merk?? nou ik heb nog nooit een meiske gehad met een philips of een sony-tiet...quote:op dinsdag 4 september 2007 14:32 schreef erodome het volgende:
[..]
dat boeit nogal veel, een 75d is om en nabij even groot als een 80c(weet ik omdat ik beide maten aankan, varieert een beetje van merk tot merk welke, meestal 75d).
ja ligt ook wel aan merk, maar er is een duidelijk verschil tussen de maten, 75d is kleiner dan een 80d, dat scheelt een heel stuk, die kan ik dan weer echt niet aan bv.quote:op woensdag 19 september 2007 11:36 schreef rubend het volgende:
[..]
merk?? nou ik heb nog nooit een meiske gehad met een philips of een sony-tiet...
zou misschien wel een uitvinding zijn....
"koop nu uw sony-tiet bij de mediamarkt van 75e!!"
mrja...
![]()
lol... tuurlijk hebben bh's een merkquote:op woensdag 19 september 2007 11:48 schreef erodome het volgende:
[..]
ja ligt ook wel aan merk, maar er is een duidelijk verschil tussen de maten, 75d is kleiner dan een 80d, dat scheelt een heel stuk, die kan ik dan weer echt niet aan bv.
een 65d is dan weer echt te klein, passen mijn borsten niet in, alhoewel de omtrekmaat wel past.
80d is te groot ook in omtrek, maar zijn ook zwembadjes voor mijn borsten
dus als het alleen om dat nummer ging zou ik alleen last van de omtrekmaat hebben en niet dat mijn borsten niet in de cups passen.
maar goed, de mannen hebben zoveel ervaring met bh's dragen dat ze het vast wel beter zullen weten
quote:op maandag 17 september 2007 21:22 schreef demonrage het volgende:
cup maten ('t is een oudje, maar toch ff posten):
(a)lles wat je hebt?
(b)ijna zichbaar.
(c)hique tietjes
(d)ikke tieten
(e)norme tieten
(f)ake!!
(g)efotosoept!!
quote:op zaterdag 22 september 2007 19:25 schreef #ANONIEM het volgende:
bij d en e krijg je toch al snel dat de meiden in kwestie zelf ook wat forser zijnb/c is oké
wel heel veel mis met vrouwen die erop staan dat je ze leuk vindt omdat ze zo "gezellig" zijnquote:op zaterdag 22 september 2007 21:14 schreef mikkie het volgende:
[..]
niks mis met vrouwen die niet meteen door midden breken als je ze vastpakt.
typerend antwoord weerquote:op zaterdag 22 september 2007 21:14 schreef mikkie het volgende:
[..]
niks mis met vrouwen die niet meteen door midden breken als je ze vastpakt.
mensen die denken dat vrouwen met maat d of e dik zijn.quote:op zondag 23 september 2007 12:16 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
typerend antwoord weerje hoort het ook zo vaak dat slanke meiden breekbaar zijn hé
![]()
mensen die dikke meiden proberen goed te praten![]()
sorry mijn eigen ervaring schatquote:op zondag 23 september 2007 12:29 schreef sexy_sadie het volgende:
[..]
mensen die denken dat vrouwen met maat d of e dik zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |