1 smsje lijkt me voldoende gezien zijn schare fans. Dat wil ik er mee zeggen.quote:
Kon het niet Brian zijn geweest? Waren er ook mannen met lange witte jassen en grote injectiespuiten te zien in het rampgebied?quote:Op zondag 2 september 2007 03:21 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Ja, die was heel even in beeld, en ook een brancard. Kon niet zien of het Stefan of Nicolaas was die er op lag..
voor zover bekend welquote:Op zondag 2 september 2007 03:25 schreef riri het volgende:
Gaat dat Assen morgen nog door?
als dat zo was was het niet brain maar nixquote:Op zondag 2 september 2007 03:25 schreef tipsch het volgende:
[..]
Kon het niet Brian zijn geweest? Waren er ook mannen met lange witte jasen en grote injectiespuiten te zien in het rampgebied?
Ja, gelezen op Fok. Maarre... ze gingen hem geloof ik wel eerst dronken voeren. Vraag me wel af of ze wel een dildo in huis hebben of willen ze dat grote gevaar uit Jaap zijn pretpakket daarvoor gebruikenquote:Op zondag 2 september 2007 03:03 schreef avonne het volgende:
[..]
zo zo, geen half werk bij deze meisjes die van wanten weten.
Meteen grof geschut in stelling brengen, dus.
Misschien was die ambulance wel voor hem, overdose oid.quote:Op zondag 2 september 2007 03:26 schreef riri het volgende:
Ik vond trouwens die Brian ook al zo raar dansen in de chill toen Nathanael draaide....leek net alsof ie onder de speed zat
Als hij dat lekker vind is hij zeker homoquote:Op zondag 2 september 2007 03:27 schreef KimiK het volgende:
[..]
Ja, gelezen op Fok. Maarre... ze gingen hem geloof ik wel eerst dronken voeren. Vraag me wel af of ze wel een dildo in huis hebben of willen ze dat grote gevaar uit Jaap zijn pretpakket daarvoor gebruiken![]()
![]()
Denk je dat ze dat afgelasten om wat er nu in DGK gebeurt?quote:Op zondag 2 september 2007 03:25 schreef riri het volgende:
Gaat dat Assen morgen nog door?
Die zie ik trouwens weinig schelden.quote:Op zondag 2 september 2007 03:25 schreef tipsch het volgende:
[..]
Kon het niet Brian zijn geweest? Waren er ook mannen met lange witte jasen en grote injectiespuiten te zien in het rampgebied?
quote:Op zondag 2 september 2007 03:13 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dan een ambulance naar Eemnes sturen
Die draaitafel leek ook wel doorgedraaidquote:Op zondag 2 september 2007 03:26 schreef riri het volgende:
Ik vond trouwens die Brian ook al zo raar dansen in de chill toen Nathanael draaide....leek net alsof ie onder de speed zat
Die leven dus nog.quote:Op zondag 2 september 2007 03:30 schreef tipsch het volgende:
Jaap, Brian en Dennis lopen weer voorbij, langs het zwembad. roger.
Was roger er ook weer bij ?quote:Op zondag 2 september 2007 03:30 schreef tipsch het volgende:
Jaap, Brian en Dennis lopen weer voorbij, langs het zwembad. roger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |