Hadden we hem maarquote:Op zondag 2 september 2007 15:52 schreef Cheiron het volgende:
Het is toch ook wel te triest voor woorden. Echt totaal geen bezieling. En de aankopen... echt te fucking triest voor woorden. Als je dan toch een nutteloze stormram koopt, neem dan Kluivert. Die gaat ook geet potten meer breken, maar heeft tenminste nog een sentimentele waarde. Nu heb je gewoon een extra klomp vlees op het veld.
En rommedahl is ook kut

Je kan volgens mij ook bij Digitenne een voetbal pakket nemen en voetbal kijken.quote:Op zondag 2 september 2007 15:52 schreef Sora het volgende:
[..]
aahja mensen met digitenne hebben dan een probleem

Ik hoop hetquote:Op zondag 2 september 2007 15:52 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zie het al gebeuren:
Henk ten Cate naar Tottenham Hotspur
Martin Jol naar Ajax

Live wedstrijden via Internet streams #19quote:Op zondag 2 september 2007 15:52 schreef Sora het volgende:
[..]
aahja mensen met digitenne hebben dan een probleem

nee, die heeft verstand van voetbal zeker?quote:Op zondag 2 september 2007 15:55 schreef Longmen het volgende:
Jol past niet bij Ajax

Als ze dan iig maar weer eens zin in het voetballen krijgen, want daar mankeert het grotendeels aan op het moment volgens mij.quote:Op zondag 2 september 2007 15:57 schreef Cheiron het volgende:
Een andere trainer gaat echt geen verschil maken hoor, de selectie is gewoon veel te matig.

Ach, een heel jaar ouwehoeren over sportieve ambitie waarna je in de zomer je beste spelers verkoopt en er geen flikker voor terug haalt. Maar o wat goed dat we 27 miljoen hebben.quote:Op zondag 2 september 2007 15:58 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Als ze dan iig maar weer eens zin in het voetballen krijgen, want daar mankeert het grotendeels aan op het moment volgens mij.
Ze maken niet eens haast om wat terug te doen

Onder Olsen was het nog vrij redelijk, maar dat lag meer aan de resterende spelers van de gouden lichting..... Dra-ma, Ajax is echt dood...quote:Op zondag 2 september 2007 15:59 schreef Zwansen het volgende:
Onder Blind, Adriaanse, Koeman, Westerhof, Olsen, Wouters is het qua voetbal dacht ik toch ook nooit erg goed geweest?

quote:

ik heb toch geen hoop meer in, laat eerst ten cate meer oprotten met ze klote beleidquote:Op zondag 2 september 2007 16:04 schreef Luco het volgende:
Godver, waarom snappen ze NU pas dat ze moeten aanvallen!

Een bestuur neer zetten dat verstand heeft van voetbal... en hart voor voetbal.quote:Op zondag 2 september 2007 16:03 schreef Luco het volgende:
Maar wat is de oplossing??
Iedereen roept dat het bestuur maar op moet stappen, samen met Ten Cate, maar wie moet hen dan opvolgen?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |