abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52896191
quote:
Op zondag 2 september 2007 18:21 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Sfeervol stadion ?

In eindhoven ?

Tsja daar zit het iig niet half vol.
  zondag 2 september 2007 @ 18:29:40 #202
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52896211
Wat een zouteloze kutwedstrijd, geen inspiratie, geen beleveing, geen tempo, geen creativiteit etc.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52896224
Tijdens de competitiewedstrijden is er idd niet altijd evenveel sfeer. maar dat is bij ajax-heracles natuurlijk ook zo. Championsleague wedstrijden zijn altijd top. Hoor de commentator van de nos maar bij elke wedstrijd die de sfeer roemt.
pi_52896233
quote:
Fluitconcert Ajax-fans voor bankzitter Colin

door onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Ajacied Jurgen Colin begon voor het eerst in een officiële wedstrijd dit seizoen op de bank maar dat was voor het teleurgestelde aanhang kennelijk niet genoeg. De rechtsback werd zo hard uitgefloten dat hij trainer Henk ten Cate dankbaar mocht zijn dat hij niet vanaf het eerste fluitsignaal moest beginnen.

De supporters van Ajax beseften kennelijk ook dat de van Norwich City overgekomen verdediger niet als enige schuldig was aan de uitschakeling in de voorronde van de Champions League. Bij gebrek aan een hoofdschuldige moesten voorzitter John Jaakke, de gehele directie en trainer Henk ten Cate het ook maar ontgelden.
quote:
Spandoeken F-side voor Fontein en Ten Cate
door onze Telesportredactie
AMSTERDAM - De F-Side - de harde kern van Ajax-supporters - nam tijdens de wedstrijd tegen Groningen alvast afscheid van de opvolger van de ontslagen Danny Blind. „Henk, bedankt voor twee fantastische jaren”, stond er op een groot spandoek.

Ook aan directeur Maarten Fontein was een laken gewijd. „Als we voor alle zwakke wedstrijden een gratis kaart krijgen, dan zitten we hier tot 2014 voor niks”, refereerden supporters aan de beslissing om voor de eerste thuiswedstrijd in de UEFA Cup geen entree aan seizoenkaarthouders te vragen.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_52896244
quote:
Op zondag 2 september 2007 18:28 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Tsja daar zit het iig niet half vol.
vind je het gek na zo een vertoning
AFC AJAX
pi_52896248
quote:
Op zondag 2 september 2007 18:30 schreef jmac het volgende:
Tijdens de competitiewedstrijden is er idd niet altijd evenveel sfeer. maar dat is bij ajax-heracles natuurlijk ook zo. Championsleague wedstrijden zijn altijd top. Hoor de commentator van de nos maar bij elke wedstrijd die de sfeer roemt.
Zeker Evert ten Napel...
MOKUM XXX RATED
pi_52896305
quote:
Op zondag 2 september 2007 18:30 schreef Longmen het volgende:

[..]

[..]

Niet veel van gemerkt van het fluitconcert...wordt wel heel erg aangedikt
MOKUM XXX RATED
pi_52896323
quote:
Op zondag 2 september 2007 18:33 schreef dronkeykong het volgende:

[..]

Had al zo'n idee
pi_52896335
quote:
Op zondag 2 september 2007 18:31 schreef dronkeykong het volgende:

[..]

Zeker Evert ten Napel...
Na slavia-ajax dacht ik dat hij zo'n grote ajax-fan was. Niet normaal meer wat een commentaar Als 't NL elftal speelt, ok.. maar als een club europees speelt verwacht ik iets objectiever commentaar.
  zondag 2 september 2007 @ 18:35:05 #210
51286 w00h00
Digital man!
pi_52896346
Ik mis iemand op het middenveld... iemand die het verschil kan maken en er met kop en schouders boven uit steekt.....
pi_52896394
quote:
Op zondag 2 september 2007 18:34 schreef jmac het volgende:

[..]

Na slavia-ajax dacht ik dat hij zo'n grote ajax-fan was. Niet normaal meer wat een commentaar Als 't NL elftal speelt, ok.. maar als een club europees speelt verwacht ik iets objectiever commentaar.
Van mij had ie een hartaanval kunnen krijgen wat een tyfus mongool...

Ajax heerst!! Terwijl Vermaelen net een stap over de middenlijn loopt, gvd sterf grafmongool!!
MOKUM XXX RATED
  zondag 2 september 2007 @ 18:37:06 #212
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52896397
quote:
Op zondag 2 september 2007 17:40 schreef Jasza het volgende:
Lachen weer bij de hoofdingang

Verder ben ik klaar met die kneuzen
Hoofdingang was ook weinig aan.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52896402
quote:
Op zondag 2 september 2007 18:35 schreef w00h00 het volgende:
Ik mis iemand op het middenveld... iemand die het verschil kan maken en er met kop en schouders boven uit steekt.....
Kenneth Perez?

Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_52896419
quote:
Nee echt??
Was dat al niet meteen duidelijk?

27milj is belangrijker hoor
MOKUM XXX RATED
pi_52896524
Was gezellig druk voor de hoofdingang. Nog wat gebeurd of bleef het bij een beetje roepen?
pi_52896555
quote:
Op zondag 2 september 2007 18:33 schreef dronkeykong het volgende:

[..]

nou dan kwam jij zeker pas na de aftrap binnen ofzo. want het was duidelijk te horen. ik vond het best lullig voor hem.

en het is kut dat we hebben verloren.
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
pi_52896586
quote:
Op zondag 2 september 2007 18:44 schreef De_Brandweer het volgende:

[..]

nou dan kwam jij zeker pas na de aftrap binnen ofzo. want het was duidelijk te horen. ik vond het best lullig voor hem.

en het is kut dat we hebben verloren.
Lul niet man!!! Misschien zat jij in het vak met die losers die meteen weer fluiten!

Jij was er zeker helemaal niet want we hebben gelijk gespeeld!!! Of wacht jij bent diegene die 15 minuten voor tijd naar buiten gaat dan is het logisch dat je denkt dat ze verloren hebben...
MOKUM XXX RATED
  zondag 2 september 2007 @ 18:45:57 #218
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_52896607
quote:
Had me dan toch een contract gegeven joh
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_52896941
quote:
Ten Cate: "Het was heel matig"

Ajax-trainer Henk ten Cate was na afloop van het 2-2 gelijkspel tegen FC Groningen allerminst tevreden. Hij vond zijn ploeg in een te laag tempo spelen.

De Amsterdammers liepen tegen de tweede zeperd in een week aan, na eerder door Slavia Praag uit de Champions League gekegeld te zijn. "Het was heel matig", tekende het ANP op uit de mond van Ten Cate.

"We speelden in een heel laag tempo. We misten creativiteit op het middenveld", vervolgde de trainer. "Daarbij hebben we heel makkelijk twee doelpunten weggegeven. Dan wordt het moeilijk om zo'n wedstrijd winnend af te sluiten."
Waarom verkoop je Perez dan voor 1,5 miljoen?
lollig
  zondag 2 september 2007 @ 19:00:20 #220
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_52897004
quote:
Op zondag 2 september 2007 18:57 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Waarom verkoop je Perez dan voor 1,5 miljoen?
Omdat Henk dat een aanvaller vond en die hadden ze blijkbaar al voldoende. Ik snap ook niet waarom er niet geďnvesteerd is in het middenveld. Het vertrekken van Sneijder hing toch wel in de lucht toentertijd.
pi_52897039
Stop eens met dat Perez gezeik dat was een tijdje terug
AFC AJAX
pi_52897044
Vuile tyfushonden!
pi_52897079
Oh ja, fuck al die blije kut kindjes op 410.

Eerst zingen, Jaakke rot op, vervolgens scoort Suárez zingen al die dwazen alsof we kampioen geworden zijn. Sodemieter op, als je echt een punt wilt maken had je na de 1-0 door gezongen met Jaakke rot op...
pi_52897086
Wat een grote brok ergernis was dat Ajax weer, het lijkt wel of het met de week erger wordt.

Er zit totaal geen lijn, geen doel en geen spelvreugde in het spel wat Ajax laat zien. Heitinga die op een gegeven moment rechtsbuiten gaat lopen, en Rommedahl in de verdediging, dat zit toch helemaal fout? We zijn met een gelijkspel nog goed weggekomen.
En dan wordt er als reden aangedragen dat we creativiteit missen, terwijl ze maanden tijd hebben gehad om iets te kopen

Dit gaat nog een lang en vervelend seizoen worden. Wederom een tussenjaar, of moeten we spreken over een tussen-decenium?
  zondag 2 september 2007 @ 19:12:05 #225
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_52897233
quote:
Op zondag 2 september 2007 19:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:

Eerst zingen, Jaakke rot op, vervolgens scoort Suárez zingen al die dwazen alsof we kampioen geworden zijn. Sodemieter op, als je echt een punt wilt maken had je na de 1-0 door gezongen met Jaakke rot op...
Idd.. mja supporters zijn net zo hypocriet hč.
Huilen dan.
pi_52897235
quote:
Op zondag 2 september 2007 19:04 schreef Urquhart het volgende:
Wat een grote brok ergernis was dat Ajax weer, het lijkt wel of het met de week erger wordt.

Er zit totaal geen lijn, geen doel en geen spelvreugde in het spel wat Ajax laat zien. Heitinga die op een gegeven moment rechtsbuiten gaat lopen, en Rommedahl in de verdediging, dat zit toch helemaal fout? We zijn met een gelijkspel nog goed weggekomen.
En dan wordt er als reden aangedragen dat we creativiteit missen, terwijl ze maanden tijd hebben gehad om iets te kopen

Dit gaat nog een lang en vervelend seizoen worden. Wederom een tussenjaar, of moeten we spreken over een tussen-decenium?
Je zag ook dat die goal van Suarez volledig uit het niets kwam. Een beetje heen en weer gehannes waarna Suarez ontsnapt en scoort. Natuurlijk is het prettig te weten dat Suarez van niets een doelpunt kan maken, maar het is een doelpunt zonder enige fundering. DAT is ook het grote verschil met het Ajax wat wij willen zien: Ajax is een club die door goed voetbal mogelijkheden creeert die al dan niet benut kunnen worden. Dit Ajax creeert niets; alle doelpunten lijken bij toeval te vallen.
pi_52897298
Die commentator van RTL denkt dat we blij zijn met een gelijkspel.
pi_52897329
quote:
Op zondag 2 september 2007 19:15 schreef NumberNine het volgende:
De meesten op 410 wel vrees ik...
pi_52897372
Kut gelijkspel kut gespeeld gewoon, we moesten gewoon winnen klaar na de 1-0 nog 2 goals weg geven. En we kunnen de bal amper goed weg werken, en vooral bij corners niet.
AFC AJAX
pi_52897437
quote:
Op zondag 2 september 2007 19:15 schreef NumberNine het volgende:
Qua wedstrijdbeeld wel
pi_52897452
quote:
Op zondag 2 september 2007 18:42 schreef devv05 het volgende:
Was gezellig druk voor de hoofdingang. Nog wat gebeurd of bleef het bij een beetje roepen?
Roepen, waren sowieso niet echt heel veel man, ja aan het begin, toen ging de ME nog beetje klote maar daarna niets.
pi_52897457
Wijze woorden van van Halst
pi_52897544
quote:
Op zondag 2 september 2007 19:22 schreef Longmen het volgende:
Wijze woorden van van Halst
Wat heeft hij gezegd? Ik heb er ff geen kracht meer voor om nog een keer naar die ellende te kijken
MOKUM XXX RATED
pi_52897570
Niets gebeurd bij de hoofdingang. Behoorlijk kansloos.
pi_52897692
quote:
Op zondag 2 september 2007 19:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:

Snap sowieso niet waarom Jaakke alleen verantwoordelijk is, de rest van het bestuur net zoveel wat mij betreft. Maarja Fontein rot op klinkt niet lekker natuurlijk.
pi_52897766
quote:
Op zondag 2 september 2007 19:26 schreef dronkeykong het volgende:

[..]

Wat heeft hij gezegd? Ik heb er ff geen kracht meer voor om nog een keer naar die ellende te kijken
Dat de creativiteit mist bij Ajax. Zo liet hij zien aan de hand van beelden dat bijv vanuit het middenveld er eigenlijk gekozen moet worden voor een creatieve oplossing. Zo moest er vanuit het middenveld vooruit gepassed worden richting Huntelaar die in de startblokken stond om hard te gaan rennen.

In plaats daarvan werd er gekozen voor een andere aanpak, namelijk de bal breed spelen zonder dat er daarna een verder vervolg aan vast zit. Alles blijft dus erg statisch.

Zoiets was het wat van Halst zei.
pi_52897822
quote:
Op zondag 2 september 2007 19:33 schreef devv05 het volgende:

[..]

Snap sowieso niet waarom Jaakke alleen verantwoordelijk is, de rest van het bestuur net zoveel wat mij betreft. Maarja Fontein rot op klinkt niet lekker natuurlijk.
Eens, heb liever dat Fontein oprot...
  zondag 2 september 2007 @ 19:40:32 #238
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_52897854
Kutwedstrijd.
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
  zondag 2 september 2007 @ 19:41:29 #239
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_52897872
Waarom waren ern geen spreekkoren tegen Ten Cate, hij is toch verantwoordelijk voor de ploeg?
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
  zondag 2 september 2007 @ 19:42:18 #240
52871 Blight
Supersized.
pi_52897887
Als Ajax dit seizoen zo blijft voetballen zullen wij in ieder geval niet de gene zijn die de hegemonie van PSV doorbreken. Het was matig. Erg matig.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')