Ach, daar komt el een trainer ofzo voorquote:Op zondag 2 september 2007 17:20 schreef imbaman het volgende:
Wel met een balk in je beeld met non-stop reclame als je aan het gamen bent!!
Maargoed.. het is niet voor niets gratis
Dan kun je hem net zo goed van het usenet af halenquote:Op zondag 2 september 2007 17:38 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ach, daar komt el een trainer ofzo voor![]()
Alleen bij laadschermen tochquote:Op zondag 2 september 2007 18:01 schreef Biogarde het volgende:
Hou er wel rekening mee dat je scherm tijdens het spelen aan de zijkanten vol staat met reclame.
-edit-
Was al gepost
screenshot?quote:Op zondag 2 september 2007 18:01 schreef Biogarde het volgende:
Hou er wel rekening mee dat je scherm tijdens het spelen aan de zijkanten vol staat met reclame.
-edit-
Was al gepost
quote:
Gamershell is ook een optie. Al zijn daar wel vrij veel drukke servers.quote:
is dat ook na de laoding screen ?omgquote:Op zondag 2 september 2007 18:40 schreef ElmarO het volgende:
[..]
[afbeelding,link]
En Tom Clancy's Ghost Recon kan er ook nog bij als gratis game.
Geen idee. Heb deze screenshot ook maar uit een reactie op Fok!games. Las wel in een reactie op Tweakers dat bij Rayman na elke challenge er een stem kwam die iets over een $1 menu vertelt. En dat kan op den duur wel vervelend worden.quote:Op zondag 2 september 2007 18:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
is dat ook na de laoding screen ?omg
Ik heb net rayman gespeeld en ik vind het zwaaaaar irritant. Elke keer als je iets of niets heb gehaald krijg je het gelul over de burger. Als je aan het gamen bent heb je geen last van de reclame.quote:Op zondag 2 september 2007 18:45 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Geen idee. Heb deze screenshot ook maar uit een reactie op Fok!games. Las wel in een reactie op Tweakers dat bij Rayman na elke challenge er een stem kwam die iets over een $1 menu vertelt. En dat kan op den duur wel vervelend worden.
Het is niet verplicht om een zipcode in te stellen, gewoon zeggen dat je uit de US komt is genoeg.quote:Op maandag 3 september 2007 21:38 schreef Guncta het volgende:
Voor Far Cry moet je een Amerikaanse zipcode hebben.
Die van George W doet het gewoon..
Star Wars Galaxies 14-Day Trialquote:Op woensdag 5 september 2007 19:36 schreef Jonathon het volgende:
FilePlanet Free Games
nog meer gratis (of ad supported) games te vinden
Die komen niet van Ubi afquote:Op donderdag 6 september 2007 19:09 schreef ihugster het volgende:
Kijk dat zijn nog eens leuke presentjes!!!Nu nog BF 2142 en FIFA 2008 en andere topgames gratis en ik word lid van die club
![]()
![]()
Nu je het zegt... bij mij is de McDonalds reclame ook weg na een paar dagen... maar dan met Prince of Persia. Wel vliegt het spel bij het opstarten er soms uit én is er nu iets mis met het geluid. Niet alle gesproken stukken zijn te horen op één of andere manier.quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:34 schreef Jakie het volgende:
De reclame valt erg mee, tenminste bij farcry. Er zitten twee banners in het normale menu en je krijgt bij elk laadscherm een kort McDonalds filmpje te zien. Na een dag spelen was bij mij alle reclame inclusief het filmpje verdwenen. Ik weet niet of dit zo hoort of dat het een bug is maar ik ben er in ieder geval wel blij mee.
Ik weet niet zeker of dit de reden is, maar ik denk dat het te maken heeft met Labour weekend. Deze spellen waren alleen te installeren tijdens Labour weekend, tenminste dat staat in het mailtje dat ik krijg als ik 1 van de spellen probeer te installerenquote:Op vrijdag 7 september 2007 20:34 schreef Jakie het volgende:
De reclame valt erg mee, tenminste bij farcry. Er zitten twee banners in het normale menu en je krijgt bij elk laadscherm een kort McDonalds filmpje te zien. Na een dag spelen was bij mij alle reclame inclusief het filmpje verdwenen. Ik weet niet of dit zo hoort of dat het een bug is maar ik ben er in ieder geval wel blij mee.
quote:Op woensdag 5 september 2007 21:56 schreef Slappy het volgende:
[..]
Star Wars Galaxies 14-Day Trial![]()
Zijn daar ook timecards voor te vinden of moet je via creditcard betallen![]()
Jammerquote:
Op welke pagina, welke aanbieder ?quote:Op donderdag 13 september 2007 13:22 schreef SupaMario het volgende:
Als ik op downloaden klik, gaat ie verder naar een andere pagina... maar er gebeurt verder niks..
Die ben ik nu ook aant downloaden via torrent. Had hem wel orgineel, maar ben hem kwijt. Vond het zon goed spel! Vooral MP met dat kleine irritante mannetje die je dan moet schieten, die de hele tijd loopt te zingenquote:
als ik farcry wil downloaden op deze pagina:quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:19 schreef Dhr.Swinckels het volgende:
[..]
Op welke pagina, welke aanbieder ?
Bespaar je de moeite van het downloaden maar. Ik wilde van de week Prince of Persia: SOT opnieuw installeren, omdat het spel steeds terug het bureaublad gegooid werd om welke reden dan ook. Dus ik zo bezig met herinstalleren, krijg ik ineens melding 'you must be liiving in USA to install this game' (of iets dergelijks). En de installatie stopte . Terwijl mijn ubi.com account gewoon op een us account staat , maar blijkbaar controleert het spel nu of je werkeljk in de us woont of niet. Zo niet dan mag je het spel niet installeren.quote:Op maandag 17 september 2007 08:23 schreef SupaMario het volgende:
[..]
als ik farcry wil downloaden op deze pagina:
http://www.fileplanet.com(...)-Ad-Supported%5D?r=5
dan klik ik op download this file now en dan gaat ie naar deze pagina:
http://www.fileplanet.com/?f=180410
Dus ze zijn wel bezig om de ip-blocking uit te schakelen...quote:All downloaded files which have not been activated are going to be made inactive through the ubi.com login. Previously, the ubi.com login would require a US country in order to install the game. Ubisoft will make the ubi.com login reject all entries into country. They hope to relaunch the program once we can add IP-blocking into our login process.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |