NOS telt alle seizoenskaarthouders, maar dat wil niet zeggen dat die ook aanwezig zijn.quote:Op zondag 2 september 2007 20:58 schreef Prik0 het volgende:
Iemand enig idee hoeveel bezoekers er waren in de Arena? Volgens NOS Teletekst 47,445, maar volgens mij waren er wel meer lege plekken.
Ja snap ik best. Maar dat wil niet zeggen dat we 3e rangs voetballertjes moeten gaan contracteren. Kwaliteit gaat nog altijd voor. Bij mij dan. Bij Ajax denken ze daar anders over.quote:Op zondag 2 september 2007 20:55 schreef toma het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op of ze afgelopen zomer alleen maar wilden bezuinigen en het geld willen bewaren totdat komende zomer Davids en Stam vertrekken om dan vervangers te kopen.
Sorry, heb ze vandaag niet geteldquote:Op zondag 2 september 2007 20:58 schreef Prik0 het volgende:
Iemand enig idee hoeveel bezoekers er waren in de Arena? Volgens NOS Teletekst 47,445, maar volgens mij waren er wel meer lege plekken.
Kunnen échte Ajacieden ook keihard onderhandelen en 17 miljoen vangen voor een Babel?quote:Op zondag 2 september 2007 20:52 schreef Nashje het volgende:
[..]
Er moeten inderdaad echte Ajacieden komen. Zoals een Keje Molenaar. Maar ik ben eigenlijk helemaal niet ontevreden over Fontein en Van Geel. Alleen moet Van Geel ook harder zijn. Boakye laten gaan omdat Henk die niet wilt, en dan Henk Colin laten halen. En daar ook nog geld voor betalen ook. Delorge kan leuk mee in de eredivisie, en was gratis, dus dat is nog redelijk te begrijpen. Urzaiz, die al gestopt was met voetbal, is gehaald door Henk. Waarom geen jongere spits? Nee Henk moet weer in z'n Spaanse netwerk gaan grabbelen. Nu met Luque, toevallig een Spanjaard, moeten we ook maar afwachten of ie meekan.
Als het échte Ajacieden zijn vast welquote:Op zondag 2 september 2007 21:05 schreef Silenus het volgende:
[..]
Kunnen échte Ajacieden ook keihard onderhandelen en 17 miljoen vangen voor een Babel?
Het zou zelfs goedkoper zijn geweest als Boakye gewoon zou zijn gebleven en Colin nooit zou zijn gekomen. En omdat Van Geel niet overal dwars mag gaan liggen, mag Ten Cate lekker aanfrotten met subtoppers en spelers die al zijn gestopt met voetballen uit zijn netwerkje? Ten Cate is volgend jaar weer weg, en zitten wij opgescheept met zijn rotzooi. Gelukkig hebben de meeste nieuwkomers een contract voor maar een jaar.quote:Overigens stelt Henk de 11 spelers op, van Geel kan wel constant dwars gaan liggen maar dat komt een gunstige werksituatie nu ook niet ten goede. Ten Cate wilde Colin, Urzaiz en Luque...
Donny de Groot ook maar halen?quote:Op zondag 2 september 2007 21:10 schreef koningdavid het volgende:
We moeten die Amrabat in de winter voor een appel en een ei van VVV oppikken. Die gozer heeft al 2 assists en 2 goals en hij doet me echt aan Sneijder denken met zijn spel.
quote:
Donny de Groot is geen groot talent, Amrabat wel.quote:
investeren in talentjes heeft iig meer nut dan afgeserveerde Spaanse internationals halen.quote:Op zondag 2 september 2007 21:10 schreef koningdavid het volgende:
We moeten die Amrabat in de winter voor een appel en een ei van VVV oppikken. Die gozer heeft al 2 assists en 2 goals en hij doet me echt aan Sneijder denken met zijn spel.
Alles was kut, alleen Stam was het meest kutquote:Op zondag 2 september 2007 21:18 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb vandaag de hele wedstrijd gemist.
Hoe was Luque?
Vertonghen?
Maduro?
Urby?
Gabri op rechtsback?
Viel er iemanders positief of negatief op?
Ja Henk viel positief op.... Hij liet Colin op de bank.quote:Op zondag 2 september 2007 21:18 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb vandaag de hele wedstrijd gemist.
Hoe was Luque?
Vertonghen?
Maduro?
Urby?
Gabri op rechtsback?
Viel er iemanders positief of negatief op?
quote:Op zondag 2 september 2007 21:18 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb vandaag de hele wedstrijd gemist. Zijn ergere dingen, je hebt niet veel gemist.
Hoe was Luque? Viel tegen, maar heeft nog maar tweemaal meegetraind.
Vertonghen? Fel, paar keer betrokken bij opstootje en in elk geval pit erin.
Maduro? Viel niet op, goed afstandsschot.
Urby? Geen belangrijk balverlies ditmaal, ook al nam hij de nodige risico's.
Gabri op rechtsback? Pas toen hij in de tweede helft op het middenveld speelde, fleurde hij op.
Viel er iemanders positief of negatief op? Niemand viel mij echt positief op.
Wie is daar nou zo creatief in die opstelling???quote:Op zondag 2 september 2007 21:17 schreef Nashje het volgende:
---------------------------- Stekelenburg ----------------------------
--- Stam --------- V/d Wiel ------- Vermaelen ------- Schilder ---
----------- Gabri ---------- Heitinga --------- Vertonghen ---------
-------------------------- Manucharyan ------------------------------
---------------- Huntelaar ------------- Suarez ----------------------
Creativiteit genoeg. Zal trouwens blij zijn als Leonardo terug is.
Berg is 183 cm, Jaap 191 cm.quote:Op zondag 2 september 2007 21:05 schreef denthemen het volgende:
Hoe groot is die Berg? En hoe groot is die Stam? Die mag toch geen kopduel verliezen dan?
Ik leg even uit:quote:Op zondag 2 september 2007 21:23 schreef Chadi het volgende:
[..]
Wie is daar nou zo creatief in die opstelling???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |