Hangt er vanaf wat voor toekomstplaatje ze hem schetsen en hoe groot de zak met geld is die klaar ligt.. Ik ben benieuwd.quote:Op maandag 1 september 2008 16:33 schreef mcyodogg het volgende:
Zou hij dan voor een club kiezen met maar UEFA Cup. En een club die volgend jaar echt niet hoger dan dat haalt?
Commited player heet zoietsquote:Op maandag 1 september 2008 16:40 schreef JeroenV het volgende:
Zou wel een grote verrassing zijn.
Over United hoor je nu eigenlijk niks meer...
Juist niet..als hij naar City gaat dan is het voor het geld. Of bedoel je commitment to money?quote:
quote:0036: As part of the deal, Spurs have agreed not to pursue their complaint to the Premier League over Manchester United's pursuit of Dimitar Berbatov. Great day for Fergie then, unsurprisingly.
0034: ENORMOUS BREAKING TRANSFER NEWS
The Spurs website says they have agreed to sell Dimitar Berbatov to Manchester United for £30.75m, with Fraizer Campbell going to Spurs on a season-long loan. Did you get all that?
Hoogste ooit samen met Shevchenko. Als dat een omen is...quote:Op dinsdag 2 september 2008 01:59 schreef Radegast het volgende:
[..]
Vrij normaal bedrag toch in de PL?
Dat is toch echt 10 miljoen te veel voor een speler als Berbatov. Shevchenko was tenminste een wereldster.quote:
Shevchenko was destijds 30 en had zijn beste jaren gehad. 30 miljoen pond was destijds al absurtquote:Op dinsdag 2 september 2008 12:42 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Dat is toch echt 10 miljoen te veel voor een speler als Berbatov. Shevchenko was tenminste een wereldster.
Robinho slaat alles. 40 miljoen euro, blij dat ze daar niet in zijn meegegaan.
Klopt, hij zal er wel een stuk of twintig maken maar het is niet het type speler dat alleen maar op zijn eigen kans loert. Een goede keuze als je meer wilt dan het winnen van de topscorerstitel.quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:43 schreef -Vaduz- het volgende:
En nog halen ze geen goalgetter in mijn ogen.
Gelukkig niet. Zou het aanvalsspel veel te statisch maken.quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:43 schreef -Vaduz- het volgende:
En nog halen ze geen goalgetter in mijn ogen.
Een goede rechtsachter lijkt me nog steeds nodig.quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:45 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Verder is het ook zo dat de selectie van Man Utd gewoon moeilijk nog te verbeteren is. Ik had er zelf graag nog een linkshalf bij zien komen en misschien iets achterin voor de breedte, maar er staat een hele goede ploeg nu.
Brown heeft het vorig jaar goed gedaan. Het kan wel beter, maar ik kan niet echt veel rechtsbacks bedenken die ik liever zou zien en die ook nog eens haalbaar zijn.quote:Op donderdag 4 september 2008 15:28 schreef pinow het volgende:
[..]
Een goede rechtsachter lijkt me nog steeds nodig.
Van het drietal Berbatov, Rooney en Tevez zullen er normaal gesproken maar twee spelen denk ik. Al kan het met de blessure van Ronaldo misschien ook nog zo zijn dat ze alledrie spelen met Rooney vanaf rechts. Voor Rooney wordt dit wel een erg belangrijk jaar, er is vrij veel kritiek op hem en hij heeft nu serieuze concurrentie.quote:Ik vraag me af hoe Berbatov ingepast zal worden in het team. Wie zal eruit gaan?
Dat was al bekend hoor!quote:
Ik bedoelde voor Manchester United, maar nu kwam ik er net achter dat het pas z'n eerste treffers warenquote:
Idd een geweldige actie.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 07:00 schreef sjimz het volgende:
Wat een mooie actie inderdaad
En nog functioneel ook nog.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |