quote:Op zondag 2 september 2007 01:37 schreef Synthesist het volgende:
Ik wacht nog steeds op Doom 2
volgens site was die x360 en ps3 onlyquote:Op zondag 2 september 2007 01:23 schreef Frumzel het volgende:
Geen Turok? Februari 2008(Gamegraphics ala Crysis)
lijkt me ook een leuk spelquote:
ergens in november, ze houden het alleen stil dat het voor de pc uitkomt, maar dat gaat wel komen hoorquote:Op zondag 2 september 2007 01:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
lijkt me ook een leuk spelmaar zie geen releasedate
soldier of fortune?quote:Op zondag 2 september 2007 02:07 schreef Jimbo het volgende:
SOF ,..dat word pas stil gehoudennog geen screenshotje nix
Oh, daar had ik niet op gelet...quote:Op zondag 2 september 2007 01:53 schreef Jimbo het volgende:
In stores February 5 , 2008. sstaat op turok site maar nergens zie ik dat ie voor pc ook er is
2 leuke demonstraties:quote:
Soldie Of Fortune 3 jaquote:
quote:
ooit he ... ooitquote:
Noem er eens een paar dan (zodat ik mee kanquote:Op zondag 2 september 2007 13:49 schreef RickoKun het volgende:
De leuke spellen voor mij komen pas als het 2008 is, de rest zit weinig originaliteit in
Ok, vooruit dan maar. Ben niet echt op de hoogte, maar een paar titels dan (en omdat ik van de week m'n nieuwe PC in elkaar ga zetten)quote:Op zondag 2 september 2007 19:52 schreef Jimbo het volgende:
niemand anders wishlists ?:P
wat denk jij?quote:Op zondag 2 september 2007 20:15 schreef RipCore het volgende:
En gaan jullie die dan downloaden of kopen? Want dat kost me toch een smak geld als je dat allemaal legaal gaat halen..!
Fallout 3quote:Op zondag 2 september 2007 15:15 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Noem er eens een paar dan (zodat ik mee kan-en)
Als een spel VOOR DE VERANDERING eensch een diepe multiplayer heeft, dan koop ik zeker het spel.quote:Op zondag 2 september 2007 20:15 schreef RipCore het volgende:
En gaan jullie die dan downloaden of kopen? Want dat kost me toch een smak geld als je dat allemaal legaal gaat halen..!
demos zijn er niety voor nix en bevalt ie heel goed is t koopbaar , van de hele lijst zijn dr per maand hooguit 1/2 games per maand die echt goed zijn , mwah met een normaal loon kan dat makkelijkk, dan eet ik maar een beetje minder of ga ik een keer niet uitquote:Op zondag 2 september 2007 20:15 schreef RipCore het volgende:
stilste release ooit , je kan echt nix erover vinden behalve persberichten dat ie in november uitkomtquote:Op zondag 2 september 2007 20:32 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Als een spel VOOR DE VERANDERING eensch een diepe multiplayer heeft, dan koop ik zeker het spel.
PS: Die SoF? Nog nooit iets van gehoord dat ie uit zou komen maar dus wel op 17 november?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |