is tijdelijk, komt nog 300 gb bijquote:Op zondag 2 september 2007 17:33 schreef Biogarde het volgende:
Je hebt wel een berg opslag om je eens helemaal het lazerus te downloaden huh?
dus ik moet de iso met winrar uitpakken?quote:Op zondag 2 september 2007 17:33 schreef wise het volgende:
openen met winrar en uitpakken
ohja torrents
kost geld , had ik net zo goed het spel zelluf kunnen kopen maar dat is in tegen mijn principesquote:Op zondag 2 september 2007 17:35 schreef NX het volgende:
Usenet...
preciesquote:Op zondag 2 september 2007 17:33 schreef wise het volgende:
openen met winrar en uitpakken
ohja torrents
SHOWquote:Op zondag 2 september 2007 17:40 schreef RacerDKB het volgende:
Is er nou echt niemand hier die snapt dat je met torrents ook met 3mb per sec kan downloaden en alle bestanden kloppen?
niet echt neequote:
hoe duur denk je dat dat isquote:Op zondag 2 september 2007 17:36 schreef Dibble het volgende:
[..]
kost geld , had ik net zo goed het spel zelluf kunnen kopen maar dat is in tegen mijn principes![]()
Dat is nou de grap van een private tracker, dat je niet kan registreren, maar slechts op invite er op kan.quote:Op zondag 2 september 2007 17:47 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wil ik me registreren, krijg je dit..
goede site!
ja maar waarmee?quote:Op zondag 2 september 2007 17:46 schreef notunreal het volgende:
Je moet hem openen.. Niet een rar van maken! N00b...
Nee... ISO betekend dat je hem eerst moet branden. Dan pas kan je hem spelen...quote:Op zondag 2 september 2007 17:35 schreef Dibble het volgende:
[..]
dus ik moet de iso met winrar uitpakken?![]()
Met winrarquote:
Móét je hem branden?quote:Op zondag 2 september 2007 17:50 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Nee... ISO betekend dat je hem eerst moet branden. Dan pas kan je hem spelen...
zeg dat dan inplaats van een link neer te zetten.quote:Op zondag 2 september 2007 17:48 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat is nou de grap van een private tracker, dat je niet kan registreren, maar slechts op invite er op kan.
Daardoor blijven de kutnoobs weg
zelfkennis is ook macht...quote:Op zondag 2 september 2007 17:47 schreef Dibble het volgende:
zomg het werkt niet, pfff wtf zijn jullie voor n00b's man![]()
quote:Op zondag 2 september 2007 17:50 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Met winrar
Je moet er niet een archief van maken. Rechtermuisklik op het iso bestand, openen met kiezen, en dan winrar selecteren. Dan pak je alles uit.
Conclusie:quote:
Zoals je hierboven ziet niet... Met branden lukt het welquote:Op zondag 2 september 2007 17:52 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Móét je hem branden?
Je kan hem toch echt mounten, branden of uitpakken hoor![]()
Zoals je kan zien, n00b, gebruikt ie dat al.quote:Op zondag 2 september 2007 18:04 schreef Paramnesia het volgende:
http://www.daemon-tools.cc/dtcc/download.php
krijg je virtule schijf, daarmee openen en als hij het dan nog niet doet. Idd eraan.
Als TS die iso gaat branden heeft hij alleen maar een dvdtje verneukt.quote:Op zondag 2 september 2007 18:04 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Zoals je hierboven ziet niet... Met branden lukt het wel
Je MOET hem niet perse branden...quote:Op zondag 2 september 2007 17:50 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Nee... ISO betekend dat je hem eerst moet branden. Dan pas kan je hem spelen...
UTGOTY!!!!!!!!!!!!!!!!!!
OffTopic: Hiermee kun je hem in ieder geval niet mee openen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |