Sterker nog, volgens mij is er niemand die Pi tot meer dan 3 cijfers achter de komma weet!!quote:Op zondag 2 september 2007 22:42 schreef qonmann het volgende:
[..]
Er is echt niemand die in een algemene quiz de 15de regel van een frans versje voor pi weet....
Geloof er weing van ..quote:Op zondag 2 september 2007 20:16 schreef Michel het volgende:
[..]
Ga ik nu direct doen. brb.
Edit: Okay, als ik het goed begrijp: degene met een correct antwoord stelt de volgende vraag?
Bye ememmetjequote:Op zondag 2 september 2007 22:42 schreef MadMaster het volgende:
Creedence Clearwater Revival:
[..]
Ik zie jullie morgen wel weer...
Oh, noem me een Nerd, maar ik ken het toch echt al jaren tot 15 cijfers achter de komma.quote:Op zondag 2 september 2007 22:43 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Sterker nog, volgens mij is er niemand die Pi tot meer dan 3 cijfers achter de komma weet!!
Dude!! Je bent een nerdquote:Op zondag 2 september 2007 22:44 schreef Michel het volgende:
[..]
Oh, noem me een Nerd, maar ik ken het toch echt al jaren tot 15 cijfers achter de komma.
quote:Op zondag 2 september 2007 22:51 schreef Wickedangel het volgende:
Hoe lang wachten we al op een andere vraag
in zijn vorige vraag staat het antwoord.quote:Op zondag 2 september 2007 22:52 schreef ElizabethR het volgende:
Hmmm, een hint wordt wel moeilijk in geval van een getal. Kun je iets creatiefs qua hints bedenken Michel???
Ik denk dat dat erg handig zou zijnquote:Op zondag 2 september 2007 22:53 schreef Michel het volgende:
Vrees het niet. Is echt zo'n gevalletje weten of niet.
Zal ik een andere vraag doen anders?
Tuuuuuuuuurlijk. We heten niet allemaal Arceequote:Op zondag 2 september 2007 22:53 schreef ElizabethR het volgende:
D'r staat er nog een open. Weet jij een stuk of 9 cijfers Pi uit blote riksie???
Hoezo?? De 1 en de 5??quote:Op zondag 2 september 2007 22:53 schreef qonmann het volgende:
[..]
in zijn vorige vraag staat het antwoord.
Vandaar mijn suggestie om een nieuwe vraag te doen
Ghehehe, die heb ik al twee keer genoemd met betrekking tot de Pi vragenquote:Op zondag 2 september 2007 22:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Tuuuuuuuuurlijk. We heten niet allemaal Arcee
Ja, ben inmiddels bijgelezenquote:Op zondag 2 september 2007 22:56 schreef ElizabethR het volgende:
Ghehehe, die heb ik al twee keer genoemd met betrekking tot de Pi vragen
quote:Op zondag 2 september 2007 22:57 schreef Wickedangel het volgende:
Loesje?
Deze regel werd gegeven door Michel in zijn vorige vraagquote:Op zondag 2 september 2007 22:55 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hoezo?? De 1 en de 5??
Ik begrijp je niet geloof ik.
Maar ik heb gewoon ADSL!!!!quote:Op zondag 2 september 2007 22:59 schreef ElizabethR het volgende:
Gaaaaat ze weer! Voor ik op F5 kan douwen heeft ze al twee posts geplaatst![]()
Ik wil jouw internetverbinding!!!!
Wickedangel +1quote:Op zondag 2 september 2007 22:57 schreef Wickedangel het volgende:
Loesje?
Precies! Zie. Zo moeilijk is het toch niet?quote:Op zondag 2 september 2007 22:59 schreef qonmann het volgende:
[..]
Deze regel werd gegeven door Michel in zijn vorige vraag
"How I want a drink, alcoholic of course, after the heavy lectures involving quantum mechanics"]
Dus PI is dan 3,1415926535 etc![]()
Ow jaquote:Op zondag 2 september 2007 22:59 schreef qonmann het volgende:
[..]
Deze regel werd gegeven door Michel in zijn vorige vraag
"How I want a drink, alcoholic of course, after the heavy lectures involving quantum mechanics"]
Dus PI is dan 3,1415926535 etc![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |