Ik ga je aangeven voor plagiaat, was op rtl 538 geweest!quote:Op zondag 2 september 2007 15:48 schreef teh_m0nkey het volgende:
Aldies Goed - Koper.
B.L. zou ook wel lullig zijn als je met een kleurtje geboren bentquote:Op zondag 2 september 2007 15:55 schreef Baba-O-Riley het volgende:
T. Anker
Niet leuk als je zware botten hebt...
heb je niks beters te doen dan een telefoongids door te zoeken naar zoiets?quote:Op zondag 2 september 2007 15:08 schreef TNA het volgende:
Bij sommige achternamen is het best handig om even na te denken over de voorletter. Dat bij de achternaam "Anker" een bepaalde voorletter niet zo verstandig is ligt redelijk voor de hand. Maar enig zoekwerk in de telefoongids laat zien dat er genoeg mensen zijn die hun rekeningafschriften hun leven lang geadresseerd aan een ziekte krijgen.
Klacht: ouders die hun kinderen voorletters geven!
Ik zie de garp nietquote:Op zondag 2 september 2007 16:08 schreef Zij-en-Hij het volgende:
Zoontje van kennissen van ons heet Jasper Matthijs..![]()
Ja sperma Tthijs.quote:
Ja, dat zei ik. Zie de garp niet.quote:
quote:Op zondag 2 september 2007 16:53 schreef DuTank het volgende:
Riet Suiker
Peter Selie
Mien Jeuken, die getrouwd is met dhr. Billekes -> Mien Billekes-Jeuken
Riet Suiker
Peter Selie
Je vraagt je weleens wat af hèquote:Op zondag 2 september 2007 16:04 schreef Carnaval het volgende:
[..]
heb je niks beters te doen dan een telefoongids door te zoeken naar zoiets?
toevallig een zuster van P. Nusquote:Op zondag 2 september 2007 15:32 schreef kwib het volgende:
Ik had een collega die Nus van haar achternaam heette. Haar voornaam begon met een A. Daar is vaak om gelachen in de postkamer
Riet Suiker
Peter Selie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |