Je zag ook dat die goal van Suarez volledig uit het niets kwam. Een beetje heen en weer gehannes waarna Suarez ontsnapt en scoort. Natuurlijk is het prettig te weten dat Suarez van niets een doelpunt kan maken, maar het is een doelpunt zonder enige fundering. DAT is ook het grote verschil met het Ajax wat wij willen zien: Ajax is een club die door goed voetbal mogelijkheden creeert die al dan niet benut kunnen worden. Dit Ajax creeert niets; alle doelpunten lijken bij toeval te vallen.quote:Op zondag 2 september 2007 19:04 schreef Urquhart het volgende:
Wat een grote brok ergernis was dat Ajax weer, het lijkt wel of het met de week erger wordt.
Er zit totaal geen lijn, geen doel en geen spelvreugde in het spel wat Ajax laat zien. Heitinga die op een gegeven moment rechtsbuiten gaat lopen, en Rommedahl in de verdediging, dat zit toch helemaal fout? We zijn met een gelijkspel nog goed weggekomen.
En dan wordt er als reden aangedragen dat we creativiteit missen, terwijl ze maanden tijd hebben gehad om iets te kopen
Dit gaat nog een lang en vervelend seizoen worden. Wederom een tussenjaar, of moeten we spreken over een tussen-decenium?
De meesten op 410 wel vrees ik...quote:Op zondag 2 september 2007 19:15 schreef NumberNine het volgende:
Die commentator van RTL denkt dat we blij zijn met een gelijkspel.![]()
Qua wedstrijdbeeld welquote:Op zondag 2 september 2007 19:15 schreef NumberNine het volgende:
Die commentator van RTL denkt dat we blij zijn met een gelijkspel.![]()
Roepen, waren sowieso niet echt heel veel man, ja aan het begin, toen ging de ME nog beetje klote maar daarna niets.quote:Op zondag 2 september 2007 18:42 schreef devv05 het volgende:
Was gezellig druk voor de hoofdingang. Nog wat gebeurd of bleef het bij een beetje roepen?
Wat heeft hij gezegd? Ik heb er ff geen kracht meer voor om nog een keer naar die ellende te kijkenquote:
Snap sowieso niet waarom Jaakke alleen verantwoordelijk is, de rest van het bestuur net zoveel wat mij betreft. Maarja Fontein rot op klinkt niet lekker natuurlijk.quote:Op zondag 2 september 2007 19:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Oh ja, fuck al die blije kut kindjes op 410.
Eerst zingen, Jaakke rot op, vervolgens scoort Suárez zingen al die dwazen alsof we kampioen geworden zijn. Sodemieter op, als je echt een punt wilt maken had je na de 1-0 door gezongen met Jaakke rot op...
Dat de creativiteit mist bij Ajax. Zo liet hij zien aan de hand van beelden dat bijv vanuit het middenveld er eigenlijk gekozen moet worden voor een creatieve oplossing. Zo moest er vanuit het middenveld vooruit gepassed worden richting Huntelaar die in de startblokken stond om hard te gaan rennen.quote:Op zondag 2 september 2007 19:26 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Wat heeft hij gezegd? Ik heb er ff geen kracht meer voor om nog een keer naar die ellende te kijken![]()
Eens, heb liever dat Fontein oprot...quote:Op zondag 2 september 2007 19:33 schreef devv05 het volgende:
[..]
Snap sowieso niet waarom Jaakke alleen verantwoordelijk is, de rest van het bestuur net zoveel wat mij betreft. Maarja Fontein rot op klinkt niet lekker natuurlijk.
Had dat dan ingezetquote:Op zondag 2 september 2007 19:41 schreef ericajax het volgende:
Waarom waren ern geen spreekkoren tegen Ten Cate, hij is toch verantwoordelijk voor de ploeg?
En het erge is nog, ik zie geen aanknopingspunten dat dit beter gaat worden. Het lijkt een dalende lijn.quote:Op zondag 2 september 2007 19:42 schreef Blight het volgende:
Als Ajax dit seizoen zo blijft voetballen zullen wij in ieder geval niet de gene zijn die de hegemonie van PSV doorbreken. Het was matig. Erg matig.
Goe stukjequote:Op zondag 2 september 2007 20:01 schreef Cruoninga het volgende:
Ajax - Slavia Praag 0-1
De Graafschap - Ajax 1-8
Ajax - Heerenveen 4-1
Slavia Praag - Ajax 2-1
Ajax - Groningen 2-2
En jullie vallen kermend op de grond alsof de dag des oordeels is aangebroken.
Sinds ik vlakbij Amsterdam woon, heb ik erg veel Ajacieden in mijn omgeving. Na de uitschakeling tegen Slavia reageren die net zo overtrokken als jullie hier, ze blijven weg uit de Arena en beweren dat Ajaxfan zijn tegenwoordig pure zelfkastijding is. Jullie zijn net Amerikaanse tienermeisjes die om elke gebroken nagel de stad bij elkaar schreeuwen. Drama-queens pur sang.
Ajax kan dit jaar immers nog heel goed landskampioen worden en dan heb je het toch gewoon goed gedaan?
Het is jammer van die Champions League (kostte ons in Groningen ook 2 ton), maar meer is er gewoon niet aan de hand.
Denken jullie niet dat jullie het probleem zijn? "Ajax-waardig" is een gevleugelde term hier. Maar op basis waarvan is die norm eigenlijk vastgesteld? Op de beste prestatie van de afgelopen decennia: De Champions League-overwinning in 1995. Als je je absolute uitschieter als norm neemt, dan hik je daar altijd tegenaan. Jullie hebben met een puur subjectieve term de norm zo onredelijk hoog gelegd dat daar met geen mogelijkheid aan te voldoen is. Ajax komt nu eenmaal uit een land dat niet kan tippen aan de Europese toplanden. Daar valt niet tegenop te botsen. Europees pieken is daarom extreem moeilijk, en aan de Europese top blijven zo goed als onmogelijk.
Heldere analyse, mee eens.quote:Op zondag 2 september 2007 20:01 schreef Cruoninga het volgende:
Ajax - Slavia Praag 0-1
De Graafschap - Ajax 1-8
Ajax - Heerenveen 4-1
Slavia Praag - Ajax 2-1
Ajax - Groningen 2-2
En jullie vallen kermend op de grond alsof de dag des oordeels is aangebroken.
Sinds ik vlakbij Amsterdam woon, heb ik erg veel Ajacieden in mijn omgeving. Na de uitschakeling tegen Slavia reageren die net zo overtrokken als jullie hier, ze blijven weg uit de Arena en beweren dat Ajaxfan zijn tegenwoordig pure zelfkastijding is. Jullie zijn net Amerikaanse tienermeisjes die om elke gebroken nagel de stad bij elkaar schreeuwen. Drama-queens pur sang.
Ajax kan dit jaar immers nog heel goed landskampioen worden en dan heb je het toch gewoon goed gedaan?
Het is jammer van die Champions League (kostte ons in Groningen ook 2 ton), maar meer is er gewoon niet aan de hand.
Denken jullie niet dat jullie het probleem zijn? "Ajax-waardig" is een gevleugelde term hier. Maar op basis waarvan is die norm eigenlijk vastgesteld? Op de beste prestatie van de afgelopen decennia: De Champions League-overwinning in 1995. Als je je absolute uitschieter als norm neemt, dan hik je daar altijd tegenaan. Jullie hebben met een puur subjectieve term de norm zo onredelijk hoog gelegd dat daar met geen mogelijkheid aan te voldoen is. Ajax komt nu eenmaal uit een land dat niet kan tippen aan de Europese toplanden. Daar valt niet tegenop te botsen. Europees pieken is daarom extreem moeilijk, en aan de Europese top blijven zo goed als onmogelijk.
Dat er geen creativiteit is op het middenveld en dat Huntelaar oa hierdoor geïsoleerd staat.quote:Op zondag 2 september 2007 19:26 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Wat heeft hij gezegd? Ik heb er ff geen kracht meer voor om nog een keer naar die ellende te kijken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |