overkwam TOP Oss ook uit bij MVV dus dat is geen schandequote:Op woensdag 26 september 2007 21:12 schreef Ambrosius het volgende:
Vrije trap Ribery, 1-0!
edit: afgekeurd, hij moest indirect.
Why not? Bremen heeft duidelijk problemen en is erg wisselvallig, Stuttgart heeft gewoon te weinig kwaliteit en is afhankelijk van enkele spelers om het vol te houden, Schalke heeft beduidend meer kwaliteit maar is ook nog redelijk wisselvallig, HSV blijft toch een beetje subtop.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:09 schreef Bos81 het volgende:
Bayer gewoon op een tweede plaats. Hopelijk staan ze daar ook (of hoger) aan het eind van de rit. Maar die kans acht ik vrij klein, helaas
quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:52 schreef dndiek het volgende:
2-0 Hansa Rostock tegen Vfb Stuttgart
Rostock gaat ook lekker laatste paar wedstrijden.quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:52 schreef dndiek het volgende:
2-0 Hansa Rostock tegen Vfb Stuttgart
Heb je linkje?quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:57 schreef Tim86 het volgende:
RTL stream werkt hier fantastisch
gewoon www.rtlvoetbal.nl en dan staat daar een link naar de stream..quote:
Doet het bij mij dus niet.quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
gewoon www.rtlvoetbal.nl en dan staat daar een link naar de stream..
Dank voor de moeite...maar nog steeds niet. Zal wel aan m'n pc liggen dan.quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:11 schreef borisz het volgende:
[..]
de directe videolink is
klik maar hier
als dat een tweeling blijkt te zijn die bij hun geboorte zijn gescheiden zou ik het zo geloven..wat voelen die 2 elkaar geweldig aan zegquote:Op zaterdag 29 september 2007 16:12 schreef AminBen het volgende:
Dat duo daar voorin
op mijn laptop pakt hij hem ook niet.. op mijn pc wel. tjaquote:Op zaterdag 29 september 2007 16:13 schreef pekel het volgende:
[..]
Dank voor de moeite...maar nog steeds niet. Zal wel aan m'n pc liggen dan.
Grote Kanshebber voor de winst !quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:19 schreef BonJovi het volgende:
Jammer dat ze dit jaar niet CL spelen, in de UEFA cup zullen ze wel ver komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |