quote:Op zondag 2 september 2007 14:19 schreef VoreG het volgende:
5-3 Roda.
hij heeft zijn droom waargemaakt en een eigen febo geopendquote:Janssen is gestopt, afscheid genomen en alles
quote:
quote:Op zondag 2 september 2007 14:24 schreef knnth het volgende:
vieze stinkende gore geelzwarte blubberschijt![]()
![]()
![]()
Ajax heeft idd al gewonnen :Squote:Op zondag 2 september 2007 14:24 schreef Damzkieee het volgende:
Vitesse met Ajax en Feyenoord zonder puntverlies
Ja, 2x van de 2 wedstrijden, geen puntverlies dusquote:
?quote:
Ja, die zitten allemaal weer bij AZquote:Op zondag 2 september 2007 14:30 schreef the_undertaker het volgende:
De Arena is ook weer lekker gevuld zeg![]()
ze zitten allemaal hierquote:Op zondag 2 september 2007 14:30 schreef the_undertaker het volgende:
De Arena is ook weer lekker gevuld zeg![]()
Jup, linkshalf.quote:Op zondag 2 september 2007 14:32 schreef Happel het volgende:
Speelt Luque? Ben wel benieuwd hoe hij het gaat doen.
jaquote:Op zondag 2 september 2007 14:32 schreef Happel het volgende:
ja..quote:Op zondag 2 september 2007 14:32 schreef Happel het volgende:
Volgens mij heeft hij al meerdere malen aangegeven waarom hij niet aanwezig kan zijn bij de wedstrijden van Grunnquote:Op zondag 2 september 2007 14:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waarom zit jij niet in het stadion?![]()
Was een grapquote:Op zondag 2 september 2007 14:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij al meerdere malen aangegeven waarom hij niet aanwezig kan zijn bij de wedstrijden van Grunn![]()
Hence thequote:Op zondag 2 september 2007 14:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij al meerdere malen aangegeven waarom hij niet aanwezig kan zijn bij de wedstrijden van Grunn![]()
Omdat ze al eerder in het weekend gespeeld zijnquote:Op zondag 2 september 2007 14:34 schreef LudoSanders het volgende:
Waarom zijn er zo weinig wedstrijden op zondag om 14:30?
quote:Op zondag 2 september 2007 14:35 schreef Damzkieee het volgende:
Die Luque is toch linksbuiten?
goal tv met engels commentaar op tvantsquote:Op zondag 2 september 2007 14:44 schreef Happel het volgende:
Krijg planetvoetbal niet aan de praat.
Onbegrijpelijk dat ik dit zeg, maar ik wil ajax zien.
Wijsheid komt met de jarenquote:Op zondag 2 september 2007 14:44 schreef Happel het volgende:
Krijg planetvoetbal niet aan de praat.
Onbegrijpelijk dat ik dit zeg, maar ik wil ajax zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |