Wacht... Ik ga hem wel even editen dan (mission impossible, maar ik doe mijn best)quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:30 schreef DaMart het volgende:
Ik heb verwerkt, de top 20-lijsten van:
0033
Just_theonedear
DancingPhoebe
Plaas
Novachoek
De lijst van blue_funk heb ik nog niet verwerkt, omdat in de brainstormtopic de puntentelling van lijsten zonder volgorde zal worden verdeeld.
Morgenavond verwerk ik alles wat na nu nog binnenkomt of bewerkt wordt, dus neem gerust de tijd. Als je het 22 september maar weetquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:43 schreef blue_funk het volgende:
[..]
Wacht... Ik ga hem wel even editen dan (mission impossible, maar ik doe mijn best)
quote:Op woensdag 5 september 2007 21:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ga ook even nadenken en zo.
Ik zal deze lijst morgen verwerken. Alle andere lijsten voor deze zijn reeds in de top 50 verwerkt.quote:Op woensdag 5 september 2007 23:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ok, here we go. Ik heb alleen gekeken naar de indruk die boeken op me achterlieten, niet naar de 'literaire waarde' ervan.
1 Catcher in the rye - J.D. Salinger (De vanger in het graan)
2 Pride and Prejudice - Jane Austen (Trots en Vooroordeel)
3 Emma - Jane Austen (euh, Emma dus)
4 The curious incident with the dog in the night time - Mark Haddon (Het wonderbaarlijke voorval met de hond in de nacht)
5 Le petit Prince - Antoine de Saint-Exupery (De kleine prins)
6 De kleine blonde dood - Boudewijn Büch
7 Van oude mensen en de dingen die voorbij gaan - Louis Couperus
8 Terug tot Ina Damman - Simon Vestdijk
9 De heksen - Roald Dahl
10 Lanseloet van Denemerken - ?
11 Joop ter Heul - Cissy van Marxveldt
12 Mijn jeugd - Constantijn Huygens
13 Sense and Sensibility - Jane Austen (Verstand en onverstand)
14 Harry Potter en de steen der wijzen - J.K. Rowling
15 Harry Potter en de geheime kamer - J.K. Rowling
16 Harry Potter en de gevangene van Azkaban - J.K. Rowling
17 Harry Potter en de vuurbeker - J.K. Rowling
18 Harry Potter en de orde van de feniks - J.K. Rowling
19 Harry Potter en de halfbloedprins - J.K. Rowling
20 Harry Potter and the deathly hallows - J.K. Rowling
Ha! Ik heb alle Harry Potters gelezen, vond ze allemaal geweldig, en als ze in m'n lijst moeten om te zorgen dan Catcher de volle mep aan punten krijgt, dan so be it.
Ai. Dan zal ik er nog even 2 bij moeten verzinnen. Zonde eigenlijk, want dan worden dat titels waar ik zolang over na heb zitten denken dat van enige indruk achtergelaten hebben eigenlijk al geen sprake meer is. Ik verander 't nog, wil je wachten met het verwerken?quote:Op woensdag 5 september 2007 23:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zal deze lijst morgen verwerken. Alle andere lijsten voor deze zijn reeds in de top 50 verwerkt.
Alleen mag maximaal 25% van de boeken in je top 20 van dezelfde auteur afkomstig zijn. Dat is naar aanleiding van de brainstorm toegevoegd. Zeven Harry Potter's zijn er dan net twee teveel [afbeelding].
Ik heb toch niet eerder dan vanavond tijd om weer wat lijsten te gaan verwerken, dus ik zal wachten op je aangepaste lijstquote:Op woensdag 5 september 2007 23:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ai. Dan zal ik er nog even 2 bij moeten verzinnen. Zonde eigenlijk, want dan worden dat titels waar ik zolang over na heb zitten denken dat van enige indruk achtergelaten hebben eigenlijk al geen sprake meer is. Ik verander 't nog, wil je wachten met het verwerken?
Nee, Nescio komt zekers ook terug in mijn top.quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:26 schreef Plaas het volgende:
ben ik nu de enige die Nescio zo goed vindtIk had toch verwacht dat er meer liefhebbers op Fok zouden zitten...
Ik neem aan dat de drie boeken die samen de Lord of the Rings vormen als drie aparte boeken worden beschouwd?quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:59 schreef hydex het volgende:
oke komt ie
1. Paulo Coelho - De alchemist
2. James Redfield - De celestijnse belofte
3 J.R.R. Tolkien - Lord of the Rings
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |