Okay, dus Huub of Lieke is mishandeld.quote:Op zondag 2 september 2007 03:30 schreef tipsch het volgende:
Jaap, Brian en Dennis lopen weer voorbij, langs het zwembad. roger.
ware het niet dat hij en lieke de 2 personen in de villa zijn die t meest om hun lichaam geven. en ookde 2 zijn die t gezondst leven van die zooi in die villaquote:Op zondag 2 september 2007 03:30 schreef riri het volgende:
ach als broertje kenneth langskomt bij brian kan hij hem met begroeting en handen schudden makkelijk wat in zijn hand drukken...niemand die het ziet
Of Nadia heeft een beroerte gehad. Of Nathanael is geliquideerd. Ik denk niet dat Amanda's lippuist al gesprongen is.quote:Op zondag 2 september 2007 03:34 schreef APK het volgende:
[..]
Okay, dus Huub of Lieke is mishandeld.
Dus mijn eerste ingeving was "hij is ingestort"quote:Op zondag 2 september 2007 02:09 schreef Ricard0j het volgende:
Huub moet snel gaan liggen hoor, want die ziet er niet gezond uit zo
Nee, het zwembad is lek, er staat allemaal water in.quote:Op zondag 2 september 2007 03:38 schreef noucky het volgende:
Zou het zwembad te koop worden aangeboden ?
Waar is Dennis toch als hij nodig isquote:Op zondag 2 september 2007 03:39 schreef neehe het volgende:
[..]
Nee, het zwembad is lek, er staat allemaal water in.
quote:Op zondag 2 september 2007 03:38 schreef noucky het volgende:
Zou het zwembad te koop worden aangeboden ?
Kom op zeg, een dooie op de streams is een beetje smakeloos.quote:Op zondag 2 september 2007 03:38 schreef neehe het volgende:
Hallo meneer de knoppenman, wij zijn er nog hoor !!
Wakkerrrrrrrrrr worden.
Als Huub is overleden hebben we in ieder geval 5 zondebokkenquote:Op zondag 2 september 2007 03:40 schreef APK het volgende:
[..]
Kom op zeg, een dooie op de streams is een beetje smakeloos.![]()
Dan maken ze er maar een whodunnit van. Kan mij het schelen dat de butler er niet was.quote:Op zondag 2 september 2007 03:42 schreef tipsch het volgende:
[..]
Als Huub is overleden hebben we in ieder geval 5 zondebokken![]()
![]()
Hij was stoned Disaan, maar in vredelievende stemming. Ik geloof nooit dat hij door het lint is gegaanquote:Op zondag 2 september 2007 03:41 schreef Disana het volgende:
Het leek nog vrij onschuldig, Dennis die Lieke aan het bashen was. Maar je moet niet vergeten dat wij alles met een vertraging zien. Dus ik denk dat Huub zich niet meer in kon houden en op Dennis is gedoken, en dat ze toen gauw die lock erover hebben gegooid.
Iedereen zei toch al dat ie dronken en stoned was?
Maar hij was vrolijk. Stond daar met een grijns op zn gezicht.quote:Op zondag 2 september 2007 03:41 schreef Disana het volgende:
Het leek nog vrij onschuldig, Dennis die Lieke aan het bashen was. Maar je moet niet vergeten dat wij alles met een vertraging zien. Dus ik denk dat Huub zich niet meer in kon houden en op Dennis is gedoken, en dat ze toen gauw die lock erover hebben gegooid.
Iedereen zei toch al dat ie dronken en stoned was?
Ja, en 34.000 volgwagens.........hoop fansquote:Op zondag 2 september 2007 03:42 schreef tipsch het volgende:
[..]
Als Huub is overleden hebben we in ieder geval 5 zondebokken![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |