dude aan de winnende hand van 2 alliances van amper 100 nations per alliance terwijl wij 400 leden tellen, wat als iron of npo ons aanvalt? Heb je statistieken gezien in cn forum?quote:Op woensdag 12 september 2007 10:32 schreef Terecht het volgende:
[..]
Niks daarvan![]()
We zijn tot nu toe aan de winnende hand, en we komen gewoon ons MDP met GOONS na.
kijk eens goed naar hun Nation strenght gemiddelde?quote:Op woensdag 12 september 2007 11:03 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
dude aan de winnende hand van 2 alliances van amper 100 nations per alliance terwijl wij 400 leden tellen, wat als iron of npo ons aanvalt? Heb je statistieken gezien in cn forum?
quote:Op woensdag 12 september 2007 09:40 schreef Madine het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=GnPfmmUFLY4
OMG OMG OMG
quote:Fok You
Ergens toch wel geniaal.quote:All -AiD-
Meet the Fokkers
Bij deel 36 leven we nog welquote:Op woensdag 12 september 2007 08:02 schreef heiden6 het volgende:
[..]
![]()
Ik ben benieuwd naar deel 36 van deze reeks 'Wijlen de Fok!alliantie (cybernations) laatste deel'.
![]()
dan starten we gewoon een nieuwe alliantie met een andere naam, laten we zeggen tweakers ofzoquote:Op woensdag 12 september 2007 12:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Bij deel 36 leven we nog wel.
Tot nu toe verloopt de oorlog behoorlijk voorspoedig en ook al krijgen we flink op ons donder dan nog zijn we niet naar de tering voor deel 36 start.
Misschien dat hij dat ook wist, en zich bedachtquote:Op woensdag 12 september 2007 13:55 schreef TheThirdMark het volgende:
Zonet had iemand War gedeclared tegen mij, met meteen een Peace offer?
Heb hem maar geaccepteerd. Pwnde hem wel trouwens als het nodig was.
Inderdaad, wat een sukkel.quote:Op woensdag 12 september 2007 16:25 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
[..]
Misschien dat hij dat ook wist, en zich bedacht![]()
Naar het forum komen.quote:Op woensdag 12 september 2007 16:50 schreef Daywalk3r het volgende:
Potdomme.. ik denk. Ik log es in bij cybernations... 8 pm's... Blijkt er dikke oorlog te zijn![]()
Fucking hell.. wat mag ik doen?
Haha Fokquote:Op woensdag 12 september 2007 17:31 schreef Sveto het volgende:
Hmmm, heb me eerste nuke ontvangen, mijn tweede in twee weken tijd. In ieder geval, iedereen die van FOK die CN maar een beetje saai begon te vinden, wat wel begrijpelijk is, probeer het nu nog eens. Duizenden mensen in een fokking gestoorde oorlog doet gewoon.
Persoonlijk heb ik de afgelopen maanden ervaren als het opbouwen van mijn land voor dit moment.quote:Op woensdag 12 september 2007 17:31 schreef Sveto het volgende:
Hmmm, heb me eerste nuke ontvangen, mijn tweede in twee weken tijd. In ieder geval, iedereen die van FOK die CN maar een beetje saai begon te vinden, wat wel begrijpelijk is, probeer het nu nog eens. Duizenden mensen in een fokking gestoorde oorlog doet gewoon.
Tja hier was ik al 2 maand klaar voor het duurde alleen zo verdomde langquote:Op woensdag 12 september 2007 18:30 schreef Madine het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik de afgelopen maanden ervaren als het opbouwen van mijn land voor dit moment.
Lolz, dit heb ik nu altijd. Lijkt wel op NukeZone.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja hier was ik al 2 maand klaar voor het duurde alleen zo verdomde lang. Maar vermaak me nu weer prima met CN
.
Random.quote:Op donderdag 13 september 2007 02:56 schreef TheThirdMark het volgende:
Nog even een N00B vraag tussendoor. Hoe worden eigenlijk je resources bepaald?
Heb je vandaag toevallig Nidaros aangevallen? Die zit mooi in anarchy en kan nog best wat verder weggedrukt worden.quote:Op donderdag 13 september 2007 09:23 schreef du_ke het volgende:
Al mijn tegenstanders zijn ook in anarchy moet dus wachten tot ik zelf op m'n donder krijg voor ik weer fatsoenlijk kan vechten.
Jazeker heb al m'n tegenstanders maximaal aangevallen vandaagquote:Op donderdag 13 september 2007 09:52 schreef Mike het volgende:
[..]
Heb je vandaag toevallig Nidaros aangevallen? Die zit mooi in anarchy en kan nog best wat verder weggedrukt worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |