ook dat nogquote:Op zondag 2 september 2007 15:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu Urzaiz er nog bij.
Hij haalt de 2 jaar niet.quote:Op zondag 2 september 2007 15:48 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
"Bedankt henk, het waren twee fantastische jaren".
quote:Op zondag 2 september 2007 15:49 schreef the_undertaker het volgende:
Die joodsche NOS is altijd laat bij het bijwerken van teletekst als het in het nadeel is van Ajax
quote:Op zondag 2 september 2007 15:49 schreef the_undertaker het volgende:
Die joodsche NOS is altijd laat bij het bijwerken van teletekst als het in het nadeel is van Ajax
Ik lach niet, ik huil niet... ik ben gewoon immuun geworden voor deze prut.quote:Op zondag 2 september 2007 15:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Sorry voor de Ajacieden hier hoor, ik moet lachen. Wat een drama.
Same herequote:Op zondag 2 september 2007 15:50 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ik lach niet, ik huil niet... ik ben gewoon immuun geworden voor deze prut.
Samequote:Op zondag 2 september 2007 15:50 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Fred lijkt me geen type voor Amsterdam. Als ze hem alleen al horen praten dan nemen die verwende knaapjes hem al niet meer serieus.quote:Op zondag 2 september 2007 15:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Fredje Rutten maar binnenhalen lijkt me.
quote:Op zondag 2 september 2007 15:52 schreef Blawh het volgende:
[..]
Fred lijkt me geen type voor Amsterdam. Als ze hem alleen al horen praten dan nemen die verwende knaapjes hem al niet meer serieus.
Hij wordt ook een jaartje ouderquote:Op zondag 2 september 2007 15:52 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Stam heeft het moeilijk met Berg.
Please, GIFjequote:Op zondag 2 september 2007 15:53 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wat een held die Berg, voetbalt met 1 voetbalschoen in zijn hand.
Alsof het voor Ajax uitmaakt wie er traint.quote:Op zondag 2 september 2007 15:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Martin Jol naar Ajax en Henk Ten Cate naar Tottenham Hotspur zou de beste oplossing zijn.
Ja waarom zou je versterking achterin halen! Stam kan nog jaren mee, Vermaelen is een geweldenaar, Colin is wereldtop en Urby is een bikkelharde verdediger!quote:Op zondag 2 september 2007 15:53 schreef TAV74 het volgende:
onbegrijpelijk dat iedereen buiten de club dit rampscenario al sinds de voorbereiding ziet aankomen, maar de mensen binnen de club blijkbaar te achterlijk zijn om dit ook in te zien.
Mijn stem heb je.quote:Op zondag 2 september 2007 15:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Martin Jol naar Ajax en Henk Ten Cate naar Tottenham Hotspur zou de beste oplossing zijn.
Och ZEG. 8-1 en 4-1. Wat heb je te zeuren.quote:Op zondag 2 september 2007 15:50 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Martin Jol vind ik nou ook niet echt een type voor Ajaxquote:Op zondag 2 september 2007 15:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Klopt, Berg is gewoon een ongelooflijke baas!quote:Op zondag 2 september 2007 15:54 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ja waarom zou je versterking achterin halen! Stam kan nog jaren mee, Vermaelen is een geweldenaar, Colin is wereldtop en Urby is een bikkelharde verdediger!
quote:Op zondag 2 september 2007 15:53 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wat een held die Berg, voetbalt met 1 voetbalschoen in zijn hand.
Dan kan die in ieder geval niet meer naar (zijn familie in) Den Haag.quote:Op zondag 2 september 2007 15:55 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Martin Jol vind ik nou ook niet echt een type voor Ajax![]()
Inderdaad. Met deze o-zo matige selectie ga je gewoon geen potten breken. Je mist creativiteit op je middenveld en een sterke/ solide verdediging.quote:Op zondag 2 september 2007 15:54 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Alsof het voor Ajax uitmaakt wie er traint.
Dude, leave the "Sorry"quote:Op zondag 2 september 2007 15:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Sorry voor de Ajacieden hier hoor, ik moet lachen. Wat een drama.
Twee weken geleden las ik ergens al een column van iemand die zich afvroeg waarom alle nederlandse clubs per se een zeer middelmatige veel te dure voetballer willen hebben die niks toevoegt. Ik vermoed dat ie gelijk heeft.quote:
Arme kerel dacht lekker te cashen op de bank in Amsterdam, moet ie verdorie nog "voetballen" ookquote:Op zondag 2 september 2007 15:57 schreef dndiek het volgende:
Urzaiz moet overuren maken de laatste tijd
Wie? Ten Cate?quote:Op zondag 2 september 2007 15:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
JIj was toch diegene die hem o zo geniaal vond toch?![]()
Ga wegquote:Op zondag 2 september 2007 15:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Fredje Rutten maar binnenhalen lijkt me.
1-3?quote:Op zondag 2 september 2007 16:01 schreef the_undertaker het volgende:
Sjesis, die Urzaiz deed zowaar een kopbal!
Ik vind Jol een goede coach jaquote:
Geleerd van Luis.quote:Op zondag 2 september 2007 16:02 schreef Cheiron het volgende:
Hupsakee, nog een Groninger die gaat liggen.. pff
Nou nou, niet zo bescheiden Dos...quote:Op zondag 2 september 2007 16:02 schreef Dos37 het volgende:
Leuk dat Ajax achterstaat maar om nou weer blij te zijn voor Groningen gaat me ook weer te ver
Je zou er spontaan AZ supporter van worden hè!quote:Op zondag 2 september 2007 16:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb medelijden met Urzaiz.
Een ware clubicoon bij Athletic de Bilbao en ook zo vertrokken. 25-voudig international voor Spanje, heeft nog samen met Morientes en Raul geroteerd in het Spaanse NT. 150+ goals gescoord incl. 8 als international. Denkt zijn carriere leuk af te sluiten bij Ajax, maar komt in een hoop stront terecht waar ook nog eens wordt verwacht door de 'supporters' dat hij in elke wedstrijd waar hij 10/15 minuten mag komen opdraven er 2 ingeschopt omdat hij anders even slecht als Gabrich wordt bevonden.
Mee eens, echt belachelijk.quote:Op zondag 2 september 2007 16:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Een ware clubicoon bij Athletic de Bilbao en ook zo vertrokken. 25-voudig international voor Spanje, heeft nog samen met Morientes en Raul geroteerd in het Spaanse NT. 150+ goals gescoord incl. 8 als international. Denkt zijn carriere leuk af te sluiten bij Ajax, maar komt in een hoop stront terecht waar ook nog eens wordt verwacht door de 'supporters' dat hij in elke wedstrijd waar hij 10/15 minuten mag komen opdraven er 2 ingeschopt omdat hij anders even slecht als Gabrich wordt bevonden.
Ik was het al aan het typen. Commentaar van iemand die van club wisselt omdat het daar "beter" gaat. Please.quote:Op zondag 2 september 2007 16:05 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Je zou er spontaan AZ supporter van worden hè!
quote:Op zondag 2 september 2007 16:06 schreef Blawh het volgende:
Stam over 2 maand ala Pierre huilend op het veld omdat hij het niet meer kan bijbenen en Ajax 6e staat?
Ben je d'r al uit voor welke club je volgend seizoen bent ?quote:Op zondag 2 september 2007 16:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Eenschquote:Op zondag 2 september 2007 16:04 schreef Asskicker14 het volgende:
RKC?quote:Op zondag 2 september 2007 16:07 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ben je d'r al uit voor welke club je volgend seizoen bent ?
Een Sneijdertje uithalen dus.quote:Op zondag 2 september 2007 16:07 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik was het al aan het typen. Commentaar van iemand die van club wisselt omdat het daar "beter" gaat. Please.
En Reiziger, En Kluivert. Hadden ze tenminste nog reele kans tegen Slavia Praag gehad.quote:Op zondag 2 september 2007 15:58 schreef Blawh het volgende:
Ze hadden beter Kanu terug kunnen halen.
Één woord: gloryhunter.quote:Op zondag 2 september 2007 16:04 schreef Asskicker14 het volgende:
idd..quote:Op zondag 2 september 2007 16:08 schreef BonJovi het volgende:
ik juich niet eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |