Sorry, het was opeens etenstijd.quote:Op zondag 2 september 2007 18:37 schreef qonmann het volgende:
JDude ?
Tong80 +1quote:Op zondag 2 september 2007 19:14 schreef tong80 het volgende:
Solzenichin ?
Kafka, of is dat heel dom?quote:Op zondag 2 september 2007 19:09 schreef qonmann het volgende:
Hij is bekend worden als (dissidente) schrijver
Nah, ik kijk heus wel mee hoor. Kende de topic reeks niet overigens, maar zal mijn verdere input geven.quote:Op zondag 2 september 2007 20:01 schreef wyccie het volgende:
Wat mij betreft kan dat punt van Michel wel weer uit de lijst. Lijkt me een Fokker die even langs kwam hoppen, antwoord gaf en weer weg ging om nooit meer terug te komen.
Hier dus.
Ah, daar ben je gelijk al.quote:Op zondag 2 september 2007 20:10 schreef Michel het volgende:
Nah, ik kijk heus wel mee hoor. Kende de topic reeks niet overigens, maar zal mijn verdere input geven..
Ga ik nu direct doen. brb.quote:Op zondag 2 september 2007 20:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah, daar ben je gelijk al.
Wil je dan wel de OP doorlezen?
quote:Op zondag 2 september 2007 20:11 schreef Michel het volgende:
Charles Bukowski ben je naar op zoek Tong80?
Je moet 'm ook nog een punt geven, en ook het tussenstandlijstje kopiėren en aanpassen. Dan is het helemaal goed.quote:Op zondag 2 september 2007 20:24 schreef Michel het volgende:
Okay te makelijk dus, ik moet even het niveau te pakken krijgen..
Tong 100% goed. Ik zal de volgende een stuk moeilijker maken.
Ik zie dat dat al gedaan is door de vorige 2 posters, maar zal er rekening mee houden.quote:Op zondag 2 september 2007 20:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je moet 'm ook nog een punt geven, en ook het tussenstandlijstje kopiėren en aanpassen. Dan is het helemaal goed.
quote:Op zondag 2 september 2007 20:30 schreef JDude het volgende:
Preud'homme, de keeper van Belgie!
quote:Op zondag 2 september 2007 20:42 schreef Michel het volgende:
1500v gelijkspanning?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |