Daarom had ik het tussen haakjes gezet. Maar het lijkt me zonneklaar dat die Spanjaarden zonder Ten Cate nooit waren gekomen.quote:Op zondag 2 september 2007 16:25 schreef stefmans het volgende:
[..]
Urzaiz lijkt me dat hij wel gescout is. Luque hoeft niet gescout te worden want die speelde toch niet.
De statistieken wijzen uit dat jullie het meestal lastig hebben met Groningen, wat heeft Feyenoord daar mee te maken.quote:Op zondag 2 september 2007 16:25 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Groningen is wel beter dan Willem 2 ofzo ja
Oh?quote:
Bij Fey?quote:Op zondag 2 september 2007 16:32 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Volgende wedstrijd Collen weer in de basis.
Dat dus! Niks aan toe te voegen.quote:Op zondag 2 september 2007 16:28 schreef TheJanitor het volgende:
Urzaiz redelijke invalbeurt.. hij deed wat hij moest doen.. jammer dat Stam die bal er niet intrapt.
Suarez goed gespeeld.
Huntelaar mooie goal, jammer van die kopkans.
Rommedahl waardeloos. Wanneer zien we onze Gabri weer terug? Vertonghen te weinig gezien. Heitinga speelde lekker. Stam maakte weer fouten. Urby iets beter dan de laatste paar wedstrijden.
Verder kut dat we niet gewonnen hebben.. baal er wel van........
we hadden gewoon moeten winnen. Klaar.quote:Op zondag 2 september 2007 16:37 schreef Longmen het volgende:
Komkom t was niet best maar 2-2 in deze fase is zo slecht nog niet. Nu meer dan een week rust om bij te komen en de boel weer op scherp te zetten.
Wat bereik je ermee? Niets.quote:Op zondag 2 september 2007 16:38 schreef amsterdammertje113 het volgende:
Er is helaas maar 1 oplossing en dat is de trainer laten vertrekken. Geloof mij dat ik zoiets eigenlijk nooit zou roepen maar 2 jaar geen CL en de aanzien in het buitenland is al bijna op het 0 punt.
In deze staat na de wanvertoning tegen Slavia en de enorme teleurstelling was dit het hoogste haalbare gezien het spelbeeld. Ben blij dat we geen verlies hebben geleden, dan loop je direct weer punten achter op Fey en PSV.quote:Op zondag 2 september 2007 16:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
we hadden gewoon moeten winnen. Klaar.
't spel was echt![]()
Misschien eens een trainer halen met ballen. De tijd dat clubs bang voor ons waren is verleden tijd doordat bepaalde trainers onze club naar de afgrond hebben geholpen. Zeg niet dat Ten Cate dat heeft gedaan maar 2 jaar achter elkaar geen CL is Ajax onwaardig. De eerste keer kon ik nog inzien maar deze keer is de maat gewoon vol. Ten Cate moet nederiger gaan praten over de tegenstander. Hij zet ze te gemakkelijk op scherp door elke keer maar te roepen dat het een makkie wordt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |