Lieke is pas 10 oktober jarig.quote:Op zondag 2 september 2007 18:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Ah, het is weer feest.
Teamlead?quote:Op zondag 2 september 2007 19:04 schreef APK het volgende:
Ik snap niet dat je kaarten wil sturen naar een agressieve alcoholische dwerg die constant streamlocks veroorzaakt.
om hem te steunen man hij is geweldig en lieke ook en tijdens de streamlock heeft dennix lieke geslagen en geschopt en hij moet weg die homo denNIX en lieke en huub moeten kaarten want dan voelen ze zich weer beter als ze weten dat mensen zoals ons achter ze staan en weten hoe het echt is steeds met 5 tegne 2 bah gatverdammequote:Op zondag 2 september 2007 19:04 schreef APK het volgende:
Ik snap niet dat je kaarten wil sturen naar een agressieve alcoholische dwerg die constant streamlocks veroorzaakt.
Dan stuur je maar een kaartje naar Lieke. Die kan het goed gebruiken.quote:Op zondag 2 september 2007 19:04 schreef APK het volgende:
Ik snap niet dat je kaarten wilt sturen naar een agressieve alcoholische dwerg die constant streamlocks veroorzaakt.
Geen idee, hij is wel cute.quote:
En dan allemaal een tientje bijvoegen zodat ze na DGK een paar tieten kan kopen.quote:Op zondag 2 september 2007 19:23 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Dan stuur je maar een kaartje naar Lieke. Die kan het goed gebruiken.
Start een kaartenactiequote:
Dit vind ik dus écht een goed idee.quote:Op zondag 2 september 2007 19:29 schreef APK het volgende:
[..]
En dan allemaal een tientje bijvoegen zodat ze na DGK een paar tieten kan kopen.![]()
Nieuwe FOK!Kerstactie?!quote:Op zondag 2 september 2007 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit vind ik dus écht een goed idee.
Een toffe kerstactie zou zijn als iedereen zijn stomme kerstpakket op zou sturen naar de Gouden Kooi, hebben ze tenminste nog iets met inhoud in huis.quote:
Krijg jij een kerstpakket!quote:Op zondag 2 september 2007 19:33 schreef Skaai het volgende:
[..]
Een toffe kerstactie zou zijn als iedereen zijn stomme kerstpakket op zou sturen naar de Gouden Kooi, hebben ze tenminste nog iets met inhoud in huis..
.
Mijn vorige kerstpakket was tof, heel erg groot en tot over de rand gevuld!quote:
In dat geval doe ik meequote:Op zondag 2 september 2007 19:29 schreef yvonne het volgende:
Die hele kaartenactie werkt averachts.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |