen, voordat je de pc afsluit? En dit niet vergeten? Stel het in in Whatpulse zelf!

Hoe stel ik dat in?

* rechtermuisknop op het Whatpulse-icoontje
* Program Settings
* Zet een vinkje voor "Pulse before a proper shutdown"

Zo pulsed Whatpulse als jij je pc netjes afsluit, kan je het ook niet vergeten en raak je geen keys kwijt.

Wat houden die Premium Services in?
Voor $2 per maand krijg je de volgende Premium Services:
  • geen reclame banners
  • Maximaal drie e-mail forwarders (nickname@users.whatpulse.org)
  • 2MB webspace ruimte voor plaatjes in jouw (team) profiel
  • Gedetailleerde grafieken van je statistieken
    Of het de moeite waard is? Dat moet je voor jezelf bepalen. Het reguliere gebruik van WhatPulse zal altijd gratis blijven!

Onze nieuwspost op de frontpage: FOK! stijgt opnieuw plek op Whatpulse-teamlijst

Type en klik er lustig op los en veel plezier!

Deze OP en instructies voor nieuw topic: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Whatpulse
  •   zondag 2 september 2007 @ 17:57:48 #2
    69357 R-Mon
    jong en dynamisch
    pi_52895537
    Linkje gezet
    <tsjsieb> maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
    pi_52895549
    Was dr mee bezig ja
    pi_52895594
    Zo, 105 alweer

slechte tvp
      zondag 2 september 2007 @ 18:04:51 #5
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_52895677
    Gaat lekker jongens, vandaag ook weer wat keys van mij .
    phluphy for president!
    pi_52895864
    Ik heb ondertussen alweer heeeel wat staan (hoeveel zeg ik niet maar meer dan 1M ). Ik wacht nog een week ofzo om het te pulsen .
      zondag 2 september 2007 @ 18:18:17 #7
    128056 MrManiak
    Mijn post is interessanter
    pi_52895980
    Vandaag heb ik de 1 miljoen aangetikt
    Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
    Mijn (inte)r(e)views!
    pi_52896635
    Dit is natuurlijk weer een nieuw deeltje, waarin hopelijk weer veel gepulsed gaaT worden. Ikzelf ga niet heel hard, omdat ik Vanmiddag weg ben geweest. Maar morgen weer school, en dan haal ik wel weer wat keys doordat ik samenvattingen van de les op de computer uit typ . En dan hoPelijk weer snel een plekkie omhoog.
    quote:
    Op zondag 2 september 2007 16:42 schreef Bouncer_Bone het volgende:

[..]

En? Ben je er al overheen?
    Nee, helaas, omdat ik net na die post de pc heb uitgezet
    nu 41k
    Kom eens langs op #fokwhatpulse op irc! (irc.fok.nl)
      zondag 2 september 2007 @ 18:54:58 #9
    107951 JortK
    Immer kwaliteitsposts
    pi_52896863
    Zo zo een paar dagen niet geweest en gelijk weer het topic voor stelletje spammers

* JortK gaat even de stats doorneuzen in het oude topic
    pi_52898116
    Door zoek ze ! Verder heb ik het eigenlijk best druk gehad vandaag. Zit ongeveer aan 80.000 keys voor alleen vandaag. Dat noem ik eigenlijk best veel . Voor een stomme enkele dag. nja, ben benieuwd hoe het weer op school gaat. Denk dat ik mn verslagen toch thuis ga typen, of anders via een usb stickje whatpulse mee naar school ga nemen zodat dat ook opgeslagen word.
    pi_52898928
    tijd voor weer eens een fraai toetsenbord knop druk overzichtje
    <a href="http://whatpulse.org/ref/164249/" target="_blank" rel="nofollow">Typ mee, met FOK! naar de top</a>
      Redactie Frontpage zondag 2 september 2007 @ 20:27:35 #12
    145738 superworm
    is erbij
    pi_52898991
    En het mijne na 4,9 miljoen keys.
    Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
    op FOK!
    op Facebook
    op de website
      zondag 2 september 2007 @ 20:35:23 #13
    128056 MrManiak
    pi_52899190
    Hoe kom je bij zo'n toetsenbordje op de WP-site?
    Mijn (inte)r(e)views!
    pi_52899200

650.000 keys. Heb het een aantal keer moeten herinstalleren etc..
      zondag 2 september 2007 @ 20:36:27 #15
    107951 JortK
    Immer kwaliteitsposts
    pi_52899234
    quote:
    Op zondag 2 september 2007 20:25 schreef commentator het volgende:
    tijd voor weer eens een fraai toetsenbord knop druk overzichtje
    [afbeelding]
    quote:
    Op zondag 2 september 2007 20:27 schreef superworm het volgende:
    [afbeelding]En het mijne na 4,9 miljoen keys.
    * JortK heeft hier op zijn thuis laptop niet die feature aanstaan
    pi_52899246
    quote:
    Op zondag 2 september 2007 20:35 schreef MrManiak het volgende:
    Lees De First Post van dit topic eens door
    Redacted
    pi_52899251
    quote:
    Op zondag 2 september 2007 20:35 schreef MrManiak het volgende:
    quote:
    Ik zie toetsenbordjes in deze topics voorbijkomen, die wil ik ook!
    Dat kan! Ga even naar deze website. Hier kun je een toetsenbordje aanmaken. De instructies staan op de site.
      zondag 2 september 2007 @ 20:39:09 #18
    128056 MrManiak
    pi_52899309

Aha, hebbes... Dankje
    Mijn (inte)r(e)views!
    pi_52899733
    Ik zal zo even ruim 700.000 pulsen.
      zondag 2 september 2007 @ 21:23:29 #20
    105356 psv01
    -----040-----
    pi_52900758
    OGame.pl 3.693.437.201- FOK 3.457.009.721=236.427.480 (atm).
    pi_52901198
    It's only a matter of time people
    pi_52902733
    Ik typ nog heel eventjes door om dan eindelijk met een heel mooi rond getal te gaan pulsen.
    Het is niet veel voor alles. Maar ik vind het eigenlijk toch wel veel omdat ik nooit in 1 dag 100.000 keys typ.
    Dus, dan maar een dagje ervoor zorgen dat ik dat getal haal en natuurlijk dat mooie getal in een keer pulsen. Ik heb alleen nog ongeveer 1,500 keys nodig voordat ik dat getal heb. Maar dan typ ik hier nog maar een extra lang bericht met af en toe een goeie spelfout. Whoops, weer een foutje. Snel backspacen en het dan opnieuw proberen.
    Ja, dit begint ergens op te lijken. Whoei, nog maar 1000 keys nodig !.
    Ok de rest bespaar ik jullie wel, ik typ het wel even in kladblok.
    Weltrusten enzo

Hihi.

[ Bericht 8% gewijzigd door Crientj op 02-09-2007 22:19:19 ]
      zondag 2 september 2007 @ 22:17:05 #23
    107951 JortK
    Immer kwaliteitsposts
    pi_52902860
    quote:
    Op zondag 2 september 2007 22:13 schreef Crientj het volgende:
    Ik typ nog heel eventjes door om dan eindelijk met een heel mooi rond getal te gaan pulsen.
    Het is niet veel voor alles. Maar ik vind het eigenlijk toch wel veel omdat ik nooit in 1 dag 100.000 keys typ.
    Dus, dan maar een dagje ervoor zorgen dat ik dat getal haal en natuurlijk dat mooie getal in een keer pulsen. Ik heb alleen nog ongeveer 1,500 keys nodig voordat ik dat getal heb. Maar dan typ ik hier nog maar een extra lang bericht met af en toe een goeie spelfout. Whoops, weer een foutje. Snel backspacen en het dan opnieuw proberen.
    Ja, dit begint ergens op te lijken. Whoei, nog maar 1000 keys nodig !.
    Ok de rest bespaar ik jullie wel, ik typ het wel even in kladblok.
    Weltrusten enzo
    spammer
    pi_52903156
    quote:
    Op zondag 2 september 2007 22:17 schreef JortK het volgende:

[..]

spammer
    TVP x2
    Redacted
    pi_52904924
    ik zit op mijn recorddag! 75k keys op 1 dag vind ik best wel goed te noemen...
    eerst Vlaming, dan pas belg
    Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
    En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')