quote:Op zondag 2 september 2007 16:20 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Groningen thuis, altijd lastig.
boeie sukkel er word de hele tijd al een slow chat gehouden, dat andere topic is algemeen, dit is voor ajax-fc grunquote:Op zondag 2 september 2007 16:19 schreef Luco het volgende:
Je spamt dit topic vol met info die in het live topic moet, niet hier... Mafkees
Zoals FC Groningen bedoel je?quote:Op zondag 2 september 2007 16:21 schreef BonJovi het volgende:
[..]opeens praatjes he Feyenoorder we zullen zien als jullie een echte test hebben
Wat kan Henk er aan doen, ik vind dit meer de schuld van de scouting/bestuur omdat die geen goede vervangers hebben aangetrokken voor Babel en Sneijder.quote:Op zondag 2 september 2007 16:21 schreef toma het volgende:
Henk oprotten.
Dit topic is voor AFC Ajax.. Een live-topic is niet voor niks, zodat je daar live meldingen kan maken... hier ging nog aardige discussie (quote:Op zondag 2 september 2007 16:22 schreef oorsnot het volgende:
[..]
boeie sukkel er word de hele tijd al een slow chat gehouden, dat andere topic is algemeen, dit is voor ajax-fc grun![]()
Suarez?quote:Op zondag 2 september 2007 16:23 schreef stefmans het volgende:
[..]
Wat kan Henk er aan doen, ik vind dit meer de schuld van de scouting/bestuur omdat die geen goede vervangers hebben aangetrokken voor Babel en Sneijder.
Omdat de tactiek van Henk van geen kanten klopt.quote:Op zondag 2 september 2007 16:23 schreef stefmans het volgende:
[..]
Wat kan Henk er aan doen, ik vind dit meer de schuld van de scouting/bestuur omdat die geen goede vervangers hebben aangetrokken voor Babel en Sneijder.
Urzaiz en Luque zijn ongetwijfeld niet door Ten Cate 'gescout'quote:Op zondag 2 september 2007 16:23 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja die was ik even vergeten.quote:
Urzaiz lijkt me dat hij wel gescout is. Luque hoeft niet gescout te worden want die speelde toch niet.quote:Op zondag 2 september 2007 16:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Urzaiz en Luque zijn ongetwijfeld niet door Ten Cate 'gescout'.
Ach ja... Hij schiet de ballen er tenminste wel in...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |