Zonder de concurrentie in de kaart te willen spelen denk ik dat Ajax juist behoefte heeft aan down to earth mensen.quote:Op zondag 2 september 2007 16:03 schreef Luco het volgende:
Maar wat is de oplossing??
Iedereen roept dat het bestuur maar op moet stappen, samen met Ten Cate, maar wie moet hen dan opvolgen?
Sjaak Swart, Johan Cruyff, Johan Neeskens en Marco van Basten neerzetten dan maarquote:Op zondag 2 september 2007 16:05 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Een bestuur neer zetten dat verstand heeft van voetbal... en hart voor voetbal.
True! Geen mensen die praatjes houden van "structureel bij de beste 16 balbalblablalba", 1x in de twee jaar kampioen en ondertussen je beste spelers verkopen zonder een waterdicht back-up planquote:Op zondag 2 september 2007 16:06 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zonder de concurrentie in de kaart te willen spelen denk ik dat Ajax juist behoefte heeft aan down to earth mensen.
Ja, liever dat van Geel etc opkrast dan HtC. Of weg van de beursquote:Op zondag 2 september 2007 16:05 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Een bestuur neer zetten dat verstand heeft van voetbal... en hart voor voetbal.
Ok, en een klein beetje van de centen.. Maar dit "pennywise, pound foolish" bestuur en dito trainer..quote:Op zondag 2 september 2007 16:07 schreef Luco het volgende:
[..]
Sjaak Swart, Johan Cruyff, Johan Neeskens en Marco van Basten neerzetten dan maar??
Alles minder dan winst is onacceptabelquote:Op zondag 2 september 2007 16:08 schreef oorsnot het volgende:
JAAAAA 2-2
beetje hoop houden beetje stemming, misschien helptt hetquote:Op zondag 2 september 2007 16:10 schreef D1 het volgende:
[..]
Alles minder dan winst is onacceptabel
HtC
Origineel zijn, altijd lastig.quote:Op zondag 2 september 2007 16:20 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Groningen thuis, altijd lastig.
Vind je Ajax dan zo sterk spelenquote:Op zondag 2 september 2007 16:11 schreef Fallen het volgende:
Zometeen wint Ajax alsnog, en ik hoor de hordes ajax-bashers al weer komen, 'lucky Ajax'...![]()
Maar goed, 2-2 is enigzins beter dan 1-2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |