abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52893958
quote:
Op zondag 2 september 2007 16:40 schreef BonJovi het volgende:
dan had je in de 10 jaar ervoor spelers als Litmanen,Bergkamp,Laudrup's Dani, Overmars, Kluivert, Finidi enz. En dan heb je in het laatste 10 jaar spelers als Sikora,Collin, Sonck, de Mul en al die troep
Dat komt allemaal door de aanzien van Ajax in Europa en de staat van de Eredivisie in zijn geheel. Geen enkele topper wil meer naar een club die geen CL speelt en wedstrijden tegen met respect VVV en De Graafschap zitten de meesten ook niet op te wachten.
pi_52893980
Ajax is zwaar naar de klote aan het gaan. Sinds de beursgang is er een grote neerwaartse spiraal. De vorm van een NV is niks voor Ajax, het beste is terugtrekken van de beurs, een nieuw bestuur(zonder geldwolven). en een trainer die een goed elftal kan bouwen.
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_52894020
quote:
Op zondag 2 september 2007 16:45 schreef amsterdammertje113 het volgende:

[..]

Dat komt allemaal door de aanzien van Ajax in Europa en de staat van de Eredivisie in zijn geheel. Geen enkele topper wil meer naar een club die geen CL speelt en wedstrijden tegen met respect VVV en De Graafschap zitten de meesten ook niet op te wachten.
ja ok maar VVV graafschap uit zegt geen fluit, het gaat om de afgelopen jaren dat we weinig bakken zelfs in de UEFA cup moet je nagaan. Vroeger hadden we ook Volendam uit enzo
AFC AJAX
pi_52894026
quote:
Op zondag 2 september 2007 16:43 schreef amsterdammertje113 het volgende:

[..]

Misschien eens een trainer halen met ballen. De tijd dat clubs bang voor ons waren is verleden tijd doordat bepaalde trainers onze club naar de afgrond hebben geholpen. Zeg niet dat Ten Cate dat heeft gedaan maar 2 jaar achter elkaar geen CL is Ajax onwaardig. De eerste keer kon ik nog inzien maar deze keer is de maat gewoon vol. Ten Cate moet nederiger gaan praten over de tegenstander. Hij zet ze te gemakkelijk op scherp door elke keer maar te roepen dat het een makkie wordt.
Het wordt eens tijd voor een trainer die de spelers laat inzien dat ze moeten werken om te winnen en niet alles meer kunnen winnen op klasse. Dat is mijns inziens het probleem de laatste paar jaar. De spelers worden niet hard genoeg aangepakt, waardoor ze lui worden en er van teamwork te weinig sprake is.
pi_52894029
quote:
Op zondag 2 september 2007 16:43 schreef amsterdammertje113 het volgende:

[..]

Misschien eens een trainer halen met ballen. De tijd dat clubs bang voor ons waren is verleden tijd doordat bepaalde trainers onze club naar de afgrond hebben geholpen. Zeg niet dat Ten Cate dat heeft gedaan maar 2 jaar achter elkaar geen CL is Ajax onwaardig. De eerste keer kon ik nog inzien maar deze keer is de maat gewoon vol. Ten Cate moet nederiger gaan praten over de tegenstander. Hij zet ze te gemakkelijk op scherp door elke keer maar te roepen dat het een makkie wordt.
HtC zou die coach met ballen zijn, Koeman ook, etc. Het zit m niet zozeer in de trainer volgens mij...
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  zondag 2 september 2007 @ 16:49:48 #156
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_52894053
wat er is nodig om Ajax van die beurs af te krijgen? en hoe groot is die kans dat zoiets in de komende jaren kan gebeuren?
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_52894110
quote:
Op zondag 2 september 2007 16:49 schreef BigFire het volgende:
wat er is nodig om Ajax van die beurs af te krijgen? en hoe groot is die kans dat zoiets in de komende jaren kan gebeuren?
Is het echt relevant? Nul.

Het is wachten tot Davids terug is, dan zal het wel beter worden qua beleving, strijd etc. Henk ten Cate zie ik het seizoen niet afmaken, die ligt er voor de kerst uit.
pi_52894129
quote:
Genoeg geld en daar zitten we op dit moment volgens mij vrij fors onder.
Kans dat het ooit zal gebeuren? Nihil denk ik .
pi_52894169
pff echt hoor waardeloos dit, zou suarez nu spijt hebben dat ie naar ajax is gegaan?
pi_52894181
quote:
Op zondag 2 september 2007 16:54 schreef addictivebeat het volgende:
pff echt hoor waardeloos dit, zou suarez nu spijt hebben dat ie naar ajax is gegaan?
Maar dat is logisch
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 2 september 2007 @ 16:54:56 #161
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_52894185
quote:
Op zondag 2 september 2007 16:51 schreef Radegast het volgende:

[..]

Is het echt relevant? Nul.

Het is wachten tot Davids terug is, dan zal het wel beter worden qua beleving, strijd etc.
zeeer relevant, sindsdien is Ajax namelijk aan het doodgaan.

oh nee zo te zien zie jij Davids als redder. doe even je oogkleppen af aub. zijn bezoekje aan de selectie afgelopen woensdag zorgde trouwens ook voor veel beleving en strijd

- Edgar Davids
pi_52894189
quote:
De kans dat het gebeurt is ongeveer 0,00000001% schat ik. Volgens mij is het mogelijk door alle aandelen op te kopen en daarna de NV om te toveren tot een voetbalvereniging.

Maar ik ben geen goed econoom, dus pin me er niet op vast
  zondag 2 september 2007 @ 16:55:31 #163
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_52894199
quote:
Op zondag 2 september 2007 16:21 schreef BonJovi het volgende:

[..]

opeens praatjes he Feyenoorder we zullen zien als jullie een echte test hebben
Nou, Utrecht-uit is toch ook niet een makkie.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_52894215
quote:
Op zondag 2 september 2007 16:54 schreef addictivebeat het volgende:
Nee Luque dan, als ie 2 dagen had gewacht had ie geweten dat er geen CL in had gezeten, en rustig naar PSV kunnen gaan
pi_52894216
quote:
Wat er nodig is? Geld om te beginnen. Ik weet niet precies wat de uitstaande aandelen waard zijn, maar het zou zo maar eens fiks over de 100 mio kunnen liggen. De kans is dan dus 0.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  zondag 2 september 2007 @ 16:57:36 #166
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_52894252
Het word tijd dat er eens een trainer komt die met 1 bepaalde visie werkt, en daar niet vanaf wijkt, en werkt aan de opbouw, het positiespel, automatismes en controle werkt en geen vechtvoetbal dat parasiteert op individuele kwaliteiten wil gaan spelen. Daarnaast zou het handig zijn als er een td zou zijn die ook daadwerkelijk in de "grote boze wereld" wil kijken naar jonge talenten die daadwerkelijk nog door kunnen groeien. Dan is het misschien handig dat die dan ook de jeugdopleiding en de scouting aanpakt. Een algemene directeur die de inkomsten, bv door merchandising, vergroot zou ook wel handig zijn. En als het echt niet teveel gevraagd is zou het erg leuk zijn als diegene die de directie moeten controleren daar ook de verstand voor hebben.
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
pi_52894254
Matige wedstrijd, Ajax heeft -op de wanhoopspogingen aan het eind na misschien- geen enkel moment aansprak gehad op de overwinning.
pi_52894257
quote:
Op zondag 2 september 2007 16:55 schreef TC03 het volgende:

[..]

Nou, Utrecht-uit is toch ook niet een makkie.
groningen thuis ook niet blijkbaar
pi_52894272
Ajax staat 3rde met PSV en Roda achter Feyenoord en Vitesse.

raarste zin ooit
pi_52894274
quote:
Op zondag 2 september 2007 16:48 schreef Longmen het volgende:

[..]

HtC zou die coach met ballen zijn, Koeman ook, etc. Het zit m niet zozeer in de trainer volgens mij...
Geef ik je helemaal gelijk in. Maar een trainer die constant roept dat we overal wel gaan winnen schiet ook niet echt op. Misschien moet HtC eens pas op de plaats maken ipv constant de tegenstander op scherp zetten.
  zondag 2 september 2007 @ 16:59:02 #171
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_52894291
quote:
Op zondag 2 september 2007 16:55 schreef Triptamine het volgende:

[..]

De kans dat het gebeurt is ongeveer 0,00000001% schat ik. Volgens mij is het mogelijk door alle aandelen op te kopen en daarna de NV om te toveren tot een voetbalvereniging.

Maar ik ben geen goed econoom, dus pin me er niet op vast
Ajax is dus gedoemd

- Edgar Davids
pi_52894309
quote:
Op zondag 2 september 2007 16:59 schreef BigFire het volgende:

[..]

Ajax is dus gedoemd
Nogal
pi_52894338
quote:
Op zondag 2 september 2007 16:59 schreef BigFire het volgende:

[..]

Ajax is dus gedoemd
Ik ben bang van wel of er moet een rijke oom komen zoals Abramovitsch die de club opkoopt en elke speler koopt die hij graag wilde hebben en waar hij over droomde. Maar ja zo'n trainer hebben wij ala Ten Cate.
pi_52894344
Ergste is nog dat we er niks aan kunnen doen, of iemand moet hier een paar honderd miljoen hebben liggen..
  zondag 2 september 2007 @ 17:01:35 #175
29690 csar
Rock On With Yo Bad Self
pi_52894349
quote:
Van Wiki:

De Vereniging Ajax heeft 73% van de aandelen in bezit en daarnaast hebben verzekeraar Aviva en oud-beurshandelaar Adri Strating elk ongeveer negen procent van de uitstaande aandelen in bezit.
Marktkapitalisatie: 161 miljoen.
Freedom is a road seldom traveled by the multitudes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')