Ik al meer dan 2xquote:Op woensdag 5 september 2007 11:32 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ook
Die retentie verhoging heb ik al 2 keer nodig gehad
volgens mij op dezelfde manier als uit je browser, maar moet je nu je lokale ip (of 'localhost') vervangen door je externe ip (zie www.mijnip.nl )quote:Op woensdag 5 september 2007 12:47 schreef Flaccid het volgende:
[..]
120 dagen of was t 100?
Hoe kan je sabnzbd remote bereiken? Vanaf school bv
Ik ook en heb 2 keer met me ogen wijd gestaan, hij downloade opeens gewoon goed, haha.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:32 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ook
Die retentie verhoging heb ik al 2 keer nodig gehad
En een poort open zetten neem ik aan?quote:Op donderdag 6 september 2007 08:33 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
volgens mij op dezelfde manier als uit je browser, maar moet je nu je lokale ip (of 'localhost') vervangen door je externe ip (zie www.mijnip.nl )
quote:Op donderdag 6 september 2007 15:31 schreef Flaccid het volgende:
[..]
En een poort open zetten neem ik aan?
Soms nodig gehad. Laatst iets wat ik zelf gepost had weer terug kunnen vinden. Had toen iets gepost, stuurt een gast een PM:quote:Op donderdag 6 september 2007 20:09 schreef Sjowhan het volgende:
Eweka én Tweaknews hebben 120 dagen lokaal staan.
Goettan, niet alles downloaden is legaal in nederland. Software bijvoorbeeld.quote:Op zondag 2 september 2007 16:13 schreef Devolution het volgende:
Ten opzichte van Torrents je shared niets je haalt enkel binnen en dat is legaal in Nederland.
Je hebt geen baggersnelheden zoals torrents dat je rond de 90 a 100 KB zit.
Snelheid is constant meestal zit ik zelf rond de 1.50 MB per seconde![]()
DVD film is nu binnen 1 uur binnen ipv dag.
Echt waar als je door hebt hoe het allemaal werkt dan gaat er een wereld voor je open![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:45 schreef McKillem het volgende:
[..]
Je moet gewoon weten waar je je shit weg moet halen. En usenet hoort daar zeker niet bij.
Achja, alles heeft zo zijn voordelen en nadelen. Maar zelf gebruik ik het meest Usenet, en mocht ik het daar niet op vinden dan torrents. En binnen private groups krijg je inderdaad volle snelheden (meestal), maar daar staat tegenover dat je ook moet uploaden, en als je iets download wat er al een tijd opstaat (zeg, een half jaar) dan is de kans groot dat er bijna geen leechers meer zijn en je dus heel lang moet wachten tot je voldoende geupload hebt.quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:45 schreef McKillem het volgende:
Goettan, niet alles downloaden is legaal in nederland. Software bijvoorbeeld.
En ik haal met torrents ook dat soort exotische snelheden.
Je moet gewoon weten waar je je shit weg moet halen. En usenet hoort daar zeker niet bij.
Verder goed topic, alleen jammer van dat bevooroordeelde gedoe.
doe jij warez? ftp?quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:45 schreef McKillem het volgende:
[..]
hoef je dat werkelijk nog te vragen ? met een houding als die van hem moet dat namelijk wel zo zijn.quote:
Op usenet kun je idd niet alles vinden zonder om een repost te vragen maar dan genoeg voor mijn smaak hoor...quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:45 schreef McKillem het volgende:
[..]
I agree with that!quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:18 schreef Devolution het volgende:
[..]
Achja, alles heeft zo zijn voordelen en nadelen. Maar zelf gebruik ik het meest Usenet, en mocht ik het daar niet op vinden dan torrents.
[...]
Dat is idd het meest gebruikte argument, maar je kan ook gewoon iets ouds downloaden, die upload afkappen, en iets nieuws wat langer sharen. Probleem opgelost.quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:18 schreef Devolution het volgende:
[..]
Achja, alles heeft zo zijn voordelen en nadelen. Maar zelf gebruik ik het meest Usenet, en mocht ik het daar niet op vinden dan torrents. En binnen private groups krijg je inderdaad volle snelheden (meestal), maar daar staat tegenover dat je ook moet uploaden, en als je iets download wat er al een tijd opstaat (zeg, een half jaar) dan is de kans groot dat er bijna geen leechers meer zijn en je dus heel lang moet wachten tot je voldoende geupload hebt.
O.a. gedaan maar waar ik mijn shit weg haal heeft zijn successen en leeftijd o.a. te danken aan de onbekendheid. Dat ga ik zo houden.quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:12 schreef thedude0 het volgende:
tenzij hij gewoon een pauper is natuurlijk
Ik maak alleen maar gebruik van de vrijheid van meningsuiting in dit land.quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:46 schreef gday het volgende:
Ik snap best dat je de voorkeur geeft aan een andere bron voor je gedownloade waren, maar ik vind het altijd zo loos om in een usenet-topic te komen verkondigen dat usenet naar jouw idee bagger is, maar vervolgens wel geheimzinnig gaat doen over waar jij je spul vandaan haalt.
"Zeg dan niks," denk ik dan.
dc++ I guess...quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:33 schreef McKillem het volgende:
[..]
O.a. gedaan maar waar ik mijn shit weg haal heeft zijn successen en leeftijd o.a. te danken aan de onbekendheid. Dat ga ik zo houden.
Usenet begint nu uit de klauwen te lopen en het is een kwestie van tijd voordat dat opgerold word nu.
Bovendien is mijn ervaring bij usenet vaak (jawel, ik heb het wel eens geprobeerd, dus ik zit hier niet gewoon te flamen) dat ik regelmatig niet complete zooi zie, dat je nadat je iets download eerst nog weer de rarbestanden moet healen, en dat alles wat daar geupload wordt uberhaupt van twijvelachtige kwaliteit is.
Maargoed dat ben ik, andere mensen kunnen het de heilige graal vinden.
nieuws.surfnet.nl? misschien? Of anders news.surfnet.nl oid. Tenminste, ik gok dat hij bij surfnet zit...quote:Op maandag 10 september 2007 09:55 schreef DT-PiSanG het volgende:
Iemand toevallig een idee of je op de Hogeschool Zuyd (Sittard) ook via nieuwsgroepen kunt downloaden? Kan er tot nu toe echt niks over vinden op internet.
Kom je daar nu al achter?quote:Op maandag 10 september 2007 21:55 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Repair 'n extract![]()
![]()
Niet te geloven hoe handig
Dat lukt dus niet. Volgens mij is het ook gewoon niet mogelijk want er valt echt niks over te vinden. Als iemand een antwoord weet zou ik het graag horen. Heb nu ook een docent zo ver gekregen om het na te gaan vragen.quote:Op maandag 10 september 2007 11:33 schreef Haijo het volgende:
nieuws.surfnet.nl? misschien? Of anders news.surfnet.nl oid. Tenminste, ik gok dat hij bij surfnet zit...
Heerlijk idd. Vooral als je, net zoals ik, veel snachts download en maar 512mb geheugen hebtquote:Op maandag 10 september 2007 21:55 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Repair 'n extract![]()
![]()
Niet te geloven hoe handig
Lijkt mij ook een heel goed planquote:Op dinsdag 11 september 2007 14:06 schreef Godlike02 het volgende:
Hoe snel je warez binnen is kan achterwege blijven.
Nou heb ik er zelf ook al heel wat uitgeprobeerd (ben de laatste maanden bij download2day gebleven), maar denk toch dat ik definitief ga overstappen naar Hitnews. Goedkoop en retesnel.. bedankt voor de tip!quote:
Inderdaad niet duur. Zit er nu ook even naar te kijken.quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:14 schreef DT-PiSanG het volgende:
[..]
Nou heb ik er zelf ook al heel wat uitgeprobeerd (ben de laatste maanden bij download2day gebleven), maar denk toch dat ik definitief ga overstappen naar Hitnews. Goedkoop en retesnel.. bedankt voor de tip!
Ow? Ik ben daar helemaal niet bang voorquote:Op vrijdag 14 september 2007 03:47 schreef slap het volgende:
Echt lachen dat er nog steeds Sukkels (met hoofdletter ja) zijn die uploaden via hun eigen ISP.
ge-wel-dig vooral doorgaan, ze stoppen je vanzelf
Aanbieders 'Phileine zegt sorry' aangehoudenquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:58 schreef slap het volgende:
Google wat op 'FIOD' en 'Phileine zegt Sorry'...
quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:58 schreef Caesu het volgende:
ik heb ook eindelijk m'n Newsleecher 3.5 ge-update naar 3.9 beta 8![]()
over die repair'n'extract functie:
bij mij gaat hij niet automatisch herstellen en unrarren.
archief was wel compleet. alles staat goed aangevinkt.
als ik het par-bestandje sleep in het venster begint het unrarren wel.
maar ik dacht dat het automatisch ging?
Dat probleem had ik ook ik moest er een par bestand heen slepen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:58 schreef Caesu het volgende:
ik heb ook eindelijk m'n Newsleecher 3.5 ge-update naar 3.9 beta 8![]()
over die repair'n'extract functie:
bij mij gaat hij niet automatisch herstellen en unrarren.
archief was wel compleet. alles staat goed aangevinkt.
als ik het par-bestandje sleep in het venster begint het unrarren wel.
maar ik dacht dat het automatisch ging?
staat er hier iets niet goed?quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat gaat ook automatisch
Zo goed staan je vinkjes dus kennelijk niet of er zit echt een fout in.
zonders iets te hebben veranderd, maar na een re-boot werkt het nu wel.quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:29 schreef Caesu het volgende:
[..]
staat er hier iets niet goed?
[afbeelding]
[afbeelding]
Je bedoelt waarschijnlijk mijn post die nu dus is weggehaald?quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:46 schreef Godlike02 het volgende:
Ook geen PM request etc dingen gaarne![]()
Die limiet van 50 GB per maand blijft toch gewoon gelden als je bij Eweka een abonnement afsluitquote:Op zondag 16 september 2007 15:22 schreef RoaRRR het volgende:
Okee ff een vraagje over eweka. Ik zit er namelijk over te denken om een betaalde account bij eweka te nemen omdat ik bij mijn eigen ISP een limiet heb van 50 GIG per maandNu heb ik wel een paar gratis nieuwsservers gevonden maar deze werken ( zeker de laatste tijd ) niet meer echt lekker.
Alleen met de verbinding die ik nu heb kan ik maximaal downen met 530 KB/s ofzo. Is het nu mogelijk dat ik bijvoorbeeld 4 draadjes laat lopen en zo aan 530 kb/s kom en de andere 4 door een vriend laat gebruiken ?
Eweka zegt zelf:
- Supersnelle download snelheid tot 20 Mbit/s
Is het mogelijk om met 1 account gebruik te maken van verschillende IP-adressen?
Het is mogelijk om met 1 account gebruik te maken van verschillende IP-adressen, zolang u het aantal maximale connecties van 8 maar niet overschrijdt.
Maw als ik 4 draadjes gebruik haal ik dan nog mijn max down snelheid of moet ik daar alle 8 draadjes voor gebruiken ?
Vertikt hellanzb het nog steeds om al te beginnen met de volgende download voordat de vorige download helemaal is gerepareerd en uitgepakt?quote:Op zondag 16 september 2007 15:59 schreef Quarks het volgende:
Zijn er hier ook mensen die gewoon scripts gebruiken om te leechen (en dus geen newsreaders).
Ik gebruik zelf HellanNZB.
Ik hoef niets te doen dan een NZB in een map op te slaan en hellaNZB doet de rest (downloaden, pars controleren/repareren en uitpakken).
Waarom wil je dat?quote:Op zondag 16 september 2007 16:13 schreef gday het volgende:
[..]
Vertikt hellanzb het nog steeds om al te beginnen met de volgende download voordat de vorige download helemaal is gerepareerd en uitgepakt?
Ik heb het een paar weken gebruikt een tijd geleden maar het was in mijn ogen absoluut niet flexibel.
Als je op het groene pijltje helemaal rechts klikt is hij verwijderd.quote:Op zondag 16 september 2007 00:50 schreef W00fer het volgende:
Die rechtermuisknop feature is echt GAY.
Nu klik je met de rechtermuisknop op een post om em uit je wachtlist te gooien of te verplaatsen en dan ga je meteen naar die post toe :S
Kan ook niet veranderen in de config.
Waarom ik het wil? Omdat ik uiteraard niet wil wachten tot de 1e download is gerepareerd en uitgepakt voordat de 2e download wordt gestart.quote:Op zondag 16 september 2007 16:39 schreef Quarks het volgende:
[..]
Waarom wil je dat?
HellaNZB roept gewoon de par2 en unrar programma's aan, dat loopt lost van het script en zijn dus verschillende processen.
HellaNZB gaat dus gewoon alvast door met downloaden.
Nee want de limiet van 50 GB geldt alleen voor de nieuwsserver van Casema voor zover ik weet. Iig al vaker gehad dat ik aan mijn limiet zat maar kan ik nog wel gebruik maken van andere servers. Dus dat zou geen probleem moeten zijnquote:Op zondag 16 september 2007 16:01 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Die limiet van 50 GB per maand blijft toch gewoon gelden als je bij Eweka een abonnement afsluit
JA lol... eerst doen ze 6 jaar om 3.8 uit te brengen... en nu in 2 weken is er alweer een nieuwe versiequote:Op zondag 16 september 2007 22:33 schreef W00fer het volgende:
3.8.1 alweer....
quote:8.4 Zonder uitdrukkelijke toestemming van Eweka Internet Services B.V., is het de Cliënt niet toegestaan (onderdelen van) een netwerk of andere gebruikers, al dan niet binnen zijn organisatie, op enigerlei wijze te verbinden met (onderdelen van) de Dienst.
bij http://xlned.nl/, voor de rest geen zin om te zoeken dus dat moet je zelf maar uit zien te vindenquote:Op maandag 17 september 2007 15:34 schreef PinPine het volgende:
Ben zelf nog opzoek naar een goede nieuwsserver, maar wil graat met PAYPAL betalen. Iemand enig idee bij welke dat kan?
Nee, leg eens uit?quote:Op maandag 17 september 2007 15:56 schreef PiRANiA het volgende:
8.4 Zonder uitdrukkelijke toestemming van Eweka Internet Services B.V., is het de Cliënt niet toegestaan (onderdelen van) een netwerk of andere gebruikers, al dan niet binnen zijn organisatie, op enigerlei wijze te verbinden met (onderdelen van) de Dienst.
Duidelijk zat..
Dat doet HellaNZB toch ook.quote:Op maandag 17 september 2007 13:19 schreef gday het volgende:
[..]
Waarom ik het wil? Omdat ik uiteraard niet wil wachten tot de 1e download is gerepareerd en uitgepakt voordat de 2e download wordt gestart.Maar het kan zijn dat het een configuration glitch was, of dat dat nog niet gefixed was in een oudere versie.
Ik zie in ieder geval geen voordelen t.o.v. van een normale newsreader, behalve dat je het eenvoudig remote kunt beheren (al is dat in principe ook mogelijk met andere newsreaders).
quote:
Lijkt meduidelijk.quote:Mag ik mijn account delen met iemand anders?
Ja, account sharing is toegestaan. Je mag van 2 of meer verschillende IP adressen downloaden. Zolang je maar totaal niet meer dan 8 verbindingen gebruikt. Dus als je samen met je buurman een Eweka account deelt, mogen jullie allebei met 4 verbindingen downloaden.
Hee! Slim een zeg! Ik heb helaas 2 weken geleden ene abbo afgesloten. Maar goed idee voor de volgende keer. Gewoon 4 lijntjes pp.quote:Op maandag 17 september 2007 17:38 schreef PiRANiA het volgende: Dan doe ik mee.
[..]
[..]
Lijkt meduidelijk.
Ik vraag het opnieuw, iemand die mee wil doen met betalen voor eweka?
Idd. Maar waarom niet als je toch genoeg aan 4 lijntjes hebt? En waarom zou je daar gezeik mee gaan krijgenquote:Op maandag 17 september 2007 18:22 schreef Devolution het volgende:
Je kan die 7.50 toch wel opbrengenDelen van accounts krijg je toch alleen maar gezeik mee.
Dat sprak ik in m'n tweede post toch ook niet meer tegen?quote:Op maandag 17 september 2007 16:45 schreef Quarks het volgende:
[..]
Dat doet HellaNZB toch ook.
Parchive controleren/Uitpakken gaat tegelijk met het downloaden van het volgende bestand.
Ja, het idee is leuk, maar ik heb te vaak rare problemen gehad met hellanzb waardoor downloads corrupt raakten (ook deels omdat par2 gewoon aan het buggen was). Ik weet verder zo gauw niet zo veel voorbeelden meer (het is alweer een tijdje geleden dat ik het heb geprobeerd). Wat ook irritant is is als je bijvoorbeeld een download halverwege wilt stoppen en verwijderen moet je dat weer met de hand doen in allerlei obscure directories verstopt onder ~/.hellanzb/ of welke directory je ook hebt gekozen.quote:Ik zie het juist andersom.
Waarom zou ik een relatief groot programma met grafische interface downloaden en gebruiken als het met een klein scriptje kan, daar ik toch enkel een NZB in een map gooi.
Headers ophalen e.d. doe ik niet aan en alle instellingen regel je verder gewoon in een config bestand.
Nieuwste versie van Grabit doet ook aan parren en unrarrenquote:Op zondag 16 september 2007 15:59 schreef Quarks het volgende:
Zijn er hier ook mensen die gewoon scripts gebruiken om te leechen (en dus geen newsreaders).
Ik gebruik zelf HellanNZB.
Ik hoef niets te doen dan een NZB in een map op te slaan en hellaNZB doet de rest (downloaden, pars controleren/repareren en uitpakken).
jammer alleen dat het een ongelooflijk schijtprogramma isquote:Op maandag 17 september 2007 19:22 schreef Timmai het volgende:
[..]
Nieuwste versie van Grabit doet ook aan parren en unrarren
want?quote:Op maandag 17 september 2007 19:24 schreef thedude0 het volgende:
[..]
jammer alleen dat het een ongelooflijk schijtprogramma is
het werkt helemaal niet. het is een kut programma omdat het sloom is, het decodeert voor geen meter, het heeft veel te veel bugs en het wordt niet meer geupdate.quote:Op maandag 17 september 2007 19:26 schreef Timmai het volgende:
[..]
want?
Voor mij werkt het al tijdje prima hoor, downloaden met maximale snelheid, weinig corrupte bestanden i.t.t. Newsleecher. Dus ik ben tevreden
Bugs: geen - behalve als mijn pc het druk heeft en dan nog valt het mee door de cache functie.quote:Op maandag 17 september 2007 19:32 schreef thedude0 het volgende:
[..]
het werkt helemaal niet. het is een kut programma omdat het sloom is, het decodeert voor geen meter, het heeft veel te veel bugs en het wordt niet meer geupdate.
programmatje is gewoon een reclamestunt voor z'n usenet search/serversquote:Op maandag 17 september 2007 19:38 schreef Haijo het volgende:
[..]
Bugs: geen - behalve als mijn pc het druk heeft en dan nog valt het mee door de cache functie.
Update: die repair en extract functie is zomaar uit de lucht komen vallen?
Decoderen: wtf bedoel je daar mee?
Enige echte nadeel is dat hij .rar soms een rare extensie geeft maar daar is AutoUnpack voor.
Gezeik als in: onenigheid tussen jou en een andere gebruiker.quote:Op maandag 17 september 2007 18:24 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Idd. Maar waarom niet als je toch genoeg aan 4 lijntjes hebt? En waarom zou je daar gezeik mee gaan krijgen.
Lekker standaard reactie btwwel stoer!
Mjah, ik vind Grabit ook kut. Had met name veel fouten met bestanden die niet werden gedecodeerd, en ik vond ook de wijze van downloaden niet logisch (al weet ik niet meer precies wát er mis mee wasquote:Op maandag 17 september 2007 19:26 schreef Timmai het volgende:
[..]
want?
Voor mij werkt het al tijdje prima hoor, downloaden met maximale snelheid, weinig corrupte bestanden i.t.t. Newsleecher. Dus ik ben tevreden
Hehe, een Usenet account en toch nog Newsleecher kopen! Coolquote:Op maandag 17 september 2007 20:49 schreef gday het volgende:
[..]
Mjah, ik vind Grabit ook kut. Had met name veel fouten met bestanden die niet werden gedecodeerd, en ik vond ook de wijze van downloaden niet logisch (al weet ik niet meer precies wát er mis mee was). Ik heb bijna twee jaar geleden Newsleecher gekocht en gebruik het nog altijd met veel plezier, al was de leercurve wel een stuk steiler dan met Grabit.
Jep, die paar euro kan ik wel missen.quote:Op maandag 17 september 2007 21:08 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Hehe, een Usenet account en toch nog Newsleecher kopen! Cool![]()
Precies, daarom Newsleecher 1.0 shareware en quickpar 0.9quote:Op maandag 17 september 2007 20:39 schreef Dos37 het volgende:
Grabit werkt hier ok prima. Alleen soms wil ik niet hebben dat Grabit het al uitpakt daar kan ik dan niets aan doen
Omdat:quote:Op maandag 17 september 2007 22:53 schreef W00fer het volgende:
[..]
Precies, daarom Newsleecher 1.0 shareware en quickpar 0.9
Meer toeters en bellen heb ik toch niet nodig. Waarom supersearch als je zoekmachines hebt
http://www.hellanzb.com/trac/hellanzb/wiki/HellanzbOnWindowsquote:Op dinsdag 18 september 2007 12:51 schreef Jesse_ het volgende:
Een vraagje aan de experts:
Is er eigenlijk ook een command line usenet programma dat met nzb's kan werken voor windows?
Dus dat ik in cmd iets tiep als: usenetprogje -i tieten.nzb
en dat er dan géén gui start maar dat ik netjes in cmd krijg te zien hoe het verloopt etc?
Dit is toch niet helemaal wat ik bedoel, ik zoek eigenlijk gewoon iets met een .conf file waar ik wat instelquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:16 schreef gday het volgende:
[..]
http://www.hellanzb.com/trac/hellanzb/wiki/HellanzbOnWindows
Als die resultaten zoveel verschillen wil ik er ook nog wel naar kijkenquote:Op dinsdag 18 september 2007 01:27 schreef gday het volgende:
[..]
Omdat:SuperSearch ook op substrings zoekt wat binsearch.info en verwanten niet doen*; je zoekresultaten met een 'right click' helemaal vooraan in de downloadqueue kunt zetten indien gewenst, of paused of wat dan ook; je bestanden vanaf usenet-servers 'direct' kunt openen zonder ze ergens op te slaan; porno in een aparte categorie gezocht moeten worden zodat het je zoekresultaten niet vervuilt; ik het gewoon makkelijker vind ;
ik die 3 euro per maand heus wel kan missen.
* Als ik bijvoorbeeld zoek op 'hub' vind ik in SuperSearch pakweg 100 resultaten over de laatste 7 dagen en op binsearch.info 0 resultaten.
Wat denk je dat hellanzb doet dan?quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:26 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dit is toch niet helemaal wat ik bedoel, ik zoek eigenlijk gewoon iets met een .conf file waar ik wat instel
en hem puur via cmd draai.
Maar dat moet ik eerst installeren enzo en dat gaat nogal lastig aangezien ik alleen cmd toegang hebquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:58 schreef gday het volgende:
[..]
Wat denk je dat hellanzb doet dan?
Probeer het eens met een andere reader (Newsleecher bijv.) of laat iemand anders dezelfde bestanden eens downloaden. Op die manier kun je dingen uitsluiten.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:15 schreef Steve-O het volgende:
Ik heb een vreemde melding bij het downloaden in grabit krijg bij elke nzb die ik wil downloaden deze melding : Multimedia does not exist on this server
Nu is dit logisch als je een gratis server gebruikt of als je credits zijn verlopen maar dit is niet het geval (zit bij eweka)
Iemand een idee ?
Het installeren op een USB stick en die via cmd starten?quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:06 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Maar dat moet ik eerst installeren enzo en dat gaat nogal lastig aangezien ik alleen cmd toegang heb
Heeft geen zin, de phyton libraries en twisted nogwat staan dr niet opquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:59 schreef JortK het volgende:
[..]
Het installeren op een USB stick en die via cmd starten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |