Je bent er net achtergekomen dat ze je IP kunnen zien en daarom start je een topic om uit te leggen dat je kloon niet van jou is maar van een klasgenoot?quote:Op zondag 2 september 2007 00:38 schreef Mopst3r het volgende:
Ja, dat dus. Ik liet hem zo een keer deze site zien omdat ik een ban had.
En nou heeft ie zich aangemeld en post ie allemaal niet grappige reacties en laat ie me de hele tijd ze topics zien :'(.
Klacht: Fok!verslaafde klasgenoten![]()
link naar profiel, onheumige eppo!quote:Op zondag 2 september 2007 00:41 schreef Mopst3r het volgende:
HvA
zijn ze indirect verslaafd aan elkaar.quote:Op zondag 2 september 2007 00:43 schreef bondage het volgende:
Ga met je klasgenoot op therapie, jullie zijn nu immers beide fokverslaafd
Jij en je klasgenoot rennen elke keer naar de C-vleugels op de 2e verdieping in de pauzes enzo?quote:Op zondag 2 september 2007 00:41 schreef Mopst3r het volgende:
HvA
Alexxxxx kan hem wel voor je bannenquote:Op zondag 2 september 2007 00:46 schreef Mopst3r het volgende:
Ja, maar ik dacht.. kunden jullie hem niet wegpesten ofzo, weet je....
Dan wil ik ook ban-knopjes!quote:Op zondag 2 september 2007 00:47 schreef bondage het volgende:
[..]
Alexxxxx kan hem wel voor je bannen![]()
Je mag wel aan mijn knopjes zittenquote:
Ja, bij ons in het kalsgenootschap is het altijd een dolle boel in het weekendquote:Op zondag 2 september 2007 00:50 schreef Alexxxxx het volgende:
best gay trouwens, in het weekend aan je kalsgenoten denken.
Ik ga voor deze optie:quote:Op zondag 2 september 2007 00:50 schreef Alexxxxx het volgende:
best gay trouwens, in het weekend aan je kalsgenoten denken.
quote:Op zondag 2 september 2007 00:40 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Je bent er net achtergekomen dat ze je IP kunnen zien en daarom start je een topic om uit te leggen dat je kloon niet van jou is maar van een klasgenoot?
quote:Op zondag 2 september 2007 00:52 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Ja, bij ons in het kalsgenootschap is het altijd een dolle boel in het weekend.
Ja, dit is 'm jongens!! Grijp hem!!quote:
quote:Op zondag 2 september 2007 01:02 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Ja, dit is 'm jongens!! Grijp hem!!![]()
Op dit moment zit hij op je pik?quote:Op zondag 2 september 2007 01:02 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Ja, dit is 'm jongens!! Grijp hem!!![]()
Andere browserquote:Op zondag 2 september 2007 01:04 schreef Janetje het volgende:
[..]Je hebt even je andere browser geopend? Of log je telkens even in en uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |