houdt mn vriendin ook wel van, maar dies toch écht gestopt bij fquote:op zondag 2 september 2007 14:29 schreef mouzurx het volgende:
[..]
óf ze houdt erg veel van frikadellen
virgin alert
welk nummertje achter de letter?quote:op zondag 2 september 2007 18:02 schreef onlinegokker het volgende:
mannen die alleen maar naar het lettertje kijken en niet naar het getalletje. vallen jullie ff flink door de mand![]()
quote:op dinsdag 4 september 2007 09:52 schreef 101251 het volgende:
dat nummertje boeit niet.. das de omtrek van je lichaam, heeft niks met de grootte van je borsten te maken!
straks is het een superklein/dun wijf met enorme tieten ...quote:op dinsdag 4 september 2007 09:52 schreef 101251 het volgende:
dat nummertje boeit niet.. das de omtrek van je lichaam, heeft niks met de grootte van je borsten te maken!
dat boeit nogal veel, een 75d is om en nabij even groot als een 80c(weet ik omdat ik beide maten aankan, varieert een beetje van merk tot merk welke, meestal 75d).quote:op dinsdag 4 september 2007 09:52 schreef 101251 het volgende:
nou die kan mooi met die dingen de vloer dweilenquote:
ehm die sjik uit dat filmpje is geen goed voorbeeld, mist wat voorgevel zeg maar, er wordt geen tiet in geneukt dus in dat fragment.quote:op zondag 2 september 2007 12:06 schreef logitik het volgende:
likken? tietneuken is beter! tietneuken ftw!![]()
filmpje: http://www.sexfilmdatabase.nl/tietneuken/19511.html
beetje jammer dat die linker tepel 10 cm lager zit dan de rechterquote:op maandag 3 september 2007 07:38 schreef rednajt het volgende:
ik weet niet van deze onderstaande tieten moet vinden....eigenlijk zijn ze precies goed...iets groter en ze zijn te groot![]()
[afbeelding]
dat hangt er nogal vanaf of het 70d of 90d is...quote:op maandag 10 september 2007 21:53 schreef ferdii het volgende:
b of c is perfect
d is alweer te groot imo, veel te lastig, kan ze niet eens op haar buik liggen zonder dat het pijn doet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |