quote:Meh, I'm not going to miss m/, I can't quite see what for an addition they were to CyberNations. You've got Trolls in almost every alliance, the same for Techraiders, and if you want to spout repetitious and boring 4chan meme's you can do that in hundreds of places across the internet... I'd say good riddance, but you guys will probably just return, like a cancer.
Timmehhh, ieder z'n ding man. Kijk als ik grappen wil maken doe ik dat wel met me vrienden, of ergens anders op het internet desnoods, daar heb ik echt CyberNations niet voor nodig. Met CyberNations ben ik dus gewoon serieus bezig, ookal ben ik tussen oorlogen in meestal te lui om het allemaal bij te houden en te posten, dat is hoe ik het speel, genoeg anderen ook, aan beide kanten van deze oorlog, hoe ze het ook bedekken.quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:08 schreef Timmehhh het volgende:
LOL suid Afrika, je bent echt te serieus bezig met dit spel, ik snap uberhaupt niet hoe je dit spel speelt om te "winnen".
Anyway je klinkt hier wel heel bitter
[..]
quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:17 schreef Sveto het volgende:
[..]
Timmehhh, ieder z'n ding man. Kijk als ik grappen wil maken doe ik dat wel met me vrienden, of ergens anders op het internet desnoods, daar heb ik echt CyberNations niet voor nodig. Met CyberNations ben ik dus gewoon serieus bezig, ookal ben ik tussen oorlogen in meestal te lui om het allemaal bij te houden en te posten, dat is hoe ik het speel, genoeg anderen ook, aan beide kanten van deze oorlog, hoe ze het ook bedekken.
Je kan dit spel "winnen" door je alliantie sterker te maken, of je eigen land. Door gewoon beter te worden dan andere allianties. Door je doelen te bereiken als alliantie. Het is misschien niet hetzelfde als een voetbal wedstrijd, misschien meer als World of Warcraft, of een Paradox spel.
Ik heb een speciale haat voor m/: 1. Het zijn techraiders. Ik haat techraiders niet in het algemeen, maar deze hebben mij getechraid. 2. 90% zijn trolls, kan niemand ontkennen die het CN forum een beetje heeft bijgehouden. 3. Het zijn wannabee /b/tards, en dan ook nog newfags.
Als je al je Infra verkoopt mag je dat geld best wel via ForeignAid naar mij toe sturenquote:Op zaterdag 22 september 2007 12:13 schreef Daywalk3r het volgende:
Ok listen up.. Omdat ik Cybernations gewoon tering/rete saai vindt en geen zin heb om een functie te vervullen heb ik geen zin meer in die meuk. Het is me te weinig bezigheid en het genre trekt mij ook niet in zo'n zekere zin dus heb ik besloten te stoppen..
Kan ik nu iemand verblijden met geld? Soldaten? Tanks? Whatever.. Mag ik zomaar een willekeurig iemand in Anarchie proberen te trappen nadat ik uit de Fok alliantie (als dat kan) ben gegaan?
Tell me what i can do!
Weet niet of jij een beginnend land bent maar daar stuur ik het dan liever heen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:16 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Als je al je Infra verkoopt mag je dat geld best wel via ForeignAid naar mij toe sturen
Maar je hebt aan 1 ding wel gelijk. Je collect je Taxes, je paid je bills. En dat is het dan.
Moet je weer 24uur wachten voordat je iets kunt doen.
dat is het meest smerige wat je ooit kan doenquote:Op zaterdag 22 september 2007 12:30 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Weet niet of jij een beginnend land bent maar daar stuur ik het dan liever heen.
Aan de andere kant wil ik er ook wel uit met een big bang!
Of anders pleur ik gewoon 10 cm's bij Mike op z'n dakDat lijkt me ook wel grappig
![]()
Of bij een andere goeie zoals deodinges ofzo.
Probleem is dat je hier je plannen al kenbaar hebt gemaakt, en wij dus medeschuldig zullen zijn als jij roque gaat tegen een andere alliantie en wij het ze niet van tevoren vertellen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:45 schreef Daywalk3r het volgende:
Maar als ik uit Fok alliantie ga dan? Dat moet toch gewoon willen? En dan ben ik toch vrij als een vogel en kan ik doen en laten en breken wat ik wil?
Open een topic op het forum zou ik zeggenquote:Op zaterdag 22 september 2007 12:59 schreef Daywalk3r het volgende:
Ok... dan kan ik m'n "shit" wel aan iemand anders doen... Wie of wat kan ik het beste helpen?
Zijn er een paar nieuwe landjes die wat kunnen gebruiken aan soldaten of tanks of cm's of geld of infra of whatever?
Wat kan ik dan het beste met die tanks en soldiers doen?quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:06 schreef Terecht het volgende:
[..]
Open een topic op het forum zou ik zeggen. Tanks en CM's kun je niet weggeven. Land en infra kun je ook niet weggeven, maar je kunt het wel verkopen.
Ik speel net een week ofzo. Dus ik kan wel stellen dat ik een beginnend land ben jaquote:Op zaterdag 22 september 2007 13:08 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wat kan ik dan het beste met die tanks en soldiers doen?
Heb best wat geloof ik.
Ook wil ik nog best wel een maandje doorsparen en dan mensen wat geld schenken.. Maar dan log ik een maand ofzo niet in en collect ik dan wel een keer.
Ik open ook wel even een topic op 't forum jah..
Waar kan ik die het beste neerzetten? M'n topic..
Ok dan krijg jij zowiezo wat van mijquote:Op zaterdag 22 september 2007 13:13 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ik speel net een week ofzo. Dus ik kan wel stellen dat ik een beginnend land ben ja
Bij binnenlandse zaken zou ik hem doen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:08 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wat kan ik dan het beste met die tanks en soldiers doen?
Heb best wat geloof ik.
Ook wil ik nog best wel een maandje doorsparen en dan mensen wat geld schenken.. Maar dan log ik een maand ofzo niet in en collect ik dan wel een keer.
Ik open ook wel even een topic op 't forum jah..
Waar kan ik die het beste neerzetten? M'n topic..
Knallen en zuipen met mijn mede-despotenquote:Op zaterdag 22 september 2007 13:18 schreef Daywalk3r het volgende:
Doeg lieve schat
Mijn vraag aan jou nog.. Wat vind jij er leuk aan en wat is jouwn drijfveer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |