Was over datumquote:Op zondag 2 september 2007 11:18 schreef Thetallguy het volgende:
Drink ze dan gewoon op
en als je ze wegpleurt, deksel eraf en/of schoonmaken...quote:Op zondag 2 september 2007 11:18 schreef Thetallguy het volgende:
Drink ze dan gewoon op
Zo ging het jaquote:Op zondag 2 september 2007 11:26 schreef Big_Boss_Man het volgende:
"Zeg, word eens wakker. Ik vroeg me af hoe je in godsnaam zo gekotst hebt."
Op de gang, die moest nog naar de containerquote:Op zondag 2 september 2007 11:30 schreef SuperwormJim het volgende:
Waar heb jij je vuilniszak staan?
De volgende keer maar meteen in de container gooien dusquote:Op zondag 2 september 2007 11:31 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Op de gang, die moest nog naar de container
Omdat ik geen idee heb waar hier in de buurt een glasbak isquote:Op zondag 2 september 2007 11:33 schreef Brentmeister het volgende:
Giet het flesje dan eerst leeg en waarom gooi je überhaupt een flesje in de vuilnisbak.
Even op de fles de datum lezen voor je ze koopt.quote:
mosterd na de maaltijd weetsquote:Op zondag 2 september 2007 11:47 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Even op de fles de datum lezen voor je ze koopt.![]()
Supermarktquote:Op zondag 2 september 2007 11:33 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Omdat ik geen idee heb waar hier in de buurt een glasbak is![]()
Dat dus.quote:Op zondag 2 september 2007 11:33 schreef Brentmeister het volgende:
Giet het flesje dan eerst leeg en waarom gooi je überhaupt een flesje in de vuilnisbak.
Net als TS van z,n smoothie?quote:Op zondag 2 september 2007 11:59 schreef Shitonya het volgende:
fawaka? ... Van zo'n woord zou ik wel braakneigingen krijgen
*wacht voor een inkopper*quote:Op zondag 2 september 2007 11:59 schreef Shitonya het volgende:
fawaka? ... Van zo'n woord zou ik wel braakneigingen krijgen
Denk dat het er wel soepel uit zal komen jaquote:Op zondag 2 september 2007 12:11 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Net als TS van z,n smoothie?
Vraag, kots je een smoothie ook smoothier uit dan normaal eten, drinken?
Dan moet je je ook even geforceerd puberaal gaan gedragen, dan kop ik hem er wel in..quote:
quote:Op zondag 2 september 2007 12:28 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Dan moet je je ook even geforceerd puberaal gaan gedragen, dan kop ik hem er wel in..
NEEE, je krijgt je zin niet!quote:Op zondag 2 september 2007 12:33 schreef Shitonya het volgende:
toe nou toe nou toe nou toe nou toe nou toe nou toe nou toe nou toe nou![]()
Ja, aarbei appel yoghurt dacht ik, was van mn vriendin.quote:Op zondag 2 september 2007 12:19 schreef IHVK het volgende:
Ja da's echt leuk altijd.
Smoothie Aardbei yoghurt?![]()
Nee, afgelopen week gekocht, was goed tot de 31e... Gister in de vuilnis gegooid, dus 1 dag over de datum...quote:Op zondag 2 september 2007 12:37 schreef FlyingFox het volgende:
Dan moet je ze toch tamelijk lang hebben laten liggen, dude.
Neenquote:Op zondag 2 september 2007 13:04 schreef GForceT1 het volgende:
zijn die TV en DVD speler nu ook kapot, omdat er smootieprut in is gelopen?
Hij heeft niet gekotst volgens mijquote:Op zondag 2 september 2007 13:10 schreef Renesite het volgende:
je hebt weird gekotst
Dus je kijkt altijd tv op de gang tussen je vuilnis?quote:Op zondag 2 september 2007 20:11 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Nee, afgelopen week gekocht, was goed tot de 31e... Gister in de vuilnis gegooid, dus 1 dag over de datum...
[..]
Neen
Die tv lijkt ook zeer aangesloten of niet?quote:Op zondag 2 september 2007 21:30 schreef B.. het volgende:
[..]
Dus je kijkt altijd tv op de gang tussen je vuilnis?![]()
Die flesjes kosten gvd 2 euroquote:Op zondag 2 september 2007 21:37 schreef --- het volgende:
pauper
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |