Kut man, dit is echt erg!!! ik wil heulemaal nog niet sterven en zulks!!!
nog maar 274 uur en een minuut of 25 voordat het de nacht van 18 op 19 september begint... en ik wilde nog zoveel uit mijn leven halen!!!!
ik ga maandag waarschijnlijk stoppen met school zodat ik de laatste pakweg 200 uur over heb om dingen te doen waar ik altijd al van gedroomt heb!!
ik moest eigenlijk morgen werken maar ik heb zojuist mijn baas gebeld om te zeggen dat ik niet meer kom.. ik ben ook al enkele weken een reis naar New York aant plannen maar ik heb er helaas het geld niet voor.. dus New York zal ik nooit meer in eigen persoon te zien krijgen!
soms zat ik met het idee om stiekem aan boord van een vliegtuig te komen als een soort witte verstekeling op zoek naar zijn paradijs maar dat zal waarschijnlijk niet lukken door de strenge bewaking die er tegenwoordig op de vliegvelden is! Misschien dat ik een lening ga afsluiten volgende week en alsnog een last minute of iets dergelijks ga boeken zodat mijn grootste wens toch nog in vervulling kan gaan.. zorgen over de terugbetaling hoef ik me immers toch niet te maken!
mss dat ik in de loop van de week mijn plannen nog een keer een update zal geven maar het zou zomaar kunnen dat ik dan allang met de noorderzon vertrokken ben.. ik heb altijd op een grootse manier willen sterven.. 'go out with a bang' weet je wel.. maar ik heb nog geen idee hoe ik dat moet gaan bewerkstellingen..